Jostain syystä olen väsyny ja kovasti kärtynen, kärtyilen itselleni kaikesta mikä ei heti onnistu,
jokin on vialla mutta mikä ?
Mistä on kysymys ?
36
228
Vastaukset
- On se kysymys
Mistä on kysymys.
Kuka on kysymys.
Milloin on kysymys.
Miten on kysymys.
Mikä on kysymys.
jne Jos yksi tyhmäkin saa vastata:
Anna itsesi kärttyillä :).
Ei sinussa ole mitään sellaista vikaa, mikä ei pienellä kärttyilyllä paranisi, kokemusta on!
Lähetän sinulle paketillisen rakkausenergiaa, sen parantamisvaikutuksen olen jo itse testannut ja tehokkaaksi todennut.
Lämpöä päivääsi!- voipunu alottaja
KIITOS rakkauspaketista, jospa se pikkuhiljaa auttaa toipumaan taas elämään kiinni,
- Hei kun keikuskelen
Vaikka Kevät on semmonen ilosanomamainen, mieltä kutkuttava aika, niin talven pimeyden ja kylmyyden imuttelut ovat vieneet kehostasi energisyyttä.
Väsyähän siitä sitte pukkaa. Ja kun on väsy, niin yritä ny siinä kärppänä onnistua asioissa, joihin ryhtyy.
Hyvä nimimerkki "kertokaa viisaammat", neuvon sinua ottamaan B-vitamiinikuurin.
Vetäse myös naamaasi joka päivä C-vitamiiniporetabletti.
Hetken kuluttua huomaat, että Beet ovat menneet omille paikoilleen kehossasi ja Ceet innostaneet väsynyttä mieltä.
Siis tee niin. Ole hyvä.
Mutta älä sitte tos toukokuus tee Aloitusta, että:
Mistä on kysymys ?
Jostain syystä olen ylivilkas ja kovasti nauravainen. Nauran katketakseni itselleni kaikesta niistäkin asioista jotka ei heti onnistu,
jokin viallako mutta mikä ?
:)- suur kiitos,,,
heh heh kiitos vinkistä, otanki heti noi sun esittämäsi vitamiini kuurit,
lupaan etten tule kertomaan vaikuttiko ne, - Anonyymi00031
suur kiitos,,, kirjoitti:
heh heh kiitos vinkistä, otanki heti noi sun esittämäsi vitamiini kuurit,
lupaan etten tule kertomaan vaikuttiko ne,Sallimmme sen mielihyvin.
- arvailuja asioista..
Vaihtoehtoja
- oot sairastumassa uupumukseen ja flunssaan
- väsynyt median ja netin uutistulvaan
- tai johonkin "jatkuvan tekemisen ja suorittamisen" nimettömään pakkovaatimukseen,
- elät ihmisten seurassa, joille ei koskaan mikään ole riittävän hyvää
ja tarpeeksi kallista, aina vain parempia ja näkyvämpiä tartteis saada aikaan,
ettei elämäs ihan harakaksi mene ja olisit "oikeitten ihmisten asialla"
- jospa lepäisit hetken
.... ihmisellä on rajalliset voimat
..... iloa ja rauhaa päivääsi, vaikket hymyillyt aloituksessasi kuin jakoavain,
vaan oikeasti ihmisten lailla sanoiksi puit ärtymyksen aiheuttaman pahan olon. Et olllut pimeää energiaa toisiin purkava. Jotenkin valoisa enempi.- jospa tämä tästä -
"arvailuja asioista "
suur KIITOS sinullekki, pikaisen analyysin tekasin itsestäni,
tulin tulokseen,
olen tullut tai tulossa vanhaksi,
Olisikohan niin, että et saa haluamiasi kommentteja?
Tai niin, että aika on ajanut ohitsesi...
Unohtanut sinut.
H.- kaikki me vanhenemme
niin sinäki, musitele sitte mitä sanoin,,,,
rakas hunski ,,,
voi olla että aika on ajanu ohitseni ja lujaa,
--- siitä en välitä, mua vaan harmittaa ku voimat hiipuu ja ärtyisyys lisääntyy,
tuutko mua hoitamaan ?? luulempa ettei sua kiinosta, heh, mutta ei se mitään,
kyllä tämä tästä ,,,,"kaikki me vanhenemme"
Niinpä.
Epä-tietoisuus on raskasta kantaa.
Nuorena kääntyy vanhusten puoleen, vanhana mihin pää kääntyy ja minne pystyy.
Miten tahansa, aina on naurettava.
H.- .-,,.-
hunksz kirjoitti:
"kaikki me vanhenemme"
Niinpä.
Epä-tietoisuus on raskasta kantaa.
Nuorena kääntyy vanhusten puoleen, vanhana mihin pää kääntyy ja minne pystyy.
Miten tahansa, aina on naurettava.
H.Sinulla ja sinusta naurettavaa riittää.
.-,,.- kirjoitti:
Sinulla ja sinusta naurettavaa riittää.
".-,,.-"
Niinpä.
Ihmisenä on minunkin elettävä.
Varmaan sinunkin?
H.
- ,,,,
Olet elossa, ei sen kummempaa.
- Uninen
No, kaikki nuot vaivasi kuulostaa siltä, että parhaiten selviää kun tutkiskelet ensin oman itsesi kanssa miksi on noin , eikö vaan?
- näin sevaan on
juu, on tutkittu,
tulos=
väsyttää,
ei millää jaksais keskittyä tekemiseen, sitten sattuu joku kömmähdys väsyksissä ,
auta atmias ku kiukuttaa itteä, siis väsymys on syynä - Anonyymi00030
näin sevaan on kirjoitti:
juu, on tutkittu,
tulos=
väsyttää,
ei millää jaksais keskittyä tekemiseen, sitten sattuu joku kömmähdys väsyksissä ,
auta atmias ku kiukuttaa itteä, siis väsymys on syynäVäsymys iskee vanhemmiten useimmin.
Itselleen 'kärttyily' kuulostaa minusta huonolta asialta. Jos teet sitä jonkun muun ollessa paikalla, vaikkakin itsellesi osoitettuna, niin minun mielestäni se on muihinkin kohdistuvaa huonoa käytöstä.
Jos teet sitä ypöyksin ollessasi, niin kohtelet huonosti itseäsi. Itsehillinnälle tuntuisi olevan tilausta, mikäli siis tosissasi olet. Et kuitenkaan taida olla, kuka nyt 'kärttyilisi' itselleen kaikesta mikä ei heti onnistu.
Satunnaisia huteja ja virhearviointeja aina tapahtuu jokaiselle, turha niiden takia on kärttyilemään ruveta.- miranda....
bessie
Aloittajalle pitäisi kai vastata, mutta kun sinä toit omat ajatukseni esiin, kuten niin monessa muussakin asiassa, niin ei yksi plussa riitä siihen ja enempää en voi antaa.
Tuota olisin aloittajalta itsekkin kysellyt, että asuuko hän yksin ja sittenkin kiukuttelee? Puhuuko siis itsekseen, vai "kihiseekö" kovastikkin?
Eihän tuollaiseen tarvitse olla mikään "vialla", joten ei ainakaan tarvitse mennä terkkariin kyselemään ohjeita, koska mehän voimme antaa tuollaiseen hyvät ohjeet ilman reseptiä, eikö vain?
Aloittajan vain täytyy ensin hieman valaista meitä muutamalla esimerkillä, mikä se oikeasti kiukuttaa?
- kysyn vaan
mikäs heitä vaivaa jotka kärttyilee muille?
- Vastausta
Ajattelemattomuus, omien tunteiden kaaos!
- Anonyymi00032
Vastausta kirjoitti:
Ajattelemattomuus, omien tunteiden kaaos!
Epätoivoinen kaipaus jotain, johonkin....?
- hyötykysymys
Kiitos kysyjälle ja asiallisille vastaajille. Minäkin otan ainakin nuo vitamiinilisät, sillä väsymys ja jaksamattomuus saa minut ärtyisäksi itselle ja muille.
- -oo-
Sitten vaan apteekkiin ja elämä hymyilee. Helppoa tulla hyvälle tuulelle.
- ,..,
Taitaa vitamiinilisien suurin vaikutus olla apteekkarin lompsan lihoitus.
- hyötykysymys
,.., kirjoitti:
Taitaa vitamiinilisien suurin vaikutus olla apteekkarin lompsan lihoitus.
Minä ajattelen, että C-vitamiinista saan vastustuskyä ja B6 auttaa pään kireyteen. Onko sinulla jotain muuta vinkkiä ,.., ?
En nyt haluis mitään mielenterveyshoitajaa itselleni, aloittajasta en tiedä.
Jotain oma-apu vinkkejä? - :)#
hyötykysymys kirjoitti:
Minä ajattelen, että C-vitamiinista saan vastustuskyä ja B6 auttaa pään kireyteen. Onko sinulla jotain muuta vinkkiä ,.., ?
En nyt haluis mitään mielenterveyshoitajaa itselleni, aloittajasta en tiedä.
Jotain oma-apu vinkkejä?100 mikroa d vitamiina näin kekitalvella, kesällä aurinkoa niin ei tarvii deetä.
- hyötykysymys
:)# kirjoitti:
100 mikroa d vitamiina näin kekitalvella, kesällä aurinkoa niin ei tarvii deetä.
Lisätään D-vitamiini listalle kiitos! (ja apteekarin puolesta kanssa :)
- sitäkään ei usko..
hyötykysymys kirjoitti:
Lisätään D-vitamiini listalle kiitos! (ja apteekarin puolesta kanssa :)
Ja ennen kaikkea
itekseen höröttäminenkin on tosi terveellistä. - hyötykysymys
sitäkään ei usko.. kirjoitti:
Ja ennen kaikkea
itekseen höröttäminenkin on tosi terveellistä.Lisätään listalle höröttämin. Kiitos!
- hörönauru,
hyötykysymys kirjoitti:
Lisätään listalle höröttämin. Kiitos!
Oopettele peilin edessä nauramista, mutta älä tikahdu
- hyötykysymys
hörönauru, kirjoitti:
Oopettele peilin edessä nauramista, mutta älä tikahdu
Lisätään listalle peili ja tikahtumisvaara. Kiitos!
- siinäkö syy
Sul on kiukkune luonne.
- Anonyymi00027
Telia virtuaali ei ymmärtä nyt osaansa it mies on lääkärissä ei pidä puhua kaiikia asioita sairaanhoitajille koska he eivät ymärtä poliisin puheen avaus vaaraa
- Anonyymi00028
Olet hieman eksynyt väärälle polulle, kun huomaat sen, on helppo kääntyä.
- Anonyymi00029
Raudanpuute....?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2022133
- 1341178
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa22824- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46567- 9532