Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Miksi kuormautot ja varsinkin rekat ajavt nykyään liikenneympyrät oikoen niin että perä nousee kantt

onko pakko aiheuttaa häi

Miksi kuormautot ja varsinkin rekat ajavt nykyään liikenneympyrät oikoen niin että perä nousee kanttikivien , reunakivien päälle ja sitten kun se putoaa reunakiveltä kuuluu karsee jysähdys. Eikö risteykseen voi ajaa sellaisella nopeudella että pysyy kaistalla.

3

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meluavat kaahari kuskit

      Kyllä se ihan normi jakeluautonkin perämhyppii sinne reunakiville ja alas paukkuen ja häiriten ihmiisä.
      Kumma kun liikene sunitelun mukaan kaistalla pitää pysyä , myöskin ko. Ympysä on mielestä jo liian iso, koska siitä pääsee ajamaan aiva suoraa ajonopeuden paljon laskematta.
      Myösmkaikkinrekat jotka a javt ympyrään koktuulisen hitaasi pysyvät kaistallaan, tosin kun kaasupohjassa ajavt voiden perä käy nurmikolla, saa näjdämminkälaiset betoporsaat joudutaan murmikolle laitaamaan.

    • ei ole pakko

      miksi henkilö-autot ja varsinkin niiden kuljettajat ajavat niin lujaa etteivät edes huomaa liikenneympyröitä vaan ajavat niiden läpi?
      kai siitäkin jonkinlainen ääni tulee?
      eikö voisi ajaa sellaisella nopeudella että ehtii silmä näkemään mitä on edessä?

    • 8+4

      Itse taas huomannut useasti sekä rekkoja että HA:ja jotka ajavat suoraan liikenneympyrän läpi. Katson näitä kuskeja kyllä aina pahalla silmällä. Pariinkin otteeseen saanut itse jarruttaa ympyrässä kun tällainen neropatti ajaa suoraan läpi kun itse olen kiertämässä ympyrää. Se ja sama se kai on jos on yksin ympyrässä ja ei viitsi sitä nopeuttaan laskea, mutta se on jo toinen juttu jos siitä syntyy vaaratilanne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2227
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2053
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1658
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1476
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1377
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1344
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe