mun mielestä netti peleis oo järkee,siinä enemmin ratkasee kaveruus ku taito
netti pelit
2
100
Vastaukset
- En tykkää
Tiedä sitten kaveruudesta tai taidoista. Minä en muuten vaan tykkää pelata netissä. Itse haluan keskittyä siihen peliin ja pelaamiseen, eikä siihen samaan sovi höpöttäminen kavereiden kanssa. Pelaaminen on minulle henkilökohtainen kokemus, siihen ei tarvita ketään muuta säätämään sekaan.
Kaveriaika on sitten ihan erikseen ja silloin ei pelata, silloin keskitytään kavereihin.
Jos pelin ainoa vaihtoehto on nettipeli, se jää ostamatta. Jos pelin etenemisen kannalta on lähes pakollista olla netissä ja haalia kavereita, se jää ostamatta. Onneksi omat suosikkipelini ovat lähes järjestään yhden pelaajan offline pelejä. - Zenit
Mä olin samaa mieltä, ennenkuin kokeilin Team Fortress 2:sta. Siinä on räiskintä, jossa on pointtia. Sitä voi pelata niinkuin yksinäinen susi, mutta hienointa on silloin kun tiimi toimii ja tuntee itse olevansa hyödyksi tiimille. En käytä voice chattiä, joten muut pelaajat voivat ihan rauhassa aukoa päätään, enkä ole siitä tietoinen. Yksi hyvä puoli on, että oman joukkueen edustajat eivät voi ampua omiaan selkään, kuten tapahtuu joissain muissa nettiräiskinnöissä. Silloin kuka tahansa voi hypätä mukaan peliin, eikä ole kiusaamista tai joidenkin ihmisten hyljeksintää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827066Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267033Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845218Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605163Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274575Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163417Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003360