peitelistan ja kattolistan liitos lamellihirsitalossa? kun katto painuu ja kattolista siinä mukana ni mitenkäs sitten ku peitelistan pää joka nousee kattolistaan asti niin pitääkö siihen jättää semmoinen törkeä rako vai mitenkä ...onko kokemuksia?
Vastaukset 5
- miksi lista
Miksi hirsitaloon laitetaan nurkkaan peitelista?
Ei meillä ole.
Vai onko se sellainen city-nurkka, joka on auennut niin paljon, että on rumannäköinen ja on tarvinnut siksi peittää ja ehkä täyttää jollain massalla?
Ota lista pois ja laita takaisin vasta kun parin vuoden aikana talo on asettunu kohilleen. Helpointa? - Soveltajasäveltäjä
Laitat siihen paikalleen. Irrotat parin vuoden päästä ja pätkäset sen sentin poies siitä.
Jos tuo ei käy, niin työstät siihen painuntalistaan tilan sille peitelistalle, tai teet painuntalistoituksen peitelistan ympärille. Ihan oman maun mukaan. - sievis
Törkeä rako on hyvä, ehkä se siellä aikanaan elää ja törkeä rako on tiessään.
- tämmösenkeksin
Peitelistan voi sahata kahteen osaan jiiri-saumalla niin, että yläpäähän tulee noin kymmenen sentin pala. Tämä pala kiinnitetään vinolla naulauksella, joka sallii painuman liikkeen. Jiiri-sauma taas mahdollistaa peitelistan yläpalan liikkeen ulospäin. Kun sauma irvistää painuman takia voi palan ottaa irti ja lyhentää sitä tarpeen mukaan.
- 19+19
Minä kiinnitin vain seinään. Kattopaneli saa liukua listan alla seinään päin kattotuolien mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1342248
- 511019
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160897Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50766- 83747
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.158651- 53637
- 67636
- 59626
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e142595- 4559
- 6544
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21528- 52523
Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.158508Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32508- 34497
Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?118496- 55488
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142463