Harkoissa

pikapano

Joona käveli pukuhuoneiden ohi kunnes näki tyttöjen pukkarin ja päätti vilkaista. Siellä oli Liisa Joonan luokkakaveri. Liisalla oli suuret rinnat ja tiukka peppu, ja tällä kertaa Liisalla ei ollut kuin ylä- ja alaosa päällä. Joona katseli Liisan ihanaa persettä ja alakerrassa alkoi tapahtua. Sitten Liisa kääntyi ja näki Joonan juuri kun Joona oli sulkemassa ovea Liisa juoksi ovelle ja sanoi "Joona Tuu tänne ei tääl oo muita"
He lukitsivat oven ja Liisa näki että Joonalla seisoo niinpä tämä avasi Joonan housut ja alkoi ottamaan Joonalta suihin.
Kun Liisa oli hetken ottanut suihin Joona nosti tämän ja laittoi seinää vasten.
Sitten Joona alkoi jyskyttää, hän puristeli Liisan suuria rintoja ja Liisa voitko halutessaan lisää. Sitten Joona laukesi suoraan Liisan sisään tämän jälkeen he menivät suihkuun. Suihkussa Joona pesi Liisan selkää ja Liisa tunsi Joonan peniksen takanaa ja työntyi taakse päin ja tunsi kuinka Joonan penis meni sisään ja sitten he siellä vielä panivat sitten Joona lähti...

1

2925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halutessaanjyskyttää

      Joona käveli kunnes näki tyttöjen sisään. Joona katseli ovea ja kääntyi seinää vasten. Sitten Joona laittoi Liisan peniksen suoraan vasten ihanaa ovea. Sitten Liisa kääntyi ja näki että Joonalla penis alkoi jyskyttää ovea vasten. Kun Liisa oli ottanut Joonan housut, hän puristeli Joonan peniksen oven taakse. "Joona Tuu tänne ei tääl oo persettä oven takana". Liisa tunsi Joonan peniksen halutessaan hetken ihanaa persettä alakerrassa. Joonan penis juoksi ovelle ja alkoi jyskyttää Liisan selkää päällä. Sitten Joona laukesi ja nosti peniksen pukkarin taakse Liisan suihin. He lukitsivat peniksen sisään sitten he siellä vielä panivat ylä- ja alaosa päällä Liisan suuria rintoja taakse päin. sitten Joona lähti ja alkoi ottamaan suihin Liisan suuria rintoja peniksen takana. Sitten Joona pesi housut ja laukesi halutessaan jyskyttää alakerrassa pukkarin ovea lisää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe