Hellou! Päätin peruskoulun viime keväänä ja pidän nyt välivuotta. Yhteishaku lähestyy ja pitäs nyt miettiä minne menen. Oon ollu sitä mieltä että meen lähihoitaja kouluun. Mutta nyt on alkanu tuntumaan että se ei mua kiinnosta koska ekat vuodet siellä opiskellaan semmosta mikä ei mua kiinnosta ja vasta vika vuonna suuntaudutaan johonkin. Mua kiinnostais suuntautua kuntoutukseen. Liikunta on mulle elämä ja haluan tehdä sitä työssä. Onko mitään ammattikoulua missä vois opiskella jotain liikunta juttua? Siis esim. Liikunnanohjaaja vai onko ne kaikki ammattikorkeakouluja missä voi opiskella vaikka liikunnanohjaajaksi? Tosiaan opoa mulla ei oo jolta vois kysellä koska en oo missään koulussa. Ka mulla on päättötodistuksessa 8.4 että lukiossakin pärjäisin. Oon myös miettiny kaksoistutkintoa mutta ei tuo lähäri koulu enää oikeen kiinnosta koska ne ekat vuodet siellä ois mulle ihan tuskaa ku mua ei kiinnosta mikään lapsi-, vanhus tai vammais työ
Helppiä!!!
tyttönennn
4
171
Vastaukset
- joukop
Liikuntaneuvoja on toisen asteen tutkinto. https://opintopolku.fi/app/#/haku/liikuntaneuvoja?page=1&facetFilters=teachingLangCode_ffm:FI
Kuntoutus muuten pitää sisällään muutakin kuin liikunnallisen kuntotutuksen - joukop
Voit muuten ottaa yhteyttä vanhan koulusi opoon tarvittaessa
- Välivuotinen
Tuollaisessa ahdistavassa tilanteessa kannattaa ilman muuta pitää toinen välivuosi. Eikä kolmas tai neljäskään taitaisi olla haitaksi.
- Asdaäaäaäaäa
Ppopisto.fi
Koulutukset
Liikunnanohjauksen peruskurssi
Ei kestä ku vuoden ja sitte lähet tämän jälkeen vaikka amkiin jatkamaan. ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817617
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes883599- 592454
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se721589Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3741504Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201406- 571393
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171091Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038