Miksi kuormautot ja varsinkin rekat ajavt nykyään liikenneympyrät oikoen niin että perä nousee kanttikivien , reunakivien päälle ja sitten kun se putoaa reunakiveltä kuuluu karsee jysähdys. Eikö risteykseen voi ajaa sellaisella nopeudella että pysyy kaistalla.
Miksi kuormautot ja varsinkin rekat ajavt nykyään liikenneympyrät oikoen niin että perä nousee kantt
3
268
Vastaukset
- meluavat kaahari kuskit
Kyllä se ihan normi jakeluautonkin perämhyppii sinne reunakiville ja alas paukkuen ja häiriten ihmiisä.
Kumma kun liikene sunitelun mukaan kaistalla pitää pysyä , myöskin ko. Ympysä on mielestä jo liian iso, koska siitä pääsee ajamaan aiva suoraa ajonopeuden paljon laskematta.
Myösmkaikkinrekat jotka a javt ympyrään koktuulisen hitaasi pysyvät kaistallaan, tosin kun kaasupohjassa ajavt voiden perä käy nurmikolla, saa näjdämminkälaiset betoporsaat joudutaan murmikolle laitaamaan. - ei ole pakko
miksi henkilö-autot ja varsinkin niiden kuljettajat ajavat niin lujaa etteivät edes huomaa liikenneympyröitä vaan ajavat niiden läpi?
kai siitäkin jonkinlainen ääni tulee?
eikö voisi ajaa sellaisella nopeudella että ehtii silmä näkemään mitä on edessä? - 8+4
Itse taas huomannut useasti sekä rekkoja että HA:ja jotka ajavat suoraan liikenneympyrän läpi. Katson näitä kuskeja kyllä aina pahalla silmällä. Pariinkin otteeseen saanut itse jarruttaa ympyrässä kun tällainen neropatti ajaa suoraan läpi kun itse olen kiertämässä ympyrää. Se ja sama se kai on jos on yksin ympyrässä ja ei viitsi sitä nopeuttaan laskea, mutta se on jo toinen juttu jos siitä syntyy vaaratilanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1857735Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.354943Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1262943- 832334
- 941646
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2181550Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731151Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202171104- 481029
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2261002