MAC-käyttäjäkunta

macinperse123

Mac on huonoin käyttöjärjestelmä, mitä on markkinoilla. Macia käyttää vain homoseksuaalit, homoporvarit ja idiootit. Saisitte hävetä. Vaihtakaa Macin käyttäjät välittömästi Linuxiin.

10

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *haukotus*

• Urpo detector

Jaahas, jokos se suoli24:n linux-hihhuli löysi tännekin.

• mäkkärimies

Totta, onhan se aika huonoo, Apllen tietsikka käyttikset siis. Mutta mielummin käytän OSäxää kun mitään Linuxia.

Ainakin jos ei tee mitään töitä koneella niin OS X on hyvä.

Jos nopeus, tarkkuus ja loogisuus ei ole niin tärkeää siinä mitä tekee niin mäkki on ihan hyvä valinta.

• Läski detector

Sinun mäkkärikokemuksesi rajoittuu hampurilaisiin.

• biitsiboltsi
        Läski detector kirjoitti:

Sinun mäkkärikokemuksesi rajoittuu hampurilaisiin.

Mutta sama lopputulemahan se silti on - visuaalisesti aika kökköö vaikka mäkkiä käytetäänkin paljon niin graafisen alan töissä kuin myös heidän lounaspaikkanaan.

• W1nd0

Liian kallis, luuloja liian paljon MAC Omppu - koneesta. Samalla hinnalla saa huomattavan paljon paremmakoneen Windowsista.

• 1stMacFinn

No, linkkaappa vaikka MacBook Airia paljon parempi kone samalla hintaa. Siis vastaavilla ominaisuuksilla.

• jätösmies kenties
        1stMacFinn kirjoitti:

No, linkkaappa vaikka MacBook Airia paljon parempi kone samalla hintaa. Siis vastaavilla ominaisuuksilla.

Tietysti itse kasattu. Siihen ei saa OS X:ä laillisesti. Päihittää mennen tulen tuollaiset tehdaskasatut ylihintaiset jätökset.

• Linux tai Windows
        1stMacFinn kirjoitti:

Onhan se hyvä kone, kunhan vaihtaa käyttiksen parempaan.

• Morotus

Jahas, eipä ole muuttunut mikään näissä Suomi24:n keskustelujen tasoissa sitten 3:een kuukauteen.
      Koitetaas muuttuuko taso puolen vuoden periodilla...
      Son moro....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3328
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      40
      2736
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2296
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2278
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2211
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2183
    7. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      20
      1979
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      1977
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1934
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      88
      1711
    Aihe