Lomaosake myyty viimein

vapaa matkustamaan

9 vuotta sitten ostin lomaosakkeen Los Gristianosista Teneriffalta. Osakkeeni oli myynnissä 5 vuotta, nyt helmikuussa sain lopulta osakkeeni myytyä.
Kyllä täytyy sanoa, että helpotus on suuri, tosin oppirahat piti siinäkin maksaa (6800€). No täytyy ajatella positiivisesti nyt voin mennä minne huvittaa (pois lukien koko Teneriffa). Nyt kysynkin teiltä jotka olette myyneet lomaosakkeen pois minkälainen oli myyntiaika?

72

8488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?WTF?

      "Los Gristianos" ?

      • Huijari tietää

        Mutta kyllähän se edustaja muisti kertoa sinulle ostohetkellä , kuinka helppoa onkaan lomaosakkeiden edelleen myynti. Niitähän suorastaan jonotetaan ja varsinkin tätä kohdetta , jota te olette katsomassa. Teillä on jo kiire , sillä nämä huoneistot menevät niin nopeasti kaupaksi.


    • vapaa matkustamaan

      Sori se G korjataan C ksi. Johtunee varmaan siitä kun aina olen lausunut sen G nä.

    • Uteliasuuttani kysyn

      Onneksi olkoon vapaudesta!

      Olisi mielenkiintoista kuulla koko tarina eli miten tulit ostaneeksi, miten käytit osaketta tai miten sait käyttää sitä, miten sait myytyä eteenpäin, millä varauksilla suosittelet lomaosakkeen ostamista tai miksi et suosittele ollenkaan moiseen ryhtymistä?

      • Mitä ostit ja myit?

        Sano myös, että oliko sinulla omistusosuus osakkeiden tarkoittamaan huoneistoon, vai käyttöoikeus jonkun muun omistamaan huoneistoon.
        Katumyyjä ei osannut kertoa, kumpaa hän oli minulle myymässä.
        Osakkeiden ostajan oikeudellinen asema on näissä tapauksissa täysin erilainen suomalaisen lainsäädännön mukaan, mutta espanjalaisesta en tiedä.
        Eikä tiennyt myyjäkään, vaan yllytti ainoastaan menemään infotilaisuuteen nauttimaan tarjoilusta. Siellä kuulemma asiat selviää, mutta asiakas päihtyy.
        Ei näillä pohjatiedoilla kannata lomapäivää haaskata.


    • vapaa matkustamaan

      Näihin kysymyksiin on yksinkertainen vastaus. Minut ylipuhuttiin ja nyt en välitä kommentoida muuta kuin , että joku saattaa tykätä systeemistä mutta minulle kyseinen systeemi muuttui puolittain painajaiseksi. Onneksi Kanarialainen asuntovälitys sai uudet omistajat Hollannista.
      PS. Minun osakeomistus oli osakkaiden osuus eli osaomistus kyseiseen huoneistoon ja julkisiin tiloihin pois lukien alueen sisällä oleva minimarket.

      • Uteliasuuttani kysyn

        Ok, ymmärrän, toivu rauhassa.


      • Anonyymi

        Voitko kertoa tuon myyjän yhteystiedot niin saisin laittaa oman osakkeeni sinne myyntiin kun suomalainen myyjä ei saa mitään aikaan...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko kertoa tuon myyjän yhteystiedot niin saisin laittaa oman osakkeeni sinne myyntiin kun suomalainen myyjä ei saa mitään aikaan...

        Suomalainen myyjä myy osakettasi vain suomalaisille , koska huonolla
        kielitaidolla ei pysty muille myymään .
        Suomalaiset ovat kuitenkin hyvin pieni ryhmä , joka on jakaantunut
        lisäksi eri saarille ja muualle Espanjaan .
        Tietysti hän muistaa laskuttaa kulut huolellisesti .


      • Anonyymi

        Tyhmyydestä sakotetaan. Yleisemmin vai sellaisia lomaosakkeita kannattaa ostaa, joissa omistat osasi kyseisestä kohteesta.

        Lomaosaketta fiksumpana pidän ranskalaista lease bac systeemiä. Ostat koko loma-asunnon ja vuokrata sen takaisin rakentajalle. Ei sekään ole mitenkään varma systeemi, mutta sinulla on aikanaan jotain oikeasti omaa.


    • evernever

      Vapaa matkustamaan? Kait sitä olisit voinut olla matkustamatta lomaosakkeeseesi, antaa olla tyhjillään ja mennä minne haluat. Ei kat sinne pakko ole matkustaa.

      • Ei ikinä turkista

        Jos sinulla sattuu vielä olemaan lomaosake , niin onhan sinun pakko käyttää sitä ja kehuskella Suomessa kuinka ihana se onkaan , vaikka sitten kyyneleet silmissä. Aloittajalle kiitos , sillä näistä asioista puhutaan harvoin suoraan niiden oikeilla nimillä. Minulle on yritetty myydä Turkista loma-asuntoa puoli vängällä . Kieltäytymiseni jälkeen alkoi sitten tulla todellista tietoa siitä ,miksi asunnosta oli pakko päästä eroon.


    • Perdone.

      Puhdasta huijausta alusta loppuun!
      Olen kaivanut asian selväksi kymmenkunnalla eri versioiden tutustumisella.
      Ei siinä omista yhtään mitään, vaikka niin väitetään.
      Ostaa vain huikeaan hintaan käyttöoikeusviikot.
      Kiinteistön omistaa ihan eri instanssi, eli sijoitusyhtiö.
      On käsittämätöntä, kuinka "normiälyllä" varustettu ihminen sortuu moiseen ympäripuhumiseen.
      Vaikka niinhän se on, että eräs kaveri sanoi voivansa myydä kenelle tahansa mitä ikinä vain tahtoo myydä! Ei kuitenkaan onnistunut minulle myymään. Miksi?

      • BbVC

        ""normiälyllä" varustettu ihminen"

        Mistä normista on kysymys?


      • mek

        Lomaosake perustuu siihen että rakenna pikkumökki vaikka järven rannalle 100000€ ja siitä kun myy kaikki viikot vaikka 5000e niin se tekee 260000€ ja vaikka 100€ vastikeetta vuodessa jokaiselta tekee 5200€ niin hyvä tuotto tulee rakennukselle viakka siellä ei kävisi kukaan ja tähän tämä lomaosake huttu perustuu. Eihän asunto-osakkeen ostotn yhteydessä omista kuin osakeitä jotka oikeuttavat asunnon halintaa ja rakennuksen omistaa taloyhtiö.


      • Anonyymi

        Ei niihin normiälyllä varustetut sorrukkaan. Siksi niitä yritetäänkin myydä vähälahjaisille.


      • Anonyymi
        BbVC kirjoitti:

        ""normiälyllä" varustettu ihminen"

        Mistä normista on kysymys?

        ...


    • ksusha

      ihan vaan tyhmä kysymys....
      miksi ostaa mitään osakkeita kun matkoja ja hotelleja on
      tarjolla pilvin pimein ja edullisesti ?

      • Vastaus tuohon

        Kun ollaan nk. lomafiiliksissä, tavanomaiseen arkimiljöön ulkopuolella ja uudet elämykset aiheuttavat positiivisen stressireaktion, ihmismieli on avoimempi kaikille yllättäville asioille ja tarjouksille. Siihen kun lisätään se että päästäkseen tuonne, tulee henkilöllä olla jonkin sortin perusvarallisuus ja kun nämä uhrit ovat useimmiten jo seniori-iässä, on höynäytys helppoa.

        Teho perustuu eristämiseen, painostukseen ja hoputtamiseen. Uupunut ihminen saattaa jopa allekirjoittaa vuosikausiksi itseään sitovan sopimuksen vain päästäkseen kiusallisesta tilanteesta pois.

        Taloudellisesti ajateltuna tälläiset sopimukset eivät koskaan ole kannattavia.


      • MrMatkailija

        Itse omistan Holiday Clubin lomaosakkeen Pyhäniemestä. Se on ollut minulla jo yli 15-vuotta..Ostohinta oli 15.000 markkaa. Olen lisäksi RCI:n jäsen.
        Yhtään yötä en ole omassa lomaosakkeessani ollut. Tallennan aina viikkoni ja reissaan sitten muualle. Olen ollut RCI:n lomahuoneistoissa Euroopassa yli 20 kertaa ja USA/Karibia suunnalla yli 30 kertaa. Viikko maksaa keskimäärin 250 euroa viiden tähden lomahuoneistossa. Kulut ovat vuodessa 300 euroa.
        Olen tosityytyväinen tähän ja alkupääoma on tullut moninkertaisesti takaisi.


      • Carrlos
        MrMatkailija kirjoitti:

        Itse omistan Holiday Clubin lomaosakkeen Pyhäniemestä. Se on ollut minulla jo yli 15-vuotta..Ostohinta oli 15.000 markkaa. Olen lisäksi RCI:n jäsen.
        Yhtään yötä en ole omassa lomaosakkeessani ollut. Tallennan aina viikkoni ja reissaan sitten muualle. Olen ollut RCI:n lomahuoneistoissa Euroopassa yli 20 kertaa ja USA/Karibia suunnalla yli 30 kertaa. Viikko maksaa keskimäärin 250 euroa viiden tähden lomahuoneistossa. Kulut ovat vuodessa 300 euroa.
        Olen tosityytyväinen tähän ja alkupääoma on tullut moninkertaisesti takaisi.

        Unohditko nyt RCI:n jäsenmaksun? Viikko maksaa 153 e ja yli 7 päivän lomat toiset 153e. Kuluilla tarkoittanet Pyhäniemen yhtiövastiketta?

        2 viikkoa RCI:n kautta:
        133e (RCI jäsenmaksu) 306 (2 viikon kohdemaksu) e 300 e (yhtiövastike) 1000 e (2 hengen lennot) = 1739e = 870 e / hlö.
        Vertailuna:
        Finnmatkat, Lanzarote, PT del Carmen 2 viikkoa
        760 e / hlö = 1520 e yht.

        Ja noi 5 tähden lomahuoneistot RCI:llä ovat kyllä "unennäköä" ;)


      • vapaa matkustamaan
        MrMatkailija kirjoitti:

        Itse omistan Holiday Clubin lomaosakkeen Pyhäniemestä. Se on ollut minulla jo yli 15-vuotta..Ostohinta oli 15.000 markkaa. Olen lisäksi RCI:n jäsen.
        Yhtään yötä en ole omassa lomaosakkeessani ollut. Tallennan aina viikkoni ja reissaan sitten muualle. Olen ollut RCI:n lomahuoneistoissa Euroopassa yli 20 kertaa ja USA/Karibia suunnalla yli 30 kertaa. Viikko maksaa keskimäärin 250 euroa viiden tähden lomahuoneistossa. Kulut ovat vuodessa 300 euroa.
        Olen tosityytyväinen tähän ja alkupääoma on tullut moninkertaisesti takaisi.

        Juuri noin minullekin laskettiin ostotilaisuudessa, vaan kyllä se arki romahdutti kaikki. Varsinkin ne siirtohommat kaatuivat heti kättelyssä korkeisiin siirtomaksuihi, kalliisiin lisäviikkoihin ja ylihintaisiin lentolippuihin. On sulla todella utopistinen laskelma jos olet saanut alkupääoman moninkertaisesti takaisin.
        Kovastipa olet tallettanut lomaviikkoja kun noilla luvuilla (50x15 vuotta) tulee 3,33 vuodessa.
        PS. Korostan edellen, että lennot ne vasta maksaakin kun joudut taituroimaan ne määrätyille päiville. Laskeppa seuraavalla kerralla myös lentolippujen hinnat niin kas huomaatkin ettei se alkupääoma tullutkaan takaisin.


      • Carrlos
        vapaa matkustamaan kirjoitti:

        Juuri noin minullekin laskettiin ostotilaisuudessa, vaan kyllä se arki romahdutti kaikki. Varsinkin ne siirtohommat kaatuivat heti kättelyssä korkeisiin siirtomaksuihi, kalliisiin lisäviikkoihin ja ylihintaisiin lentolippuihin. On sulla todella utopistinen laskelma jos olet saanut alkupääoman moninkertaisesti takaisin.
        Kovastipa olet tallettanut lomaviikkoja kun noilla luvuilla (50x15 vuotta) tulee 3,33 vuodessa.
        PS. Korostan edellen, että lennot ne vasta maksaakin kun joudut taituroimaan ne määrätyille päiville. Laskeppa seuraavalla kerralla myös lentolippujen hinnat niin kas huomaatkin ettei se alkupääoma tullutkaan takaisin.

        Jep,
        15 000 markan osakkeella ei nyt kovin montaa pistettä RCI:ltä heru.
        Euroiksi muutettuna ehkäpä 22 000 pistettä, jolla nyt ei kyllä reissata missään.. ;)
        Että sikäli..
        Me ollaan kyllä matkattu RCI:n pisteillä, mutta kun saadaan loput kulutettua lähtee jäsenyys purkuun ja osake myyntiin..

        Juurikin nuo lentojen yhteensovittamiset ja RCI:n kohteiden sijainti hevon kuusessa, aiheuttaa kyllä lisäkustannuksia kun lentokentiltä kohteisiin on matkaa..
        Ja nuo 5 tähden kohteet ovat kyllä utopiaa. Tai RCI on ne niin luokitellut mutta oikeasti vastaavat 3 tähteä. MrMatkailija tietäisi jos olisi joskus matkustanut oikeeseen 5 tähden kohteeseen RCIn 5 tähden sijaan..


      • MrMatkailija
        Carrlos kirjoitti:

        Unohditko nyt RCI:n jäsenmaksun? Viikko maksaa 153 e ja yli 7 päivän lomat toiset 153e. Kuluilla tarkoittanet Pyhäniemen yhtiövastiketta?

        2 viikkoa RCI:n kautta:
        133e (RCI jäsenmaksu) 306 (2 viikon kohdemaksu) e 300 e (yhtiövastike) 1000 e (2 hengen lennot) = 1739e = 870 e / hlö.
        Vertailuna:
        Finnmatkat, Lanzarote, PT del Carmen 2 viikkoa
        760 e / hlö = 1520 e yht.

        Ja noi 5 tähden lomahuoneistot RCI:llä ovat kyllä "unennäköä" ;)

        Olen maksanut RCI:n jäsenmaksun vuonna 2010 kymmeneksi vuodeksi (a 99 euroa vuosi). Ota huomioon, että käyn viisi kertaa vuodessa lomalla! Vähintään . .
        Oletko käynyt Meksikossa ja South Floridassa . . kyllä viisi tähteä pitää paikkansa.
        Tosin yx tykkää ja toinen taas ei . . mutta itse koen Holiday Club/RCI lomailun hyväksi. Kaverille voi myös tarjota samoja palveluja. Vieraskortti viikoksi 50 euroa ja samaan 2 makuuhuoneen lomahuoneistoon sopii ihan hyvin neljä!
        Äkkilöhdöt eivät ole 153 euroa vaan hurrikaaniaikaan pääsee halvemmalla, ainakin Floridaan ja Karibialle . .


      • MrMatkailija
        vapaa matkustamaan kirjoitti:

        Juuri noin minullekin laskettiin ostotilaisuudessa, vaan kyllä se arki romahdutti kaikki. Varsinkin ne siirtohommat kaatuivat heti kättelyssä korkeisiin siirtomaksuihi, kalliisiin lisäviikkoihin ja ylihintaisiin lentolippuihin. On sulla todella utopistinen laskelma jos olet saanut alkupääoman moninkertaisesti takaisin.
        Kovastipa olet tallettanut lomaviikkoja kun noilla luvuilla (50x15 vuotta) tulee 3,33 vuodessa.
        PS. Korostan edellen, että lennot ne vasta maksaakin kun joudut taituroimaan ne määrätyille päiville. Laskeppa seuraavalla kerralla myös lentolippujen hinnat niin kas huomaatkin ettei se alkupääoma tullutkaan takaisin.

        Tallennan ihan normaalisti lomaviikkoni mutta koska voin lähteä lomalle koska vaan, käytän äkkilähtöjä. Esim South Floridaan Westoniin www.vacationvillageresorts.com/VVR/vacation_village_weston/ pääsee muutamaa joulun ja maaliskuun sesonkiviikkoja lukuunottamassa 200 eurolla per viikko.
        Miamiin lennot maksaa tällä hetkellä 550 euroa 200 euroa viikko. Lennot ja majoitus neljälle voi laskea siitä . . Autonvuokra 150 euroa viikko . .


      • MrMatkailija
        Carrlos kirjoitti:

        Jep,
        15 000 markan osakkeella ei nyt kovin montaa pistettä RCI:ltä heru.
        Euroiksi muutettuna ehkäpä 22 000 pistettä, jolla nyt ei kyllä reissata missään.. ;)
        Että sikäli..
        Me ollaan kyllä matkattu RCI:n pisteillä, mutta kun saadaan loput kulutettua lähtee jäsenyys purkuun ja osake myyntiin..

        Juurikin nuo lentojen yhteensovittamiset ja RCI:n kohteiden sijainti hevon kuusessa, aiheuttaa kyllä lisäkustannuksia kun lentokentiltä kohteisiin on matkaa..
        Ja nuo 5 tähden kohteet ovat kyllä utopiaa. Tai RCI on ne niin luokitellut mutta oikeasti vastaavat 3 tähteä. MrMatkailija tietäisi jos olisi joskus matkustanut oikeeseen 5 tähden kohteeseen RCIn 5 tähden sijaan..

        Muutaman lomakohteen mainitsen, missä olen lomiani viettänyt . . Monta kertaa äkkilähdöllä . . Miamissa Hilton South Beach, The Galleon Resort Key Westissä . .
        Meksikossa on useita fantastisia kohteita, Finisterra Cabo San Lucasissa ja ehkä parhaimpana Pueblo Bonito Resort samassa paikassa
        Kyllä tasoa ja tyylikkyyttä löytyy . .
        Mielestäni yhteydet ovat moneen kohteeseen hyvät, alle ½ tuntia lentokentältä, Key Westissä vartti . .


      • Carrlos
        MrMatkailija kirjoitti:

        Tallennan ihan normaalisti lomaviikkoni mutta koska voin lähteä lomalle koska vaan, käytän äkkilähtöjä. Esim South Floridaan Westoniin www.vacationvillageresorts.com/VVR/vacation_village_weston/ pääsee muutamaa joulun ja maaliskuun sesonkiviikkoja lukuunottamassa 200 eurolla per viikko.
        Miamiin lennot maksaa tällä hetkellä 550 euroa 200 euroa viikko. Lennot ja majoitus neljälle voi laskea siitä . . Autonvuokra 150 euroa viikko . .

        Plus RCI:n jäsenyys lomaosakkeen yhtiövastike, eiks jeh?


      • Anonyymi
        Carrlos kirjoitti:

        Unohditko nyt RCI:n jäsenmaksun? Viikko maksaa 153 e ja yli 7 päivän lomat toiset 153e. Kuluilla tarkoittanet Pyhäniemen yhtiövastiketta?

        2 viikkoa RCI:n kautta:
        133e (RCI jäsenmaksu) 306 (2 viikon kohdemaksu) e 300 e (yhtiövastike) 1000 e (2 hengen lennot) = 1739e = 870 e / hlö.
        Vertailuna:
        Finnmatkat, Lanzarote, PT del Carmen 2 viikkoa
        760 e / hlö = 1520 e yht.

        Ja noi 5 tähden lomahuoneistot RCI:llä ovat kyllä "unennäköä" ;)

        Ja lisäksi tuohon lomaosakelaskelmaan tulee n.250euron vaihtomaksu siitä, että viettää lomansa jossain muussa RCI- kohteessa kuin alunperin hankkimassaan kohteessa. Systeemi on todella paljon kalliimpi kuin moni muu vapaiden markkinoiden matka sen lisäksi että kohteet ovat äärettömän ikäviä, kaavamaisia ja kuluneita. Ja sijaitsevat säännönmukaisesti erillään ja kaukana sieltä, missä olisi mukavampi olla. Ja eroon ei pääse sitten millään. On kyllä NIIN kiero järjestö!!!


    • Tulis kesä

      Itse en oikein ymmärrä mitä hyötyä saa näillä lomaosakkeilla.
      Tilanne hieman sama kuin ostaisi kalliin asuntoauton, jota ehtii käyttää vuodessa parisen viikkoa...

      Vapaampaa ja edukkaampaa, kun varaa hotellin aina sieltä mikä sattuu kiinnostamaan...
      Eläkepäivillä saattaisi jokin välimeren tienoon vakipaikka olla toinen juttu, kun inhoan talvea.

    • evernever

      "Tulis kesä" on samoilla linjoilla kuin minä. Lomaosake on käytössä itselle vain viikon kaksi vuodessa, muina aikoina siellä asuvat toiset henkilöt. Et voi jättää mitään omia tavaroita, olet kuitenkin kuin hotellin asukas. Sidottuna määräviikkoihin, entäs jos sairastut, korvaako vakuutus käyttämättä jääneen ajan.

      Esimerkkisi asuntoauto olisi oma, ei sillä muut köröttelisi ja sitä kuluttaisi.
      Eläkkeelläpä hyvinkin on mahdollisuus hyödyntää edullisia lähtöjä.
      Jos rahaa on enemmän kuin yhteen lomaosakkeeseen, tilannehan on jo aivan toinen.

    • matkakuumetta taas

      Itse olen pysynyt kaukana lomaosakkeista niin saa matkustaa sinne minne milloinkin huvittaa. Osakkeissa on yleensä se huono puoli, että on joku tietty aika milloin on vapaana. Ja toisekseen haluan aina vaihtaa kohdetta niin näkee ja kokee enemmän. Itse olen suosinut tätä lomien hakuun: http://tinyurl.com/matkustelu

      • -RCI-

        MR matkailija on hyvä esimerkki suomalaisesta , joka on tullut retkahtaneeksi. Asian oikeaa laitaa ei voi myöntää edes itselleen. Kun sinulla ei ole lomaosaketta voit matkustaa milloin tahansa , mihin tahansa. Mikä parasta , jos ei huvita matkustaa voit viettää lomasi kesämökillä kotisuomessa , kuten minä teen. Olen kyllä kolunnut Floridat ja Thaimaat , mutta rentouttavin loma vietetään Suomessa ilman lomaosakkeita , jotka lähes painostavat sinut matkustamaan , eikä niin halvallakaan.


      • Tyhmin kauppa
        -RCI- kirjoitti:

        MR matkailija on hyvä esimerkki suomalaisesta , joka on tullut retkahtaneeksi. Asian oikeaa laitaa ei voi myöntää edes itselleen. Kun sinulla ei ole lomaosaketta voit matkustaa milloin tahansa , mihin tahansa. Mikä parasta , jos ei huvita matkustaa voit viettää lomasi kesämökillä kotisuomessa , kuten minä teen. Olen kyllä kolunnut Floridat ja Thaimaat , mutta rentouttavin loma vietetään Suomessa ilman lomaosakkeita , jotka lähes painostavat sinut matkustamaan , eikä niin halvallakaan.

        Ostin minäkin Holiday Clubin osakkeen 15 -vuotta sitten. Sain tavallaan puoleen hintaan, mutta turha on yrittää myydä, ei niitä saa myytyä. On ollut esimerkki tyhmästä kaupasta. RCI:stä erosin heti alussa kun tajusin systeemin. Esim. Kanarialta kuka ostaa, joutuu usein korpeen. Lennot eivät käy viikkojen kanssa, pitää olla samaan aikaan tai maksaa kalliita vaihtomaksuja. Kun ostat suoraan lennot ja varaat ihmisten ilmoilta hotellin tulee aina halvemmaksi ja voit ottaa milloin lomat käy. Onneksi on tullut tehtyä vuosien varrella muita oikeasti hyviä kauppoja. Kukaan ostanut ei yleensä myönnä miten p..... ovat nämä lomaosakekaupat.


      • Anonyymi
        -RCI- kirjoitti:

        MR matkailija on hyvä esimerkki suomalaisesta , joka on tullut retkahtaneeksi. Asian oikeaa laitaa ei voi myöntää edes itselleen. Kun sinulla ei ole lomaosaketta voit matkustaa milloin tahansa , mihin tahansa. Mikä parasta , jos ei huvita matkustaa voit viettää lomasi kesämökillä kotisuomessa , kuten minä teen. Olen kyllä kolunnut Floridat ja Thaimaat , mutta rentouttavin loma vietetään Suomessa ilman lomaosakkeita , jotka lähes painostavat sinut matkustamaan , eikä niin halvallakaan.

        -RCI-
        Tosi hyvä ja rehellinen mielipide sinulta .
        Kesällä on kiva vain mökkeillä , kuten sinä kerroitkin .
        Lomaosakkeen omistaja matkustaa kesälläkin , kun on tullut
        lomaosake hankittua , niin onhan se mentävä .ja sukulaiset ihmettelevät hirveitä menohaluja


    • Perdone.

      Miksi ihmeessä tuo MrMatkailijakin jaksaa tehdä myyntityötään tälläkin palstalla?
      Mikään ei oikeasti niissä viikkolomapuljuissa toimi niin edullisesti pitkällä aikavälillä, kuin väittävät. Alkutarjous saattaa olla houkutteleva, että saadaan lomailija lankaan!

      • RCI

        Perdonelle: Samaa ihmettelen minäkin , sillä oma lehmä näyttää olevan ojassa. Olisko niin viatonta , että hän on pelkkä jymäytetty osakkeen omistaja , vai onko MR matkailija peräti osakekauppias itse?


      • sukkajumala123
        RCI kirjoitti:

        Perdonelle: Samaa ihmettelen minäkin , sillä oma lehmä näyttää olevan ojassa. Olisko niin viatonta , että hän on pelkkä jymäytetty osakkeen omistaja , vai onko MR matkailija peräti osakekauppias itse?

        Ärsyttävintä tuossa lomaisakematkailussa on, että ensimmäisenä lomapäivänä joku apina aina koputtaa oveen ja yrittää myydä uutta osaketta...
        Mutta plussaa on ettei tarvi olla tuulipukuisten halpamatkalaisten kanssa samassa hotellissa kuuntelemassa marinaa kun lounaalla ei tarjota lihapullia ja muussia...


      • 2603
        sukkajumala123 kirjoitti:

        Ärsyttävintä tuossa lomaisakematkailussa on, että ensimmäisenä lomapäivänä joku apina aina koputtaa oveen ja yrittää myydä uutta osaketta...
        Mutta plussaa on ettei tarvi olla tuulipukuisten halpamatkalaisten kanssa samassa hotellissa kuuntelemassa marinaa kun lounaalla ei tarjota lihapullia ja muussia...

        Olet varmaan nyt tyytyväinen kun sait itsesi nostettua vähän muita matkailijoita ylemmäs. Säälittää, että pitää mennä tolle tuulipuku-lihapullalinjalle. Kuka tahansa fiksu tietää, että niissä ei ole siteeksikään totta. Ai halpamatkalla? Katseleppa joskus huviksesi, mitä jo viikonkin matka Kanarian saarille maksaa, halpamatkailijoita ovat vain oikeasti vähävaraiset, joilla on mahdollisuus reissata silloin kun huvittaa. Tavallinen työssäkäyvä maksaa pyydetyn hinnan koska reissut on sovitettava ennalta varattuihin lomajaksoihin, lasten koululomiin etc.


      • Anonyymi
        2603 kirjoitti:

        Olet varmaan nyt tyytyväinen kun sait itsesi nostettua vähän muita matkailijoita ylemmäs. Säälittää, että pitää mennä tolle tuulipuku-lihapullalinjalle. Kuka tahansa fiksu tietää, että niissä ei ole siteeksikään totta. Ai halpamatkalla? Katseleppa joskus huviksesi, mitä jo viikonkin matka Kanarian saarille maksaa, halpamatkailijoita ovat vain oikeasti vähävaraiset, joilla on mahdollisuus reissata silloin kun huvittaa. Tavallinen työssäkäyvä maksaa pyydetyn hinnan koska reissut on sovitettava ennalta varattuihin lomajaksoihin, lasten koululomiin etc.

        Mr.Matkailija : kuka maksaa lentosi ?


      • Anonyymi
        sukkajumala123 kirjoitti:

        Ärsyttävintä tuossa lomaisakematkailussa on, että ensimmäisenä lomapäivänä joku apina aina koputtaa oveen ja yrittää myydä uutta osaketta...
        Mutta plussaa on ettei tarvi olla tuulipukuisten halpamatkalaisten kanssa samassa hotellissa kuuntelemassa marinaa kun lounaalla ei tarjota lihapullia ja muussia...

        En ole ikinä nähnyt yhtään tuulipukuista suomalaista Kanarialla
        , enkä muuallakaan matkakohteissa .
        Suomalaista ei vaatetuksen perusteella erota saksalaisesta , eikä englantilaisesta .
        Ehkä hieman paremmat kuteet , kuin noilla edellisillä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ikinä nähnyt yhtään tuulipukuista suomalaista Kanarialla
        , enkä muuallakaan matkakohteissa .
        Suomalaista ei vaatetuksen perusteella erota saksalaisesta , eikä englantilaisesta .
        Ehkä hieman paremmat kuteet , kuin noilla edellisillä .

        Ei tuulipuvusta, mutta on huvittavaa kun on koko ajan sukat jalassa lenkkareiden tai sandaalien kanssa. Kyllä olisi hyvä "tuulettaa" jalkoja ja varpaita. Antaa aurinkoa ja ilmaa jaloille. En voisi kuvitellakkaan pitäväni sukkia, hyi hitokseen voi kyl ol aikmoinen hajuhaitta. Rantaan jalkahoitoon heti kun saapuu saarelle ja sen jälkeen ilmakylpyjä koko ajan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuulipuvusta, mutta on huvittavaa kun on koko ajan sukat jalassa lenkkareiden tai sandaalien kanssa. Kyllä olisi hyvä "tuulettaa" jalkoja ja varpaita. Antaa aurinkoa ja ilmaa jaloille. En voisi kuvitellakkaan pitäväni sukkia, hyi hitokseen voi kyl ol aikmoinen hajuhaitta. Rantaan jalkahoitoon heti kun saapuu saarelle ja sen jälkeen ilmakylpyjä koko ajan!

        Kyllä lenkkareiden kanssa kannattaa käyttää ehdottomasti sukkia .
        Helpompi on pestä sukat, kuin lenkkarit ja se säästää kenkiä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuulipuvusta, mutta on huvittavaa kun on koko ajan sukat jalassa lenkkareiden tai sandaalien kanssa. Kyllä olisi hyvä "tuulettaa" jalkoja ja varpaita. Antaa aurinkoa ja ilmaa jaloille. En voisi kuvitellakkaan pitäväni sukkia, hyi hitokseen voi kyl ol aikmoinen hajuhaitta. Rantaan jalkahoitoon heti kun saapuu saarelle ja sen jälkeen ilmakylpyjä koko ajan!

        Itse arvostan enemmän käsi- tai suuhoitoa etenkin Thaimaassa.


      • Anonyymi
        2603 kirjoitti:

        Olet varmaan nyt tyytyväinen kun sait itsesi nostettua vähän muita matkailijoita ylemmäs. Säälittää, että pitää mennä tolle tuulipuku-lihapullalinjalle. Kuka tahansa fiksu tietää, että niissä ei ole siteeksikään totta. Ai halpamatkalla? Katseleppa joskus huviksesi, mitä jo viikonkin matka Kanarian saarille maksaa, halpamatkailijoita ovat vain oikeasti vähävaraiset, joilla on mahdollisuus reissata silloin kun huvittaa. Tavallinen työssäkäyvä maksaa pyydetyn hinnan koska reissut on sovitettava ennalta varattuihin lomajaksoihin, lasten koululomiin etc.

        "Halpamatkaaja" olkoot tuulipuvussa tai ilman on viisas ja fiksu. Ei maksa liikoja mutta nauttii 100 pros. (Ehkä) lihavampaa kukkaroa kantava keskittyy väistelemään "tuulipukuja", jaksaa arvostella ja kiinnittää huomiota "tuulipukuihin". On ärsyyntynyt koko loman pelkästään siksi, että tuijottelee ihmisten pukeutumista =D


    • Anonyymi

      Mistä niitä lomaosakkeita voi ostaa?

      • Anonyymi

        Lomaosakekaupasta ääliö!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lomaosakekaupasta ääliö!

        Mistä niitä lomaosakekauppoja voi ostaa? No tietysti lomaosakekauppakaupoista :D


    • Anonyymi

      Olen nauttinut esittelijöiden antimista aina kun ovat sellaisia tarjonneet milloin missäkin näissä yleisissä lomakohteissa. Usein tarkoituksella hakeutunut tilanteeseen. Ei koskaan olisi tullut kuitenkaan mieleenkään pistää nimeäni mihinkään heidän tarjoamaansa paperiin. Sitä yrittävät vaikka millaisilla lisätarjouksilla ja houkuttimilla.

      Hyvin on saanut syödä ja juoda ja joskus jopa ilmaisen hmm.. naisenkin saanut siinä samalla. Olen varmaankin oikein tyhmän ja huijattavan juntin näköinen johon kannattaa panostaa kunnolla. Uhkailuja ja katkeria kommentteja on satanut aina perääni jälkeenpäin kun kerroin aina miettiväni vielä yön yli asiaa.

      Käytän aina sukkia sandaaleissa koska en tykkää hikisistä ja limaisen nuljakkaista sandaaleista paljasta jalkapohjaa vasten. Useampikin sukkapari kuivuu pesun jälkeen puhtaan raikkaaksi seuraavaan päivään mennessä. Siinä ilmainen hyvä ohje tavisjuntille!

    • Anonyymi

      Minäkin haluaisin ostaa oman osakkeen niin vois aina mennä tuttuun paikkaan. Kukaan ei oikein halua omiaan myydä pois. Siinä ongelma.

      • Anonyymi

        Ompa sinulla hyvin harvinainen ongelma. Toisilla taas ongelmana päästä lomaosakkestaan eroon.


    • Anonyymi

      Missä se oli myynnissä?

      • Anonyymi

        Onneksi meni kaupaksi. Rahoilla söimme koko poika poppoo kaali kääryleet kupari bannu parin putki parissa. Ei ollut kummista mut suoli on taas liukas poikain paineihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi meni kaupaksi. Rahoilla söimme koko poika poppoo kaali kääryleet kupari bannu parin putki parissa. Ei ollut kummista mut suoli on taas liukas poikain paineihin.

        Vai oikein kaali kääryleet pannussa. Oot sä eläke pappa ihan mahoton. Ihan mshiton oot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi meni kaupaksi. Rahoilla söimme koko poika poppoo kaali kääryleet kupari bannu parin putki parissa. Ei ollut kummista mut suoli on taas liukas poikain paineihin.

        Kirjoittamaan valittiin porukan älykkö.....


    • Anonyymi

      Olen itselleni haeskellut hyvää lomaosaketta mutta eipä tunnu olevan tarjontaa, Onko ne niin hyviä ja edullisia ettei kukaan halua luopua omastaan?
      Vai pitääkö mennä Ruotsiin kyselemään?

      • Anonyymi

        Minulta saa ostaa 4 *52 viikkoa jos kiinnostaa Teneriffalta 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulta saa ostaa 4 *52 viikkoa jos kiinnostaa Teneriffalta 😀

        Saa ostaa ....???


    • Anonyymi

      Ihan mahotonta menoa , ihan mahotonta..

    • Anonyymi

      Valehtelee suoran maan tapa etenkin kauppiaat.TM rakennusliike käsiraha saamatta vaikka on kuitit poliisilain ei tee mitään .Lupaukset. 0.

    • Anonyymi

      Espanjan Max hinta alla1000€m2 uusi. Ei niitä kylmiä varjo koppia .kun viikon hinta on 1000€/VK on kämpän hinta 550000€ ne.100m2 uusi kerrostalon alempi. Jos kulut on 100€/VK eli 1200€vuos Kallis.

      • Anonyymi

        Kerttu setä nimiseltä hameessa kulkevalta inglesin suomi yhteisön tuki pilarilta voivat nuoret miehet saada asunnon ilmatteeksi ja vielä kädestä pitäen opastusta poika rakkauden saloihin. Suosittelen kyselemään tätä maagista poika rakkauden suur lähettilästä kupari pannu baarin kapealta baari tiskiltä. Se kannattaa uskokaa pois kokemusta on.


    • Anonyymi

      Oli taas pöytä varaus pihvi ravintola Karhussa minulla.
      Oli taas kympin arvoiset pihvit Karhun ammatti kokit loihtineet. Kympin arvoiset laadullisesti ja parin euron arvoiset hinnaltaan.
      Ei ole ihme että Karhu on Inglesin suosituin pihvi ravintola.

      T. Pannun ystävä evp

    • Anonyymi

      Kyllähän pihviravintola Karhu on yksi parhaimmista ruokaravintoloista Inglesissä. Se ei ole mikään Kuparipannubaarin tai Iskelmäbaarin kaltainen makkaraperunakioski. Täysimittainen pihviravintola on kyseessä. Lähelle pääsevät vain Pepe Chiringo ja ehkä Sultan.

      • Anonyymi

        Öllökossi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öllökossi!

        Hyvin sanottu mussukka. Öllis on yksi tunnetuimmista hahmoista Kerttu sedän lisäksi Inglesin suomi yhteisön homo seksuaalien keskuudessa. Tosi pidetty mies jos ymmärrätte mitä tarkoitan.


      • Anonyymi

        ...


    • Anonyymi

      Miksi myynti kesti niin kauan, oliko hintapyynti liian korkea .

    • Anonyymi

      Karhu on lopettanut.

      • Anonyymi

        Kenet??


    Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3527
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      157
      2143
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      206
      1845
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1756
    5. 80
      1175
    6. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      320
      1136
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      132
      1031
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      949
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      73
      919
    Aihe