Minulla ei ole mitään mistä valittaa.
Sairaalat ovat toimineet, hoitajat ovat olleet aina kauniita.
Sukulaiset yhtä ystävällisyyttä,
vanhemmat laskeutuneet levolle ajallaan ja rauhassa.
Kunnioitettuina siitä mitä saivat elämässään aikaan.
Olen elänyt kauemmin kuin koskaan oletinkaan.
Minulla ei ole mitään ongelmaa asioiden kanssa joista pidän.
Addiktioni eivät ole olleet koskaan vaivaksi, aina vaan yhtä juhlaa.
Lapsenikin osaavat ottaa oikein.
Minun tarvitsee pitää huolta vain itsestäni.
Pääni toimii hyvin, pystyn kevyesti erottamaan hölmöyden ja viisauden toisistaan.
Minusta tuntuu että olen osa enemmistöä.
Vai olenkohan sittenkin luonne-vikainen?
H.
Tyytyväisyyden juhla
129
342
Vastaukset
Ai kun kiva, että jollakin ihmisellä on asiat noin hyvin.
Mutta hei, ei minullakaan ole mitään mistä valittaa, olemme siis osa enemmistöä.
Tosin joudun pitämään huolta muistakin kuin itsestäni, eikä se aina ole niin kivaa.
Siinä kohtaa olet melkoisen poikkeava tapaus.
Monesti ihminen tuntee itsensä tarpeelliseksi silloin, kun on edes joku toinen josta pitää huolta.
Mutta meneehän se kai noinkin, jos olet tilanteeseen tyytyväinen.
Vapaa kuin taivaan tuuli, menemään ja tekemään mitä haluaa.
Tuohon luonnevikaisuuteen en uskalla ottaa kantaa, kun en sinua paremmin tunne. Voisi osua kohdilleen tai sitten mennä ihan pieleen.
Vaikka pääni toimiikin ihan hyvin."Anceli"
Se että menee hyvin, ei estä etteikö toista voi tukea.
Eteenpäin lykkien.
Olet ajatellut ihan oikein, pääsi toimii sujuvasti.
Ihminen, jolla menee hulppeasti ei ota tuettavakseen, tai kaverikseen ketä vain.
Ei varsinkaan luonne-vikaista.
Toivotaan, että aloitukseeni tulee mukaan muitakin positiivikkoja.
Kutes hän tietääkin, valittaminen on se helpoin tie.
YH.hunksz kirjoitti:
"Anceli"
Se että menee hyvin, ei estä etteikö toista voi tukea.
Eteenpäin lykkien.
Olet ajatellut ihan oikein, pääsi toimii sujuvasti.
Ihminen, jolla menee hulppeasti ei ota tuettavakseen, tai kaverikseen ketä vain.
Ei varsinkaan luonne-vikaista.
Toivotaan, että aloitukseeni tulee mukaan muitakin positiivikkoja.
Kutes hän tietääkin, valittaminen on se helpoin tie.
YH.H.
Ilman muuta toista voi tukea, silleen rouheestikin.
Ja pitääkin tukea, sillä vaikka kaikki olisi hyvin, on hyvä kun on joku, joku johon voi turvautua mikäli tapahtuukin jotain jossa tukea tarvitsee.
Hyvin harvoin ihminen pärjää loppuun saakka ihan yksin, ja jos pärjääkin, niin ehkä kuitenkin jossain vaiheessa kaipaa tukea.
Ellei koskaan ole päästänyt ketään lähelleen, vaikeaa on ketään löytää, kun tiukka paikka tulee eteen.
Valittaminen olisi tosi helppoa, pyrin välttämään siihen sortumista.
YP.
Me olemme myös tyytyväisiä sekä itseemme että omaan elämäämme. Asiat voisi olla tietenkin paremminkin, rahaa voisi olla enemmän, terveys voisi olla parempi ja lunta saisi olla enemmän, mutta siis. perustyytyväisiä. Lasi kolme neljäsosaa täynnä....
Suomi ja Ruotsi pelaa eikä kumpikaan voita. Lasi puoliksi tyhjä....
Illalla perhejuhlat, pojan synttärit jossa tapaamme myös hänen ystäviään ja työkavereitaan. Siis epätavalliset syntymäpäiväbileet täällä missä perhe ja ystävät, nuoret ja vanhat tapaavat Lasi täynnä.
Suomen tytöt teki maalin jippii!- lapin muija
Valittaminen oikeasta asiasta on aina paikallaa.
En tiedä onko se perimää tai kasvatusta vai mitä, että jotku ihmiset ovat luonnostaan positiivisiä ja toiset aina negatiivisiä.
Mie huomaan jos omissa lapsissani että vaikka kaikilla on sama lähtö niin toisilla on helpompi olla positiivinen ja ottaa vastaan elämän "potkut".
Tähän ikään kun on jo päässy niin ei enää tartte muuta ko olla kiitollinen että on "selvinnyt hengissä"
Katto pään päällä, ruokaa pöydässä, jalat alla ja kädet toimii.
Pää on pyöree niinku kaikki muuki siellä sisällä................ Kaj Kunnas pilaa lätkämatsit surkeella selostuksellaan! Vali......
Meidän piha on niin jäämöhkäleillä, ettei siinä voi kävellä! Kiti........."minttupuu"
Teessäsi on ollut likaa maustettasi.
Kunnas on alkanut luomaan uusia mausteita selostuksiin.
Hän ei aina hehkuta, vaan antaa myös kitkeryyttä.
Sitä samaa, mitä koti-katsomoissakin yleisesti tunnetaan.
Otahan neitoseni Rommi-Toti.
H.hunksz kirjoitti:
"minttupuu"
Teessäsi on ollut likaa maustettasi.
Kunnas on alkanut luomaan uusia mausteita selostuksiin.
Hän ei aina hehkuta, vaan antaa myös kitkeryyttä.
Sitä samaa, mitä koti-katsomoissakin yleisesti tunnetaan.
Otahan neitoseni Rommi-Toti.
H.Yhdessä ikkunassani menee naisten jääkiakkoa.
Kunnas huusi että deodorantti-kainalosta Nuutinen laittoi sisään.
Saas nähdä, mitä kuitteja Kunnas saa naisiltamme.
Ehkäpä jopa kutsun, jota Kunnas joutuu katumaan.
Kuitenkin, ehkä tyytyväisenä.
Kutsuva tuoksu ei aina ole sitä mitä monet luulevat.
H.- ....
Enpä ole ennen kuullut Kunnaksen selostusta, mutta ällötti hänen kukkumisensa maalien mukaan.
"Kukkuu, kukkuu, kukkuu, kukkuu"
Käkönen kukkuu, mies ei.
- Hei kun keikuskelen
En usko, että olet luonnevikainen.
Mutta, mitenkäs tämän nyt sanoisin, siis sievästi sanoisin, hetkinen,
niin totanoin, pikkusen Lällymäiseltä vaikuttaa. Särmätöntä oleilua.
Jos istuu pepunposkillaan lavittalla tyytyväinen virne naamassa ja ajatuksissa vilisee "Oi että kaikki on mulla hyvin", "Kaik´on niin ongelmatonta", "Oih, päänikin toimii niin, että voisin ruveta ammatikseni parranleikkaajaksi". Niin niin, niin mulle ainaski tulee halu kysyä, että "Hei onks kaikki hyvin?" :)
Aijjeee ku on makeeta välillä hyppiä tasapökkää ja valittaa niin perhanasti.
Ku joku pistää vihaksi, niin ilohan se on ottaa siitä kaiken mahdollisen irti.
Voi paiskauttaa kehonsa peittojen sisälle ja olla sielä niin surkuna että ja joo.
Tasapainoinen sekoitus kaikkea elämän mehuja, niin johan on hyvä plantrinki.
Vai olenkohan minä luonneviivavikainen?
Tänä päivänä olen kyllä ah niin kylläinen tyytyväisyyttä.
Huomisesta en sitte tiiä mitään."Hei kun keikuskelen"
Tota noin...
Kaitpa kommenttisi on otettava kuten tyytyväisyyden juhlana.
Varma en kuitenkaan ole, koska en ymmärtänyt paljon mitään :)
Mutta, kauniisti hoidetussa puutarhassa on myöskin onnea, jos potkaisee Varpaansa kiveen.
Paranee, kun voi ottaa jomman-kumman pois.
Enjoylaile sinä vaan.
Edelleen positiivarisesti, pitkään ja hartaasti.
H.- Hei kun keikuskelen
hunksz kirjoitti:
"Hei kun keikuskelen"
Tota noin...
Kaitpa kommenttisi on otettava kuten tyytyväisyyden juhlana.
Varma en kuitenkaan ole, koska en ymmärtänyt paljon mitään :)
Mutta, kauniisti hoidetussa puutarhassa on myöskin onnea, jos potkaisee Varpaansa kiveen.
Paranee, kun voi ottaa jomman-kumman pois.
Enjoylaile sinä vaan.
Edelleen positiivarisesti, pitkään ja hartaasti.
H."hunksz"
Olemmeko koskaan ymmärtäneet toisiamme häh?
Että ei tuossa mitään ihmeellistä ole, jos ymmärryksesi ei toiminut :)
Minä nautin Suunnattomasti pienen pienistäkin asioista. Helposti tyytyväisyys puhaltaa minut palloksi ja lähden liitelemään tuonne ylläälle. Sielä liitelen nautiskellen.
Kommenttini oli erittäin positiivisesti pullautettu. Aito siis. Hyppysellinen tasapökkäisyyttä, kynsilaukkamainen mauste, joka saa elämänjanoisen janoamaan lisää tyytyväisyyttä.
Aloituksesi On hyvä. Tarttee nyt sanoa se. Meinasin laittaa Plussan, mutta se ei onnistunut, koska peukut ovat veks. Noh, mutta annan sen Plussan tämän kommentin yhteydessä.
Tässä. Ole hyvä: Hei kun keikuskelen kirjoitti:
"hunksz"
Olemmeko koskaan ymmärtäneet toisiamme häh?
Että ei tuossa mitään ihmeellistä ole, jos ymmärryksesi ei toiminut :)
Minä nautin Suunnattomasti pienen pienistäkin asioista. Helposti tyytyväisyys puhaltaa minut palloksi ja lähden liitelemään tuonne ylläälle. Sielä liitelen nautiskellen.
Kommenttini oli erittäin positiivisesti pullautettu. Aito siis. Hyppysellinen tasapökkäisyyttä, kynsilaukkamainen mauste, joka saa elämänjanoisen janoamaan lisää tyytyväisyyttä.
Aloituksesi On hyvä. Tarttee nyt sanoa se. Meinasin laittaa Plussan, mutta se ei onnistunut, koska peukut ovat veks. Noh, mutta annan sen Plussan tämän kommentin yhteydessä.
Tässä. Ole hyvä:"Hei kun keikuskelen"
Joistain nimmareista, hölötyksistäänkin saa kivasti tunteen että valittajasta ei
ole kyse.
Taidat saada nyt miinuksia, koska suhtaudut minuun rakastavasti.
Mitenkähän se ruusun-nuppu-suu kuvataan?
Plus-merkillä?
H.
Taidan sytyttää nyt tukkani tuleen toteamalla, että tämä aloitus on hauska :D
P.S. Aloittajan kirjoitukset eivät yleensä rasita nauruhermojani :)"maduixa"
Minua saa kehua, se on ihan suotavaakin.
Ps. -kommenttisi ei tunnu tyytyväisyydeltä.
Minä teen niin harvoin aloituksia että niistä ei kannata tehdä numeroa.
Olen tyytyväinen, kun vanhat ämmänläyskät kinastelevat kakaramaisesti keskenään, omissa aloituksissaan.
H.
- Valivalivai
No entäs kun tämäkin aloitus on täällä jo ollut?
Täytyy hehkutella aloituksesi positiivisuutta ; ) tykkään.
Pistän omia tyytyväisyyttäni lisääviä asioita.
Olin illalla ulkona, join muutaman lasillisen punkkua. Taas kerran sain todeta punaviinin terveysvaikutukset. Vatsa pelasi heti aamusta kiitettävästi.
Lisäksi meillä oli hauskaa. Teimme pienen pubikierroksen, tapasimme tuttujamme, turistiin ja palattiin kotiin iltapalalle. Kiva päätös ystävänpäivälle.
Joku oli nostanut vanhan aloitukseni ylös. Luin sen läpi ja sekin pisti hymyn huulilleni, melkoista solokkua ; ) Samaisessa aloituksessa kehuin suomalaisia ja kehun myös nyt, olemme hienoa mettäläiskansaa.
Viina, sauna ja kirves, perkel'.
Niin ja mikä parasta kuten tanssija Ima Iduozee toteaa HS:ssä esiintymisestä, pätee palstallakin. Tyydytämme perustarpeitaimme kirjoittamalla. Tulemme nähdyksi, kuulluksi ja hyväksytyksi, niin siis hyväksytyiksi. No joo silleen ; (
Luonnevikainenko.... mmm.... ehkäpä omaperäinen."Kallio-Kyyhky"
Blogit alkavat lisääntymään.
Ystävät kiertävät kehää.
Tarinat kasvavat, peittämään sisintään.
Kuin paperit lahjaa.
H.hunksz kirjoitti:
"Kallio-Kyyhky"
Ystävät kiertävät kehää.
Kuin paperit lahjaa.
H.Kun aamulla mä heräsin,
oli pussit silmieni alla.
Kaikki voimani mä keräsin,
Kun aamulla mä heräsin
mä blogiani ajattelin
mitä sinne bloggaisin.
Korven talvestako kertoisin
ikävästänikö aurinkoo
jota korven taivaalla ei oo
Maassakin vettä ja moskaa
koiranpaskaa ja loskaa.
En, valita turhista en,
mä korvessa ihmeitä oottelen.
Pitänee lotata.
Mandihunksz kirjoitti:
"Kallio-Kyyhky"
Ystävät kiertävät kehää.
Kuin paperit lahjaa.
H.Joo en mä osaa keskustella. Puhun vain itsestäni ja omasta elämästäni. Valitettavasti mulla on sitä. Ei kaikki olemiseni ja elämiseni keskity vain foorumeiden ja itseni väliseen dynamiikkaan ja omien tuntemuksieni ja ajatuksieni ruotimiseen.
Minusta olisi ihan mukavaa jos sinäkin kertoisit jotain muuta kuin mitä sinun omassa päässäsi liikkuu. Esimerkiksi mitä teit eilen ystävänpäivänä.
Ystävyydellä,
PalomaPaloma.se.co kirjoitti:
Joo en mä osaa keskustella. Puhun vain itsestäni ja omasta elämästäni. Valitettavasti mulla on sitä. Ei kaikki olemiseni ja elämiseni keskity vain foorumeiden ja itseni väliseen dynamiikkaan ja omien tuntemuksieni ja ajatuksieni ruotimiseen.
Minusta olisi ihan mukavaa jos sinäkin kertoisit jotain muuta kuin mitä sinun omassa päässäsi liikkuu. Esimerkiksi mitä teit eilen ystävänpäivänä.
Ystävyydellä,
PalomaJa tää oli tietenkin Hunkszille, mutta mulla lipsahtelee sukset ei ole Kallan voitelua.
Paloma.se.co kirjoitti:
Joo en mä osaa keskustella. Puhun vain itsestäni ja omasta elämästäni. Valitettavasti mulla on sitä. Ei kaikki olemiseni ja elämiseni keskity vain foorumeiden ja itseni väliseen dynamiikkaan ja omien tuntemuksieni ja ajatuksieni ruotimiseen.
Ystävyydellä,
Paloma"Paloma.se-co"
Mies ei bloggaa.
Hän vain kirjoittaa huomioistaan.
Sekin on aika naisellista.
Minä en näe että olisin jaarituksissani ihmisten arvosteluiden arvoinen.
Onneksi niin ajattelevat ihmisetkin.
Heille riittävät lyhyet kommenttini.
H.- vai onko?
Paloma.se.co kirjoitti:
Ja tää oli tietenkin Hunkszille, mutta mulla lipsahtelee sukset ei ole Kallan voitelua.
Ei sulla mitään lipsahtele, katos kun joku muu tai useakin on jo viestiin vastannut, menevät vastaukset aina allekkain. Ei ole vaikeaa?
hunksz kirjoitti:
"Paloma.se-co"
Mies ei bloggaa.
Hän vain kirjoittaa huomioistaan.
Sekin on aika naisellista.
Minä en näe että olisin jaarituksissani ihmisten arvosteluiden arvoinen.
Onneksi niin ajattelevat ihmisetkin.
Heille riittävät lyhyet kommenttini.
H.Ok, jokainen taaplaa tyylillään. Eihän mun ole pakko mitään ymmärtääkään, ei saadakaan mitään tuntumaa ihmiseen nimimerkin takana. Joka voisi olla esim jostain toiselta planeetalta ja täysin ymmärrettävä omien "ihmistensä" keskuudessa. Miellän kuitenkin keskustelun antoisammaksi kun puhun samaa kieltä vastapuolen kanssa, mitä en nyt tee, koska sinulla voi olla vaikka kuinka hyviä havaintoja ja mielipiteitä mutta kommunikaatio kärsii liiallisesta enigmaattisuudesta ja hahmottamisen puutteesta.
Tämä oli vain minun vaatimaton mielipiteeni. En pyri neuvomaan enkä torumaan, en kieltämään enkä käskemään. Vain perustelemaan omaa tapaani reagoida kirjoituksiisi.- kiitollinen puska
Paloma.se.co kirjoitti:
Ok, jokainen taaplaa tyylillään. Eihän mun ole pakko mitään ymmärtääkään, ei saadakaan mitään tuntumaa ihmiseen nimimerkin takana. Joka voisi olla esim jostain toiselta planeetalta ja täysin ymmärrettävä omien "ihmistensä" keskuudessa. Miellän kuitenkin keskustelun antoisammaksi kun puhun samaa kieltä vastapuolen kanssa, mitä en nyt tee, koska sinulla voi olla vaikka kuinka hyviä havaintoja ja mielipiteitä mutta kommunikaatio kärsii liiallisesta enigmaattisuudesta ja hahmottamisen puutteesta.
Tämä oli vain minun vaatimaton mielipiteeni. En pyri neuvomaan enkä torumaan, en kieltämään enkä käskemään. Vain perustelemaan omaa tapaani reagoida kirjoituksiisi.Minusta sinua on mukava lukea. Sanoissasi on taustaa, et puhu vain puhumisen hauskuudesta.
Sen lisäksi sinulla on paljon erilaista elämänkokemusta, josta olisi mielenkiintoista kuulla.
Blogiasi en ole vielä saanut avattua, kun olen jo unohtanut sen osoitteenkin. kiitollinen puska kirjoitti:
Minusta sinua on mukava lukea. Sanoissasi on taustaa, et puhu vain puhumisen hauskuudesta.
Sen lisäksi sinulla on paljon erilaista elämänkokemusta, josta olisi mielenkiintoista kuulla.
Blogiasi en ole vielä saanut avattua, kun olen jo unohtanut sen osoitteenkin.Koska profiilini on kiinni toistaiseksi laitan osoitteen blogiini blogiosastolle tietotekniikkaan. Siitä osoittesta löytyy kaikki blogini jos klikkaa bloggaajaprofiiliini.
Blogeistani suuri osa on vieraskielisiä, koska ne alunperin on tarkoitettu lähimmän perheen luettavaksi ja lapseni eivät (valitettavasti) ole suomenkielentaitoisia.Paloma.se.co kirjoitti:
Koska profiilini on kiinni toistaiseksi laitan osoitteen blogiini blogiosastolle tietotekniikkaan. Siitä osoittesta löytyy kaikki blogini jos klikkaa bloggaajaprofiiliini.
Blogeistani suuri osa on vieraskielisiä, koska ne alunperin on tarkoitettu lähimmän perheen luettavaksi ja lapseni eivät (valitettavasti) ole suomenkielentaitoisia.Siis, en taida tehdäkään niin.
Avaan profiilini ja laitan blogiosoitteen päivitykseen. En halua riskeerata että kaikki kansa blogiosastoilta lukee minua ja heittää kommenttia.
- puska kaunis
Lapsellista, jos vain omat tuntemuksesi laajennat olevaisuudeksi.
- Taikurina
Tuo on vaan unelmaa, aina kuitenkin on joku joka on päässyt sotkemaan hyvät suunnitelmasi ennenkuin huomaatkaan!
- miäkin oon
Jotensaki siihenkin jo
näillä kymmenillä on jo tottunut
että kaikki unelmat menee tuusannuuskaksi
- tossa kohtaa mä kyllä vähän vastaanväittäisin
noista tuntemuksista ja olevaisuuksista
- eikö se ole terve piirre ihmisissä
että tunto ees on tallella?
Flunssat on pidetty ja maha ja suolet tuntuis olevan tuhannella mykkyrällä,
muttei silti mitään kokovartalopuudutusta kaipaa.
- -------
Ei h kestä sammaa muilta kuin olettaa muiden sietävät.
Poistoon meni :) - kawe
H - ryhdyit kirjoittamaan - kunnossa olet, se lienee pääasia..
Siis hyvissä hoteissa - Toivossa lapamatokin viihtyi..
Hellurei ja hellät tunteet, kirjoitetaanko noita sanoja kun ollaan kohti kallellaan - pihkassa. - mimmimummi*
Ei mitään valittamista minullakaan....ainakaan tällähetkellä..huomisesta ei tiedä.
Pisti silmääni erään toimittajan kirjoitus jossa mainittiin ....yli miljoona suomalaista asuu yksin...ihmissuhdeinvalideja....Hitsi sentään mikä sana...
Ajattelin omanikäisteni lapsia ja tuttuja...onhan heistä osa jo yli neljäkymppisiäkin...eikä koskaan olleet minkäänlaisessa parisuhteessa.. Miksi sinkkujen määrä nousee kokoajan...mikä siihen vaikuttaa...onko naisten ja miesten vaikeampaa kohdata kuin ennen...siihen en todellakaan usko.
Vähän rönsyili....mutta niinkuin sanoin olen tyytyväinen elämääni...miehen kosketuksen puute on ainoa puute jota joskus kaipaa....Oletko ajatellut, että nykyään esim. minä joka asun omaa talouttani ja miesystäväni omaansa olemme laskennallisesti kaksi sinkkua.
Uskon, että tilastoissa ei näy ns. Lat-suhteet.- -----
korpikirjailija kirjoitti:
Oletko ajatellut, että nykyään esim. minä joka asun omaa talouttani ja miesystäväni omaansa olemme laskennallisesti kaksi sinkkua.
Uskon, että tilastoissa ei näy ns. Lat-suhteet.Lat-suhteesi, muistaakseni Pezen tytön takia?
Mitä kehimistä siinä on? - ----
----- kirjoitti:
Lat-suhteesi, muistaakseni Pezen tytön takia?
Mitä kehimistä siinä on?-i u
- €€ro
Oletko ajatellut, että nykyään esim. minä joka asun omaa talouttani ja miesystäväni omaansa olemme laskennallisesti kaksi sinkkua.
Uskon, että tilastoissa ei näy ns. Lat-suhteet.Minkä tautta erillään kun voisi asua yhdessä ?
- €€ro
€€ro kirjoitti:
Minkä tautta erillään kun voisi asua yhdessä ?
Teillä on outo suhde, Hollantilainen noin vanha mies asuu Suomessa, sinunko takias ja erillään,vähän ihmetyttää hänen puolesta.
€€ro kirjoitti:
Minkä tautta erillään kun voisi asua yhdessä ?
Pitääkö asua yhdessä ja miksi pitää, perustele?
€€ro kirjoitti:
Teillä on outo suhde, Hollantilainen noin vanha mies asuu Suomessa, sinunko takias ja erillään,vähän ihmetyttää hänen puolesta.
Eero on vanhanaikainen mies.
---- kirjoitti:
-i u
Siamilaiset kaksosetko pohdiskelevat parisuhdettamme. Vuosia perässähiihtäneenä olette jämähtäneet paikoillenne, olette pudonneet kärryiltä.
Kehimistä, kehimistä ; )- kullan kainalossa
Pitääkö asua yhdessä ja miksi pitää, perustele?
Et minulta kysynyt, mutta vastaanpa vaan.
Siksi, ettei tarvisi yksinäisyydessään yskiksellä. kullan kainalossa kirjoitti:
Et minulta kysynyt, mutta vastaanpa vaan.
Siksi, ettei tarvisi yksinäisyydessään yskiksellä.Kyllä minä pärjään ilman seuraa nukkuissani. Katsoimme ihanaista Jimi Hendrixiä yhdessä.
- kawe
Minä asun yksin ja monesti kaipaan sitä, että ovesta tulisi hän kuin vuosikymmeniä tuli ja antoi suukon halin lisäksi. Olin itsekseni yli 5-kymppisenä, ensimmäistä kertaa eli ei oma valinta.
On tässä paljon oikein mukavia asioita, eikä tarvitse kilpailla, Strömsö on unelma, joka harvoille toteutuu, eikö............ Tämä oli kyllä tarkoitettu ihan toiseen aloitukseen.
Laitanpa sitten, sattuneesta syystä tänne.
Myönteinen kun tämä on, eikä yhtään valitettava.
Kevät-aurinko tulee ja alkaa pilkehtimään silmä-kulmissa.
Minä olen erittäin huumorin-tajuinen.
Ja vankka poistojen vastustaja.
Ainakin mitä tulee minulle osoitettuihin kommentteihin ja mieli-piteisiin.
Pitäähän palstalla joku olla, joka houkuttelee uusia jäseniä ja sitoo vanhoja
paikalleen.
Kyllä minä sitten koulutan.
Musta myöskin tuntuu että 70 80 palstalla minua odotetaan vesi kielellä ja
vaahto suu-pielissä.
Ettei siellä elämä loppuisi ennen-aikojaan.
Go-Go!
H.- älä pilaa 70+
Älä herran tähden mene kiusaamaan vanhempia ikäluokkia. Siellä eivät sinua tunne vielä. Kaksi vakitusta "kunkkua" taistelee siellä keskenään. Voit jäädä varjoon.
Miten ihana siellä on puhua arjen tapahtumista mukavista ja vaikeista kun et heti ole määkimässä kuinka tyhmiä aloituksia on.
Anna ihmisten kirjoittaa rauhassa, älä tunge itseäsi joka rakoon missä sinua ei todellakaan kaivata. - älä tunge
älä pilaa 70+ kirjoitti:
Älä herran tähden mene kiusaamaan vanhempia ikäluokkia. Siellä eivät sinua tunne vielä. Kaksi vakitusta "kunkkua" taistelee siellä keskenään. Voit jäädä varjoon.
Miten ihana siellä on puhua arjen tapahtumista mukavista ja vaikeista kun et heti ole määkimässä kuinka tyhmiä aloituksia on.
Anna ihmisten kirjoittaa rauhassa, älä tunge itseäsi joka rakoon missä sinua ei todellakaan kaivata.Miksi tulit tälle palstalle ilkeyksiä kirjoittamaan?
älä pilaa 70+ kirjoitti:
Anna ihmisten kirjoittaa rauhassa, älä tunge itseäsi joka rakoon missä sinua ei todellakaan kaivata."älä pilaa 70 "
Kuten aina.
Minä en pilaa koskaan mitään.
Minä kommentoin toisten aloituksia ja kommentteja.
Jos katson sen aiheelliseksi.
Joten, tulevaisuudessa, älä anna aihetta.
Ja, seuraan hyvin aktiivisesti mitä ympärilläni tapahtuu.
Älä mene....minkäs minä ikääntymiselleni voin?
Saat olla rauhassa vielä 6 vuotta.
H.- 1111
hunksz kirjoitti:
"älä pilaa 70 "
Kuten aina.
Minä en pilaa koskaan mitään.
Minä kommentoin toisten aloituksia ja kommentteja.
Jos katson sen aiheelliseksi.
Joten, tulevaisuudessa, älä anna aihetta.
Ja, seuraan hyvin aktiivisesti mitä ympärilläni tapahtuu.
Älä mene....minkäs minä ikääntymiselleni voin?
Saat olla rauhassa vielä 6 vuotta.
H.Olethansä jo nenäs sinne tunkenut...
1111 kirjoitti:
Olethansä jo nenäs sinne tunkenut...
"1111"
Niin olen.
Mutta en puuttunut keskusteluihin.
Inhimilliseen vastuuseen vain.
H.- Hei kun keikuskelen
älä pilaa 70+ kirjoitti:
Anna ihmisten kirjoittaa rauhassa, älä tunge itseäsi joka rakoon missä sinua ei todellakaan kaivata."älä pilaa 70 "
Vahvat ihmiset eivät ole moksiskaan, jos joku tunkee itsensä rakoon ja sanoo, että "hyh hyh ja lässynlää". Mitäs sillä on väliä, jos joku mitäkin visertelee. Antaa viserrellä, linnunlaulua mahtuu kasoittain.
Helppo juttu ku mikäkin, jatkaa omia kirjoittelemisia oman maun mukkaisesti, vaikka kuka sanoisi mitä.
Velttoa hyvänsuopaisuutta, sinisen värisiä merellisiä ajatuksia, ripaus huumoria ja se on siinä se. - 1111
hunksz kirjoitti:
"1111"
Niin olen.
Mutta en puuttunut keskusteluihin.
Inhimilliseen vastuuseen vain.
H.Sun tehtäviin ei varmaan kuulu opastaa 70 sefua miten se toimii omalla palstallaan
- äreä mummo
Hei kun keikuskelen kirjoitti:
"älä pilaa 70 "
Vahvat ihmiset eivät ole moksiskaan, jos joku tunkee itsensä rakoon ja sanoo, että "hyh hyh ja lässynlää". Mitäs sillä on väliä, jos joku mitäkin visertelee. Antaa viserrellä, linnunlaulua mahtuu kasoittain.
Helppo juttu ku mikäkin, jatkaa omia kirjoittelemisia oman maun mukkaisesti, vaikka kuka sanoisi mitä.
Velttoa hyvänsuopaisuutta, sinisen värisiä merellisiä ajatuksia, ripaus huumoria ja se on siinä se.Sinä olet oikeassa. Turhaan ärhentelen :) Pitää oppia minunkin.
- Hei kun keikuskelen
äreä mummo kirjoitti:
Sinä olet oikeassa. Turhaan ärhentelen :) Pitää oppia minunkin.
"äreä mummo"
Noh, saahan sitä nyt toki Joskus pikkusen ärhennelläkin. Liian lehmämäinen ei saa olla. Sopivasti tökkäystä, niin asettuu siinä isoompikin mies :) - ,.--.,
"äreä mummo"
Noh, saahan sitä nyt toki Joskus pikkusen ärhennelläkin. Liian lehmämäinen ei saa olla. Sopivasti tökkäystä, niin asettuu siinä isoompikin mies :)Mies on mies, ei mikään turhan hölöttäjä.
1111 kirjoitti:
Sun tehtäviin ei varmaan kuulu opastaa 70 sefua miten se toimii omalla palstallaan
"1111"
Se on vähän kun tarjoaisi paukun.
Sen voi juoda, tai jättää juomatta.
Jokainenhan tietää milloin on vajaa tai täynnä.
H.Hei kun keikuskelen kirjoitti:
"älä pilaa 70 "
Velttoa hyvänsuopaisuutta, sinisen värisiä merellisiä ajatuksia, ripaus huumoria ja se on siinä se."Hei kun keikuskelen"
Oikeastansa, lintuja mahtuu kasoihin, visertelyt ovat vain pisaroita taivailla.
Aikasti on tyytyväistä tuo ajatuksesi raosta ja hyhhystä.
Vaikka liittyisi lässytyksiinkin.
Sparka positivt framåt, som du alltid ha gjort.
Med eller utan snö.
H.- ,,,
hunksz kirjoitti:
"Hei kun keikuskelen"
Oikeastansa, lintuja mahtuu kasoihin, visertelyt ovat vain pisaroita taivailla.
Aikasti on tyytyväistä tuo ajatuksesi raosta ja hyhhystä.
Vaikka liittyisi lässytyksiinkin.
Sparka positivt framåt, som du alltid ha gjort.
Med eller utan snö.
H.Etkö kykene ilmaisemaan itseäsi äidinkielelläsi?
Vai mikä briljeeraus täyttää mielesi? ,,, kirjoitti:
Etkö kykene ilmaisemaan itseäsi äidinkielelläsi?
Vai mikä briljeeraus täyttää mielesi?",,,"
Keikku on ilmaissut olevansa Meren-Kurkun Norppa.
Joten maan-osassa maan-osan tavalla.
Kohteliaisuus kannattaa aina.
On se kivaa kun osaa.
H.hunksz kirjoitti:
"1111"
Se on vähän kun tarjoaisi paukun.
Sen voi juoda, tai jättää juomatta.
Jokainenhan tietää milloin on vajaa tai täynnä.
H.Eikös me jos luoja suo, itse kukin aikoinaan siirrytä sinne 70-vuotiaisiin ja he jotka sinne nyt kirjoittavat siirtynevät astetta ylemmäksi joten jos jaksetaan kitistään loppuelämämme keskenämme ; )
Eikös me jos luoja suo, itse kukin aikoinaan siirrytä sinne 70-vuotiaisiin ja he jotka sinne nyt kirjoittavat siirtynevät astetta ylemmäksi joten jos jaksetaan kitistään loppuelämämme keskenämme ; )
"korpikirjailija"
Älä kopioi minua.
Etsi omat ajatuksesi.
H.
Ketään ei sitten uhkailla väkivallalla, ei edes vaikka henkilöä ei koskaan tulisi näkemään, taikka puhuu yleisluonteisesti.
Stalkkailuun sinunkin pitäisi puuttua. Eli henkiseen väkivaltaan, joita viestit sisältävät vaikkakaan ei fyysistä uhkaa näkyisikää stalkkaaja on uhka.
"tsihh"
Hyvä huomio.
Väki-valta on hyvä sana saattaa sanaa heille, jotka pyrkivät ennalta-ehkäisemään.
Sanoisinko: Rakkauteni sinuun koituu minulle vielä kuolemaksi :)
H.korpikirjailija kirjoitti:
Stalkkailuun sinunkin pitäisi puuttua. Eli henkiseen väkivaltaan, joita viestit sisältävät vaikkakaan ei fyysistä uhkaa näkyisikää stalkkaaja on uhka.
"Lintu-Sininen"
Olet väärässä.
Stalkkailu on aina itse-ansaittua.
Viha on sairasta.
H.- ,..,
Kirjoittajien nimeltä mainitsemiset soisi poistettavan.
Kuin myös muutkin luulottelut. korpikirjailija kirjoitti:
Valitettavasti en ole psykologi, enkä osaa arvioida kirjoittajien mielenlaatua kuinka herkkiä kukin on kirjoittaessaan, tai saadessaan vastauksia. Joten jos koet jonkun vastauksen henkiseksi väkivallaksi itseäsi kohtaan pyydä ylläpidolta apua viestin poistoon.
Piti ihan käydä katsomassa mitä stalkkaus tarkoittaa ja jos joku vainoaa sinua eikö oikea osoite silloin ole tehdä asiasta poliisille ilmoitus.,.., kirjoitti:
Kuin myös muutkin luulottelut.",..,"
Muista nyt kuitenkin että minut saa aina mainita.
Luulotellenkin.
Eikä niitä saa ikinä poistaa.
Osaa saa ottaa.
Minähän aina olen iloinen, keväisen myönteinen kohde.
H.- ,--,
hunksz kirjoitti:
",..,"
Muista nyt kuitenkin että minut saa aina mainita.
Luulotellenkin.
Eikä niitä saa ikinä poistaa.
Osaa saa ottaa.
Minähän aina olen iloinen, keväisen myönteinen kohde.
H.Tirlirlii, sehän haaskaa.
- nixtsihhiikin
hunksz kirjoitti:
"tsihh"
Hyvä huomio.
Väki-valta on hyvä sana saattaa sanaa heille, jotka pyrkivät ennalta-ehkäisemään.
Sanoisinko: Rakkauteni sinuun koituu minulle vielä kuolemaksi :)
H.Ketä sää et rakastaisi kun kaikki kelpaa.
tsihh kirjoitti:
Valitettavasti en ole psykologi, enkä osaa arvioida kirjoittajien mielenlaatua kuinka herkkiä kukin on kirjoittaessaan, tai saadessaan vastauksia. Joten jos koet jonkun vastauksen henkiseksi väkivallaksi itseäsi kohtaan pyydä ylläpidolta apua viestin poistoon.
Piti ihan käydä katsomassa mitä stalkkaus tarkoittaa ja jos joku vainoaa sinua eikö oikea osoite silloin ole tehdä asiasta poliisille ilmoitus.Poliisi asia stalkkaus on.
Sairastahan se on kun ihmien seuraa kirjoittajaa vuositolkulla ja iskee puskasta ja nimimerkillä viesteihini. Täytyyhän siihen olla joku syy olla. Itse en hyökkää. Vastaan kyllä napakasti ja yhtä loukkaavasti kuin hyökkääjä iskee.
Olen tekemässä taustaselvittelyä stalkkauksesta.
En poistatuta kaikkia viestejä vain hekilöllisyyttäni osoittavat vihjeviestit.- huomatkaa hei
,--, kirjoitti:
Tirlirlii, sehän haaskaa.
Enempi hän nauttii mitä useammin mainitaan ja peräs kuljetaan.
,.., kirjoitti:
Kuin myös muutkin luulottelut.Valitettavasti en kerkeä kaikkia viestejä lukemaan ja sekin riippuu miten jonkun nimimerkki tuodaan esille. Jos huomaan että jostain nimimerkistä kirjoitetaan kielteisesti, ne pyrin poistamaan.
Toisesta kirjoittajasta voidaan puhua, jos viitatataan sen ja sen sanoneen niin, niin silloin se on sallittua, jos kyse on asiallisesta viestistä.
Luulottelut ovat hieman ongelmallisia asioita, enkä niihin muuta neuvoa voi antaa kuin että kannattaa jättää sellaiset viestit omaan arvoonsa.korpikirjailija kirjoitti:
Poliisi asia stalkkaus on.
Sairastahan se on kun ihmien seuraa kirjoittajaa vuositolkulla ja iskee puskasta ja nimimerkillä viesteihini. Täytyyhän siihen olla joku syy olla. Itse en hyökkää. Vastaan kyllä napakasti ja yhtä loukkaavasti kuin hyökkääjä iskee.
Olen tekemässä taustaselvittelyä stalkkauksesta.
En poistatuta kaikkia viestejä vain hekilöllisyyttäni osoittavat vihjeviestit."Kaulaton Joutsen"
Stalkkaus vaati todisteita.
Sana-Sota ei riitä Poliisille asti.
Jos ei sitten ole kyse maahan-muuttajista.
Silloinkin pitää olla Suomalainen "puoliso"
Mielestäni teet turhaa työtä, ja vihjailet kuin Stalkkaaja.
H.- -,,-
tsihh kirjoitti:
Valitettavasti en kerkeä kaikkia viestejä lukemaan ja sekin riippuu miten jonkun nimimerkki tuodaan esille. Jos huomaan että jostain nimimerkistä kirjoitetaan kielteisesti, ne pyrin poistamaan.
Toisesta kirjoittajasta voidaan puhua, jos viitatataan sen ja sen sanoneen niin, niin silloin se on sallittua, jos kyse on asiallisesta viestistä.
Luulottelut ovat hieman ongelmallisia asioita, enkä niihin muuta neuvoa voi antaa kuin että kannattaa jättää sellaiset viestit omaan arvoonsa.Niinhän se on täällä, kuin yleensäkin, vain suurisuisimmat saavat.
hunksz kirjoitti:
"Kaulaton Joutsen"
Stalkkaus vaati todisteita.
Sana-Sota ei riitä Poliisille asti.
Jos ei sitten ole kyse maahan-muuttajista.
Silloinkin pitää olla Suomalainen "puoliso"
Mielestäni teet turhaa työtä, ja vihjailet kuin Stalkkaaja.
H.No voi sun taivas, todisteita, tottakai olen sen jo kauan tiennyt, että mitään et saa vietyä eteenpäin ilman pitäviä todisteita joten sitä varten teenkin taustaselvitystä. Hiljaa hyvä tulee. Olisi kiva olla ennakkotapaus, keisissä nettilähestymiskielto vanhan naisen stalkkaajalle ; )
tsihh kirjoitti:
Valitettavasti en kerkeä kaikkia viestejä lukemaan ja sekin riippuu miten jonkun nimimerkki tuodaan esille. Jos huomaan että jostain nimimerkistä kirjoitetaan kielteisesti, ne pyrin poistamaan.
Luulottelut ovat hieman ongelmallisia asioita, enkä niihin muuta neuvoa voi antaa kuin että kannattaa jättää sellaiset viestit omaan arvoonsa.tsihh@
Mitä mieltä olet nimimerkkiin kohdistuvista tarkoituksella loukkaavista, luonneanalyyseistä? Niitähän voit lukea tuolta netin vai postin välityksellä ketjustani ja ne on suunnattu suoraan nimimerkilleni.
Luonnollisesti en ole hiljaa kun tämä Mansikka astuu kehiin.
Kipase lukemassa.korpikirjailija kirjoitti:
tsihh@
Mitä mieltä olet nimimerkkiin kohdistuvista tarkoituksella loukkaavista, luonneanalyyseistä? Niitähän voit lukea tuolta netin vai postin välityksellä ketjustani ja ne on suunnattu suoraan nimimerkilleni.
Kipase lukemassa.Tässä stalkkaajan viimeisin lähestyminen tänään kello 13,35 ketjussa milloin vietetään vihamiespäivää. Nimimerkki se riittäköön alias Maduiza.
korpikirjailija
Ethän sinä ole dementikko, vaikka joskus kauppa listalta unohtuukin jotain?
Ilmiömäisesti muistat, kuka kirjoitti ja mitä ja sitten alkaa se epäily (luulotautisuus), kun alat arvailemaan kuka on kuka? Tarkastat myös ilmeisesti sen arkistosi, josta aiot kirjoittaa sen "Hullun päiväkirja" romaanisi? Kyllä minä muistan senkin juttusi, että en liene aivan dementikko?
Katsoitko sen ohjelman, jossa tämä muistihirviö oli ja opetti sitten toista muistamatonta? Uskomatonta, mutta tämä "muistamaton" oppi hänen opeillaan keräilemään kaupasta 40 tuotetta, jotka hänelle oli annettu valittavaksi?
Älä taas hermostu tästä kirjoituksestani, sillä yritetään olla nyt "ihmisiksi", vaikka arvostelinkin sinua. Minulle et tarvitse lääkkeitä määrätä, etkä analysoida luonnettani, ....kuin mielessäsi, mutta ei täällä julkisesti.korpikirjailija kirjoitti:
tsihh@
Kipase lukemassa."korpikirjailija"
Yritä nyt painaa paksuun kalloosi että kirjoittamalla saa kommentointeja.
On lapsellista huutaa silloin apua.
Ei sinullekaan turhaan kommentoida.
H.hunksz kirjoitti:
"korpikirjailija"
Yritä nyt painaa paksuun kalloosi että kirjoittamalla saa kommentointeja.
On lapsellista huutaa silloin apua.
Ei sinullekaan turhaan kommentoida.
H.En huuda apua huudan oikeutta kirjoittaa ilman, että Maduiza purkaa pahaa oloaan minuun, hyökkäilemällä jatkuvasti viestihini.
Toisaalta eikö se Hunkszi ole niin, että hyökkääjät hakevat julkisuutta ajautumalla tietoisesti suosittujen kirjoittajien vanaveteen. Näin he tulevat kuulluksi nähdyksi ja hyväksytyksi yhdeksi ns. "parhaista kirjoittajista".
HÖÄHH ; DDDkorpikirjailija kirjoitti:
Tässä stalkkaajan viimeisin lähestyminen tänään kello 13,35 ketjussa milloin vietetään vihamiespäivää. Nimimerkki se riittäköön alias Maduiza.
korpikirjailija
Ethän sinä ole dementikko, vaikka joskus kauppa listalta unohtuukin jotain?
Ilmiömäisesti muistat, kuka kirjoitti ja mitä ja sitten alkaa se epäily (luulotautisuus), kun alat arvailemaan kuka on kuka? Tarkastat myös ilmeisesti sen arkistosi, josta aiot kirjoittaa sen "Hullun päiväkirja" romaanisi? Kyllä minä muistan senkin juttusi, että en liene aivan dementikko?
Katsoitko sen ohjelman, jossa tämä muistihirviö oli ja opetti sitten toista muistamatonta? Uskomatonta, mutta tämä "muistamaton" oppi hänen opeillaan keräilemään kaupasta 40 tuotetta, jotka hänelle oli annettu valittavaksi?
Älä taas hermostu tästä kirjoituksestani, sillä yritetään olla nyt "ihmisiksi", vaikka arvostelinkin sinua. Minulle et tarvitse lääkkeitä määrätä, etkä analysoida luonnettani, ....kuin mielessäsi, mutta ei täällä julkisesti.Tuota noin....En kyllä nähnyt vastauksessa mitään asiatonta (ehkä vähän), mutta en tunne teidän välisiä suhteita. Kävin lukemassa siinä muutkin olevat vastaukset ja kehotan nyt pieneen malttiin, koska siinä ei kuitenkaan ollut kyseisen henkilön nimimerkkiä, minkä mainitsit.
Enkä mielelläni käy julkisesti keskustelemaan kenenkään kirjoittajien vastauksista toisilleen. Teidän pitää ratkaista asia jotenkin muuten jos on epäilyksiä vainoamisesta tai muusta kiusanteosta.
En siis ole tuomari joka on toisen puolella taikka toista vastaan, olen vain (yritän olla) Luotsi joka pitää edes jonkinlaista kirjoitus rauhaa palstalla.tsihh kirjoitti:
Tuota noin....En kyllä nähnyt vastauksessa mitään asiatonta (ehkä vähän), mutta en tunne teidän välisiä suhteita. Kävin lukemassa siinä muutkin olevat vastaukset ja kehotan nyt pieneen malttiin, koska siinä ei kuitenkaan ollut kyseisen henkilön nimimerkkiä, minkä mainitsit.
Enkä mielelläni käy julkisesti keskustelemaan kenenkään kirjoittajien vastauksista toisilleen. Teidän pitää ratkaista asia jotenkin muuten jos on epäilyksiä vainoamisesta tai muusta kiusanteosta.
En siis ole tuomari joka on toisen puolella taikka toista vastaan, olen vain (yritän olla) Luotsi joka pitää edes jonkinlaista kirjoitus rauhaa palstalla.Et tunne tapausta, vuodesta toiseen samaa skeidaa, kieltämättä se alkaa kiusaamaan.
Taidan ratkaista ongelman. Vetäydyn puskaan sieltä saan kirjoittaa asiaa ilman jatkuvaa nokittelua.
Yksi ongelma siinä palstalle syntyy. Luulottelu alkaa kukoistamaan ja sekasorto leviää kun minua yritetään tunnistaa viestijen perusteella. ; ))
Hyvää päivän jatkoa, en enää käytä virallista nimimerkkiä muutoin kuin jos se on välttämätöntä.- ???
En huuda apua huudan oikeutta kirjoittaa ilman, että Maduiza purkaa pahaa oloaan minuun, hyökkäilemällä jatkuvasti viestihini.
Toisaalta eikö se Hunkszi ole niin, että hyökkääjät hakevat julkisuutta ajautumalla tietoisesti suosittujen kirjoittajien vanaveteen. Näin he tulevat kuulluksi nähdyksi ja hyväksytyksi yhdeksi ns. "parhaista kirjoittajista".
HÖÄHH ; DDDMiten joku voi hakea julkisuutta vaihtuvalla nikillä, sinun viesteihisi vastaamalla.
Käsittämätöntä harhaisuutta ja luuloa. - €€ro
En huuda apua huudan oikeutta kirjoittaa ilman, että Maduiza purkaa pahaa oloaan minuun, hyökkäilemällä jatkuvasti viestihini.
HÖÄHH ; DDDRiitelyyn tarvitaan enemmän kuin yksi, eikö niin
Et tunne tapausta, vuodesta toiseen samaa skeidaa, kieltämättä se alkaa kiusaamaan.
Taidan ratkaista ongelman. Vetäydyn puskaan sieltä saan kirjoittaa asiaa ilman jatkuvaa nokittelua.
Yksi ongelma siinä palstalle syntyy. Luulottelu alkaa kukoistamaan ja sekasorto leviää kun minua yritetään tunnistaa viestijen perusteella. ; ))
Hyvää päivän jatkoa, en enää käytä virallista nimimerkkiä muutoin kuin jos se on välttämätöntä.Niin uskomatonta kun se onkin, en tunne. En ole kiinostunut jokaisten kirjoittajien vuorovaikutuksista tai suhteista toisiinsa, en voisi olla puolueeton, jos näin olisi.
Koska täällä ei ole kirjautumispakkoa, jokaisella on oikeus kirjoittaa myös ilman vakituista nimimerkkiä.
Jos siitä, että siiryt puskaan tulee sekasortoa, niin se taitaa olla lähinnä minun ongelmani. :)
Hyvää päivänjatkoa myös sinulle ja muillekin.
- mahdoton paikka
Niin se tämäkin tyytyväisenä alkanut ketju päättyi kinasteluun ja epäluuloisuuteen.
Sanoppa muuta,kerrankin asiallinen alotus ja nyt täyttä länkytystä.
Alko oikein huolella sylettämään tää touhu,meniskö mukaan ja avautuis vai koittasko sietää ,sietää kun fiksut känisee vaivojaan.
Olen ain kuvitellu et lukeneet osais käsitellä ajatuksiaan sillai asiallisesti kuin koulus opetettiin mut ei ,ettei vaan oltu tupakilla niittten tuntien aikana.koti-kiusattu kirjoitti:
Alko oikein huolella sylettämään tää touhu,meniskö mukaan ja avautuis vai koittasko sietää ,sietää kun fiksut känisee vaivojaan.
Olen ain kuvitellu et lukeneet osais käsitellä ajatuksiaan sillai asiallisesti kuin koulus opetettiin mut ei ,ettei vaan oltu tupakilla niittten tuntien aikana.Ajattelitko että minunkin olisi pitänyt olla hiljaa ja olla puuttumatta jos toista kirjoittajaa uhataan nenään lyömisellä jos vastaan tulee.
- käymme yhdessä ain
koti-kiusattu kirjoitti:
Olen ain kuvitellu et lukeneet osais käsitellä ajatuksiaan sillai asiallisesti kuin koulus opetettiin mut ei ,ettei vaan oltu tupakilla niittten tuntien aikana.Kyllä se luokanvalvojan tunti olis täälläkin paikallaan ainakin kerran viikossa.
tsihh kirjoitti:
Ajattelitko että minunkin olisi pitänyt olla hiljaa ja olla puuttumatta jos toista kirjoittajaa uhataan nenään lyömisellä jos vastaan tulee.
"tsihh"
Musta tuntuu että "koti-kiusattu" ei tarkoittanut sinua.
Minä tupakoin.
H.tsihh kirjoitti:
Ajattelitko että minunkin olisi pitänyt olla hiljaa ja olla puuttumatta jos toista kirjoittajaa uhataan nenään lyömisellä jos vastaan tulee.
Seriffille
Äläpä oo lapsellinen ,jos mä tarkotan suoraan jollekkin niin sanon myös nimen.
Se on vaan sellanen tilanne et vaik juttu alkas asiallisest niin ei mee pitkään ku siel on joku veetuilemas.
Sulle sanoisin et siivoo vaan rankemmalla kärellä ja siivo nimenomaan näit piilo veetuiluja mut jätä ne jutut rauhaan mis eres yritetään olla hauskoja.
Se huumori kun kukkii niin omituisesti et huomaaminen on varmaan vaikeeta mut koita olla viisas ja väkevä.hunksz kirjoitti:
"tsihh"
Musta tuntuu että "koti-kiusattu" ei tarkoittanut sinua.
Minä tupakoin.
H.Hunksil.
Mä sanoin et asiallinen alotus.- -------
tsihh kirjoitti:
Jos käyttäytyy livessä niin että nälvii ja räksyttää on vaara saada.... Ei siinä ketään uhkailtu todettiin kuinka voisi käydä jos avaa suunsa väärässä paikassa. Luin viestin.
Täällä on turvallisen selän takana on............ - kuoleman vakava
koti-kiusattu kirjoitti:
Seriffille
Äläpä oo lapsellinen ,jos mä tarkotan suoraan jollekkin niin sanon myös nimen.
Se on vaan sellanen tilanne et vaik juttu alkas asiallisest niin ei mee pitkään ku siel on joku veetuilemas.
Sulle sanoisin et siivoo vaan rankemmalla kärellä ja siivo nimenomaan näit piilo veetuiluja mut jätä ne jutut rauhaan mis eres yritetään olla hauskoja.
Se huumori kun kukkii niin omituisesti et huomaaminen on varmaan vaikeeta mut koita olla viisas ja väkevä.Joo, samaa mieltä koti-kiusatun kanssa, että huumoria ei saa poistaa eikä tietenkään asiallisia. Huumori on kuitenkin yks yhdistävä tekijä, toiset vaan on humoristisempia kuin toiset.
koti-kiusattu kirjoitti:
Hunksil.
Mä sanoin et asiallinen alotus."koti-kiusattu"
Anteeksi, ilmaisin epä-selvästi.
Ymmärsin kyllä kommenttisi idean.
Hyvää seuraavaa ystävän-päivää.
Ja ennenkin sitä.
H.
- asiaa ja tunteita
Eikö siihenkin ole jo tottunut
että lapset ja lapselliset rupee aina jossain kränäämään
- irrottamaan hyötyä menetyksistään.
Niinkos jossain luulottelusyytöksissä - no sillekään mitään mahda,
kun en ole kaiken tiedon haltija.
Yhtä pöljältä kuulostaa ivailut "parhaan kirjoittajan paikasta" -
palstalla on toki monia, joiden tekstejä ilo on lukea. Miksi pitäis kilpailla - syy?
Elämän monimuotoisuus on rikkautta kaikessa värikkyydessään alusta loppuun.
Suru on rakkauden hinta, sanoi teol.tri Hilkka Olkinuora radion saattohoitokeskustelussa. Paljon hyvää asiaa.
Voisko nuo mustasukkaisuusvouhkaukset joskus väistyä mielistä - edessäni vain
koneeni sähköinen näyttö, kuin kuoleman peräseinä. Elämää ja koneenkäyttöä
pitäis harjoitella ja hallita, muttei munasarjoilla ajattelu silleen oikein mitenkään toimi, ei ikinä oo ees toiminut. Vanhalla ylipainoisella naisella, joskus kipeellä.- ..miksei !
Olen aika uusi täällä ja lähinnä seurailen.
Miksi täällä käydään keskustelua minäpainoisesti, miksei asia painoisesti. - minä ja minä aina
..miksei ! kirjoitti:
Olen aika uusi täällä ja lähinnä seurailen.
Miksi täällä käydään keskustelua minäpainoisesti, miksei asia painoisesti.Sitä olen ihmetellyt niin kauan kuin olen palstaa seurannut.
- aina vaan minä
minä ja minä aina kirjoitti:
Sitä olen ihmetellyt niin kauan kuin olen palstaa seurannut.
Oma minä on monille niin tärkeä että sitä pitää korostaa mahdollisimman usein.
- no olkoon
aina vaan minä kirjoitti:
Oma minä on monille niin tärkeä että sitä pitää korostaa mahdollisimman usein.
Itsekeskeisyys, muutamilla korostettuna johtuuko ettei ole saanut tarpeeksi arvostusta, vai onko se vain minä...minä...?
- jälleen minä
no olkoon kirjoitti:
Itsekeskeisyys, muutamilla korostettuna johtuuko ettei ole saanut tarpeeksi arvostusta, vai onko se vain minä...minä...?
Jotain tuollaista sen täytyy olla, halu olla ylempänä muita.
- ei osaa, ei arpaa
No siitä vaan
-areena on teidän.- köhömmm
Ai minäkö
- 11-14
Kiitos.
Olet täällä osa harvoista joista pidän.
Niin toimii minullakin vaikka passissa lukee toista syntymäpaikasta.
Kaikella on aika ihmisillä, sukuilla--- kaikilla. - kawe
Muistanette kirjan
Hyvien ihmisten juhla, John Steinbeck
Tässä polveilussa kehkeytyy jotain yhtä sekavaa, kuin rikkinäinen lepotuoli paahtavassa auringossa tai siinä kirjassa ne keinot miten julien meny rakentui
Hienoa............. - demeter1
Kiva kuulla, että aloittajalla menee hyvin ja muillakin.
Yhdyn tyytyväisten kuoroon. Eilen kävi lähiväki aikaistetuilla synttäreillä. Paljon olivat nähneet vaivaa, vaikka piti olla vain läpihuutojuttu...
Tänä aamuna tuli vielä toinen tyytyväisyyden juhla: lääkäri kertoi terveystarkastuksen tulokset: ei huomautettavaa, maksan kunto oli erinomainen..))
Sitä nyt kyllä on ennenkin kehuttu, joten ilmeisesti käyttämäni lisäravinteet eivät ole vaikuttaneet sen kuntoon...- ystävä
Syntymäpäiväonnitteluni demeter!
"demeter"
Mukavaa on lukea myönteistä tarinaa.
Yhtä harvinaista kuin Maksa-Laatikko synttäreillä.
Yrtit aina yllättävät.
H.- palstaa lukeva
Taidat täyttää pyöreitä, onnittelut sinulle.
- demeter1
ystävä kirjoitti:
Syntymäpäiväonnitteluni demeter!
Kiitos, kiitos. Torstaina vasta tapahtuu, mutta pidetään se omana tietona..))
- demeter1
palstaa lukeva kirjoitti:
Taidat täyttää pyöreitä, onnittelut sinulle.
Näin on, mutta ei kerrota kelleen..))
demeter1 kirjoitti:
Kiitos, kiitos. Torstaina vasta tapahtuu, mutta pidetään se omana tietona..))
Onnittelut täältäkin!
Minä en paljasta kenellekään, minuun voit luottaa.- Hei kun keikuskelen
demeter1 kirjoitti:
Näin on, mutta ei kerrota kelleen..))
"demeter1"
En ole tullut tänne kahavin tähäre laulamahan,
vaan syntymäpäivän onnea sulle toivottamahan !
(Mutta jos sulla sitä kaffetta nyt sattumalta on valamista, niin voinhan mä yhyren kupin ottaakin. Ja jos se ei oo valamista, niin mikäs kiirus mulla ny on. Vapaapäivä menossa) - demeter1
Anceli kirjoitti:
Onnittelut täältäkin!
Minä en paljasta kenellekään, minuun voit luottaa.Kiitos, kiitos. Anceli. Luottamusta riittää..))
- demeter1
"demeter1"
En ole tullut tänne kahavin tähäre laulamahan,
vaan syntymäpäivän onnea sulle toivottamahan !
(Mutta jos sulla sitä kaffetta nyt sattumalta on valamista, niin voinhan mä yhyren kupin ottaakin. Ja jos se ei oo valamista, niin mikäs kiirus mulla ny on. Vapaapäivä menossa)No otapas menopeli alles ja lähre ajamahan, heikku. Kyllä täältä kahavit irtoo, mutta jo vaikka laulaasit ja soittaasit palakaksi..))
- demeter1
lusiina kirjoitti:
Onnea ! Miltä tuntuu siirtyä Uudelle Vuosikymmenelle :)
Kiitos kiitos lusiina. Tympeeltä tuntuu nää ikälisät, olis mulle jo piisannu..))
Mutta kivahan se on kun muistetaan ja noteerataan - tämmöistä hiljasta ihmistä..)) demeter1 kirjoitti:
Kiitos kiitos lusiina. Tympeeltä tuntuu nää ikälisät, olis mulle jo piisannu..))
Mutta kivahan se on kun muistetaan ja noteerataan - tämmöistä hiljasta ihmistä..))Äläs ny. Tiedä mitä sillä Uudella Vuosikymmenellä on Sinulle varattuna. Ikä tuo arvokkuutta ja "hiljaisenkin" sanoman painoarvo lisääntyy aina vaan. Vesimies.......
- demeter1
lusiina kirjoitti:
Äläs ny. Tiedä mitä sillä Uudella Vuosikymmenellä on Sinulle varattuna. Ikä tuo arvokkuutta ja "hiljaisenkin" sanoman painoarvo lisääntyy aina vaan. Vesimies.......
No jaa. Arvokuudesta tiedä, kunhan ei olisi irvokkuutta tämä ämmänläyskien arvokkuus...(lusiina)..))
Mutta voihan siinä käydä niinkin, että aletaan suhtautua holhoavasti. Luin jostakin vanhasta naisesta, joka olisi mielellään keskustellut murrosikäisten lastenlastensa kanssa, ihan kunnon väittelyn hengessä. Hän yritti, mutta nuoret katsoivat häntä säälien ja totesivat toislleen: "antaa mummun olla"..))
Joo. Rajatapaus: vesimies/kalat, ja apina vielä lisäksi.. Ilmankos kopioinnista ja lainailusta on tullut nootteja..)) demeter1 kirjoitti:
No jaa. Arvokuudesta tiedä, kunhan ei olisi irvokkuutta tämä ämmänläyskien arvokkuus...(lusiina)..))
Mutta voihan siinä käydä niinkin, että aletaan suhtautua holhoavasti. Luin jostakin vanhasta naisesta, joka olisi mielellään keskustellut murrosikäisten lastenlastensa kanssa, ihan kunnon väittelyn hengessä. Hän yritti, mutta nuoret katsoivat häntä säälien ja totesivat toislleen: "antaa mummun olla"..))
Joo. Rajatapaus: vesimies/kalat, ja apina vielä lisäksi.. Ilmankos kopioinnista ja lainailusta on tullut nootteja..))No ehkä hän joka käyttää naisesta nimitystä ämmänläyskä ei välttämättä ole paras arvioija ;).
lusiina kirjoitti:
No ehkä hän joka käyttää naisesta nimitystä ämmänläyskä ei välttämättä ole paras arvioija ;).
.....ja ehkä murkkuikäisiä ei kiinnosta tämän palstan jutut kuitenkaan :).
demeter1 kirjoitti:
Joo. Rajatapaus: vesimies/kalat, ja apina vielä lisäksi.. Ilmankos kopioinnista ja lainailusta on tullut nootteja..))"demeter"
Minua ilahduttavat vanhatkin, jos he ovat kunnon ämmänläyskiä.
Lempi-nimensä arvoisia.
Joten katson minulla olevan aihetta onnitella sinua.
Ja muutenkin on aihetta
Joten: Paljon onnea!
Lahjaksi annan sinulle lupauksen
Tämä murkku on aina valmiina keskustelemaan fiksun ihmisen kanssa.
En ujostele, saati ylen-katsele.
H.- demeter1
hunksz kirjoitti:
"demeter"
Minua ilahduttavat vanhatkin, jos he ovat kunnon ämmänläyskiä.
Lempi-nimensä arvoisia.
Joten katson minulla olevan aihetta onnitella sinua.
Ja muutenkin on aihetta
Joten: Paljon onnea!
Lahjaksi annan sinulle lupauksen
Tämä murkku on aina valmiina keskustelemaan fiksun ihmisen kanssa.
En ujostele, saati ylen-katsele.
H.Kiitos hunksi. Tarkkana poikana laitoit varmasti merkille, että tiedotin asiasta hyvissä ajoin repiäkseni kaiken irti tulevasta tapahtumasta..))
Mutta kun onnitteluja alkaa olla plakkarissa riittävästi, voikin jo sanoa:
"Ei tehdä tästä ny numeroa"... - onnea vaan
demeter1 kirjoitti:
Kiitos hunksi. Tarkkana poikana laitoit varmasti merkille, että tiedotin asiasta hyvissä ajoin repiäkseni kaiken irti tulevasta tapahtumasta..))
Mutta kun onnitteluja alkaa olla plakkarissa riittävästi, voikin jo sanoa:
"Ei tehdä tästä ny numeroa"...70 on hieno luku kyllä sitä ksnnattaa viikko juhla.
- demeter1
onnea vaan kirjoitti:
70 on hieno luku kyllä sitä ksnnattaa viikko juhla.
Jaa, "onnea vaan", kyllä tässä kevät helposti vierähtää, kun vanha on hidas ja tutuilla muisti vielä pelaa..)) Ja ovat tottuneet siihen, että "talo tarjoaa"...
Mutta pysytään nyt vaan vuosista hiljaa. Kohta tulee mulle häätökäsky tältä palastalta seuraavalle, eikä enää tahtoisi mitään uutta...)) - ikä kertoo
demeter1 kirjoitti:
Jaa, "onnea vaan", kyllä tässä kevät helposti vierähtää, kun vanha on hidas ja tutuilla muisti vielä pelaa..)) Ja ovat tottuneet siihen, että "talo tarjoaa"...
Mutta pysytään nyt vaan vuosista hiljaa. Kohta tulee mulle häätökäsky tältä palastalta seuraavalle, eikä enää tahtoisi mitään uutta...))Eiks ole paree siirtyä aikanaan nii sopeutuu helpommin. Ei saa juuttua vanhaan vaan pyrkiä seuraamaan aikaansa.
- paloma*
Onse jännää kun noi vanhat papparaisetkin kuvittelee olevansa koko ikänsä pikkupoikia.
- ikinuori ämmänläyskä
Sas muuta ;););)
- paloma*
Ikinuorille papparaisille ja mummukoille. Puhdasta nostalgiaa, eixvain?
http://www.youtube.com/watch?v=r-vjuxKUSJc
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3387436Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss774799- 2083225
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243117- 762026
- 1541911
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2211844Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661607Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201568- 891478