Oletteko käyneet omatoimisesti Coban mayaraunioilla? Jos olette, niin miten menitte paikan päälle ja kuinka kiersitte (onko ilman opasta mahdollista)? Ja mitä kaikkea olisi hyvä etukäteen tietää?
Coba
4
131
Vastaukset
- meksikotar
käytiin omatoimitesti juuri Coban raunioilla. mentiin adolla playa del carmenista kesti about 1-1,5h. Kierrettiin ilman opasta mutta tietenkin oppaan kanssa olisi saanut paikasta enemmän irti. Riippuu myös että mitä retkeltä haluaa, jos haluaa kuulla historiaa niin opas kannattaa ottaa mukaan. SIellä myös näkyi turisteja jotka olivat ostaneet Coba turiistikirjan (en sitten tiedä että mistä niitä sai ostettua) ja kävelivät sitten se kädessä.
Hyvät kengät kannattaa laittaa jalkaan ja aurinkorasvaa! Varsinkin jos haluaa kiivetä raunioille flipflopit eivät ole paras vaihtoehto!!- Mayatar
Kiitos tiedoista. Kiipesittekö te sinne ylös asti? Siellä on jotain polkupyöräjuttuja, käytittekö niitä? Millainen sisäänpääsymaksu on omatoimimatkaajalta?
- meksikoon silti
Kuume nousee, mutta haritkaa, että onko pakko ottaa lavantautia vastaan lääke, sillä mulle seurasi tabluista parin viikon vatsatauti. Selviän ylihuomiseen, mutta tvsti ei okseta koneessa
- En tajuu
Mitä ihmettä sä oikein selität? Miten tämä liittyy aiheeseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23733Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011292
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 37759