Ikäraja Dubaihin

onkohan totta

Tjäreborgin kohdefaktassa on tieto, ettei Dubaihin saa matkustaa alle 21-vuotiaat ilman aikuista. Onkohan tämä totta? En löydä mistään muualta netistä samaa rajoitusta. Tyttäreni on lähdössä ensi viikolla Dubaihin kaverinsa kanssa. Molemmat ovat vasta 19-vuotiaita.

4

407

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mnbvcasderwq

Kyllä saa, siis Dubaihin.

• onko tietoa

Nyt löytyi maininta asiasta finnmatkojenkin sivuilta. Voi ei...

• melko varma asiasta

Ei kyllä pidä paikkaansa, Tjäre ja Finn ovat lukeneet väärin ohjeet. On niiden sivuilla ollut ennenkin ihmeellyyksiä, jotka eivät pidä paikkaansa.
      Minun tytär on ainakin päässyt Dubaihin toisen nuoren kanssa ja pääsivät takaisin kotimaahankin. Koskaan ei myöskään viisumivirkailija ole kysynyt lapsiltani kenen kanssa matkustavat, tiskillehän ei mennä koko perhe yhdessä vaan voidaan olla jopa eri jonoissakin.
      Joku lentoyhtiö voi kyllä pitää omia ikärajoituksiaan, mutta tuskin koskee Dubaihin menoa - tai en tiedä. Myös hotelleilla on rajoitteensa, ne kannattaa huomioida.
      Uskon, että pääsevät hyvin maahan ja myös kotiin. Toivotaan, että nauttivat matkasta, paikka on ainakin upea. Muistavathan pukeutumissäädökset.

• onko tietoa

Kiitos vastauksesta. eBookersilla ei tiedetty mitään ko.rajoituksesta. Varmistivat asian vielä tyttöjen hotellista. Pukeutumissäädöksiä ovat yrittäneet miettiä pakatessaan. Toivottavasti tosiaan ei tule mutkia tyttöjen matkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1043
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      20
      955
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      504
      821
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      48
      776
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      45
      702
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      649
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      180
      589
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      59
      558
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      550
    Aihe