Haluisin lukee jotai twilight elokuvan tapasta kirjaa.. mutten tiiä mitä.. joku joka on romanttinen fantasia draama kirjasarja :) voisko joku ehdottaa mulle täydellistä kirjaa :) tykkään draamassa siitä surusta ja lopus onnelline loppu niiku twilight elokuvas :D :3
haluisin lukee jotai twilight elokuvan tapasta kirjaa.. mut mitä
1
131
Vastaukset
minä ehdotan kirjaa jota olen itsekkin lukemassa rakastan twilight elokuvaa ja kirjaa mutta tämä on yhtä hyvä sellainen kuin luukaupunki se on kirja sarja ensinmäisen kirjan nimi on luukaupunki (huom:suomeksi) oikealta nimeltään city of bones tämän ensinmäisen kirjan elokuva tuli elokuviin ennen joulua kai lokakuussa 2013 eli sen on aika uusi kirja kertoo raukkaudesta kahden nuoren välillä jotka eivät voi kuitenkaan olla yhdessä kirjassa on vampyyrejä ihmissusia demoninmetsästäjiä demoneja rakastan sitä ja elokuvassa näyttelijä jamie campbel bower on todella komea elokuvassa hän näytteelee jace siä ja twiligh tissä hän näyttelee sitä blondia volturi vampyyriä.(anteeksi kirjoitus virheet tamperen murre):)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043066
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on872415- 241956
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221510Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291480Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151385- 87912
Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26897Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62846Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2759