Eli suomeksi: I'm back! Ahdistus loppui!
Huomenna on ystävänpäivä. Toivotan siis kaikille (paitsi rainbowdash120:lle) hyvää ystävänpäivää. En tosin tiedä, voiko nettituttuja laskea ystäviksi, mutta olette te ainakin sen arvoisia.
Hyvää yötä. :)
Olen selkä!
15
146
Vastaukset
- Eräs trotskilainen
Nääh, työ olette tarpeeksi lähellä ystäviä. Kyllä mie teidät lasken.
Hyvää yliarvostettupinkkikaupallinenkrääsä"ystävän"-päivää! Samoin teille molemmille...
- Simbelkulmio
Hyvää ystävänpäivää sinnekin!
- oce
Hyvät ystävänpäivät ihan kaikile.
-ocean-- joka ei taaskaan jaksa kirjautua
Juuh, hyvää ystävänpäivää kaikille. Ja vaikka olemme vain joitain suolistolaisia. :D
nasse_seta kirjoitti:
Nuo tipusethan tapaavat oksentaa toistensa nokkiin. Kaunista.
"Nuo tipusethan tapaavat oksentaa toistensa nokkiin. Kaunista. "
Jaah...! XDveh kirjoitti:
"Nuo tipusethan tapaavat oksentaa toistensa nokkiin. Kaunista. "
Jaah...! XDNo lapsena setällä oli kaksi tuollaista.
Hempeällä tuulella ollessaan yrjöskelivät toistensa nokkiin. Eivätkö muutkin linnut ruoki poikasia joskus siten?- VeHVeHvehveh
nasse_seta kirjoitti:
No lapsena setällä oli kaksi tuollaista.
Hempeällä tuulella ollessaan yrjöskelivät toistensa nokkiin. Eivätkö muutkin linnut ruoki poikasia joskus siten?"No lapsena setällä oli kaksi tuollaista.
Hempeällä tuulella ollessaan yrjöskelivät toistensa nokkiin. Eivätkö muutkin linnut ruoki poikasia joskus siten? "
No varmaan kaikki linnut oksentavat, tai voihan se olla toisinkin. :D
- Tiberius de Auditore
Hyvää ystävänpäivää minunkin puolesta.
- HeKeeh
Hyvää ystävänpäivääjokaonminunkinmielestänikapitalistinenturhankrääsänostosmässäilyjuhla.
Siis hyvää ystävänpäivää. Hassua, me ei oikeasti tiedetä toisistamme mitään.... On aika HeKeKeekeistyä! Heke, muuntaudu! Heke, liikkeelle! Hekeformers, dudes from the sky....- Neloth
Repesin. Mutta joo hyvää ystävänpäivää kaikille suolistolaisille minunkin puolesta.
Karolinin valoisa puoli pyysi minua toivottomaan vataosalle teistä hyvää ystävänpäivää. Sitten minä tulin hänen tilalleen.
Paistoin teille kukanmuotoisen kuivakakun. http://www.cookbookpeople.com/blog/2012/06/10/the-7-commandments-for-avoiding-muffin-armageddon-recipe-box-tip/Hei vaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483
