EN TIÄ MIHKÄ OSOTTEESEEN TÄN AHDINKOKYSYMYKSENI LAITTASIN, MUT KOITTAKAA AUTTAA.. ELI....
Hei, Tiina Lehtinen on tehnyt artikkelin, hän kertoo Seppo Luomasesta ja haastattelee myös artikkelissa Markka-Lehdessä.
MITEN TAPAHTUU VIITTAUS LÄHTEESEEN OIKEAOPPISESTI?
ELI..
"Luomanen (Markka 2013: 80-81) toteaa, että perinteinen nakki on hyvää."
VAI KENTIES:
"Luomanen (Lehtinen 2013) toteaa, että perinteinen nakki on hyvää."
VAI:
"Luomanen (2013) toteaa, että perinteinen nakki on hyvää."
APUVA!!! Ja milloin Lehtinen toteaa jotain??? Ei varmaan koskaan. Entäs, kun tiedän, että Lehtinen puhuu artikkelissaan just niin, mitä Luomanen äsken sano, mut ne ei oo sitaateissa. Ni kukas sitte toteaa ja mitä JA HUH.
:) :(
LÄHDEVIITTAUSTEKNIIKKAAN APUJA!
YMMIÄMMI
1
126
Vastaukset
- Onhan näitä
Hieman ajatusta mukaan siihen touhuun, esimerkiksi:
Lehtisen haastattelemana (Lehtinen 2013) Luomanen toteaa...
Haastattelussa (Lehtinen 2013) Luomanen toteaa...
Lehtisen (2013) mukaan Luomanen toteaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249