Olemme muuttamassa Espooseen ja haluaisin kommentteja koskien Tähtiniityn koulua. Onko hyvä opetus ja tykkäävätko lapsesi koulusta. lapseni ovat alakoulu ikäisiä häiitseeko etta yläkoulu on siinä samassa?
Vastaukset 7
- tähti
Hei,
Koulu on hyvä ja pieni. Kolme lastani on ollut siellä. Opettajat hyviä.- suometar1
kiitos vastauksesta
- En ole narsisti
Tähdelle
Onko rehtorina vuoden toimiva Kyllijokikin ollut luottamuksesi arvoinen. Entäs muiden luottamuksen. - nissinenkö
En ole narsisti kirjoitti:
Tähdelle
Onko rehtorina vuoden toimiva Kyllijokikin ollut luottamuksesi arvoinen. Entäs muiden luottamuksen.En ole narsisti:lle
En IKINÄ laita lastani Kyllijoen kanssa edes samaan kouluun!
Sana luottamus on kohdallaan TODELLA tosiväärä.
- 3 lasta koulussa
Ei yläkoulu ole siinä samassa. Vain luokat 1-6. Lähin yläkoulu on Vähän matkan päässä tien toisella puolella ja siis eri koulu kokonaan.
- 1+1 koululaista
Suosittelen. Pieni koulu ja hyvät opettajat. Plussaa myös loistava yhteydenpito kodin ja koulun välillä.
- Äiti17
1+1 koululaista kirjoitti:
Suosittelen. Pieni koulu ja hyvät opettajat. Plussaa myös loistava yhteydenpito kodin ja koulun välillä.
Onko Kyllijoki hyvä vararehtori.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511251Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215798En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.59771- 64742
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä26729- 136705
- 45641
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58564