jatkoa RoPe 2 keskustelulle
michem tulee kuolemaan tässä RoPessa
RoPe 3
53
118
Vastaukset
- Michem De Auditore
tässä kaikki 3 tekemääni hahmoa
nimi:drogn
laji:örkki
ammatti:örkki kenraali
kyvyt:hyvin voimakas
muuta:yksi örkkilauman johtajista
nimi:thrax
laji:ihminen
ammatti:berserkki
kyvyt:osaa käyttää lähes mitä tahansa asetta ja osaa tehdä aseen mistä vain ei maagisia kykyjä hän ei yleensä tunne paljoa kipua taistelussa ja silloin on lähes voittamaton
muuta:asuu suolla omassa mökissään hän on entinen eliitti-viikinki mutta katosi
nimi:michem de auditore
ammatti:palkkion metsästäjä(ei tosin mikään paras sellainen)
laji:ihminen
kyvyt:ketterä ja osaa käyttää jousipyssyä ja miekkaa
muuta:tiberiuksen pikkuveli- Tiberius de Auditore
Minä olen sama(pienellä muuntelulla ja lisätiedolla):
Nimi: Tiberius de Auditorio
Rotu: Ihmissusi
Ulkonäkö: Pitkät vaaleat hiukset, hieman normaalia ihmistä pidempi (Ihmismuodossa). Suurikokoinen, tummanharmaa. Vähän kuin kahdella jalalla seisova susi.
Kyvyt: Vahva ja ketterä, hyvä ampuja. Suosii taistelussa keveitä lyömäaseita sekä tuliaseita.
Muuta: Michemin isoveli, joka muuttui Ihmissudeksi sotaretkellä, jossa lääkärit antoivat hänelle vahingossa Ihmissuden verta. - Michem De Auditore
Tiberius de Auditore kirjoitti:
Minä olen sama(pienellä muuntelulla ja lisätiedolla):
Nimi: Tiberius de Auditorio
Rotu: Ihmissusi
Ulkonäkö: Pitkät vaaleat hiukset, hieman normaalia ihmistä pidempi (Ihmismuodossa). Suurikokoinen, tummanharmaa. Vähän kuin kahdella jalalla seisova susi.
Kyvyt: Vahva ja ketterä, hyvä ampuja. Suosii taistelussa keveitä lyömäaseita sekä tuliaseita.
Muuta: Michemin isoveli, joka muuttui Ihmissudeksi sotaretkellä, jossa lääkärit antoivat hänelle vahingossa Ihmissuden verta.aiotko tapattaa tiberiuksen ja aloittaa toisella hahmolla?
- Tiberius de Auditore
Michem De Auditore kirjoitti:
aiotko tapattaa tiberiuksen ja aloittaa toisella hahmolla?
Luultavasti en, sillä en keksisi uutta hahmoa. Pidän siis vanhan.
- Michem De Auditore
Tiberius de Auditore kirjoitti:
Luultavasti en, sillä en keksisi uutta hahmoa. Pidän siis vanhan.
ottaisit mallia siiliosta hän osaa vaihtaa ja uusia keksiä hahmoja
- Tiberius de Auditore
ottaisit mallia siiliosta hän osaa vaihtaa ja uusia keksiä hahmoja
Niin hän osaa. Ehkä vähän liian usein? En meinaa pysyä mukana!
- Vittumääjakskirjautu
...Ööllä...
-Siiliö-- Michem De Auditore
aion tapattaa michemin heti kun on hyvä tilaisuus nimittäin michem ja ritarit alkaa kyllästyttää
toki joku roolipelaajakin saa tappaa hänet
ONKO IDEOITA MITEN MICHEM KUOLISI? - HeKeee
aion tapattaa michemin heti kun on hyvä tilaisuus nimittäin michem ja ritarit alkaa kyllästyttää
toki joku roolipelaajakin saa tappaa hänet
ONKO IDEOITA MITEN MICHEM KUOLISI?Michem lähtee hyökkäämään ja haltia-armeija tappaa hänet?
- Tiberius de Auditore
HeKeee kirjoitti:
Michem lähtee hyökkäämään ja haltia-armeija tappaa hänet?
Jos menetämme kaupungin (Huom! Huom! Jos...), niin Michem voi olla viimeinen puolustaja, joka taistelee sankarillisesti kuolemaan asti.
Onks tää nyt siis itse keksittyyn ropeen jatkoa vai keskimaaropeen jatkoa?
- Tiberius de Auditore
Itse keksittyyn. Jostain syystä keskustelemme siitä Keski-Maasta.
Tämän viivan alta jatkuu itse keksitty RoPe maailma!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ - Michem De Auditore
hyvä idea tiberius michem taistelee kaupungistaan sankarillisesti kuolemaan asti eikä ikinä anna haltijoille pyhää pamautinta tai ainajaan korruptoitunutta kristallia
Minun nykyisen hahmoni tiedot ja tähän mennessä tapahtuneet asiat löytää väärästä paikasta eli keskustelusta nimeltään roolipeli 6.
Annabethillä on mennyt yllättävän hyvin. Puoliväli eikä yksikään vartija vielä jahtaa häntä hulluna. Hautaholvit ovat kuitenkin sokkeloisia ja vartijat ovat hyvin arvaamattomia, joten kannattaa varoa.- HeGeKee
Musta vois tulla vartija.
Nimi: ei tiedossa.
Ikä: ?
Taustaa: Vartioi, että kukaan ei pääse sokkeloista ulos.
Ulkonäkö: ritarin näköinen patsas.
Vahvuudet: Nopea, vahva. Erittäin hankala tuhota.
Heikkoudet: Ei tiedossa. Teidän pitää yrittää keksiä se.
Vanki on karannut. Aistin sen. Hän on jossain täällä. Lähetän viestin muille vartijoille. Hän ei saa päästä pakoon.
(Siiliö: Kuinka monta vartijaa sokkelossa on? Minkälainen paikka tämä on?)
Olen mukana samalla hahmolla, kuin ennenkin.
- Tiberius de Auditore
Kävelen vieläkin kaupungilla ja tilanne vaikuttaa jo erittäin huolestuttavalta taudin levitessä. Kiipeän katolle tähystämään.
(Vartijoita on jotain noin 50. Paikka on sokkeloinen ja melko hämärä kivestä rakennettu paikka.)
Annabeth juoksee eteen päin. Kai tässä pitäisi jotenkin päästä poiskin, mutta on aika hermostuttavaa, että vartijoita ei ole vielä näkynyt. Ihan kuin ne olisivat kaikki jonakin rykelmänä uloskäynnin lähistöllä tai jotain... Voi olla myös, että on käynyt tuuri mutta saas nähdä.- JaolenaitoBTW
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
-Siiliö- - Tiberius Auditore
(Epätoivoinen elvytysyritys)
"Pitäisi varmaan jo lähteä" Mietin ja lähden hyppimään kattoja pitkin kaupungin muureja päin. Muurilla huomaan, että kaupunki on eristetty ruton vuoksi. "Nyt pitää keksiä jotakin ovelaa" Mietin. Eiks ketään oikeesti kiinnosta?
Vai on kaupunki karanteenissa... Minäpä haluankin, että "rutto" leviää muuallekin. Siksi kokoankin joukkoa, josta osa on saanut tartunnan. Suunitelmani on vierittää ruutitynnyreillä täytetty vaunu portille, räjäyttää se hämäykseksi ja sitten lähettää "kapinallisjoukkoni" pakomatkalle. Itse asiassa suunnitelmaa toteutetaan parhaillaan... Tauti tulee tappamaan vielä miljoonia! (Muahhahahahahaaaaa!)
Minun pitäisi hankkia tekoleuka... Toistaiseksi joudun viestimään kirjoittamalla.- Tiberius Auditore
Havahdun mietteistäni räjähdykseen. Huomaan portin räjähtäneen auki ja ihmisten juoksemassa ulos.
Nimi: Reese
Rotu: ihminen
Asema: Tekee töitä (jos hinnasta sovitaan) ja välillä on humalassa jossain kujalla (jos sattuu jostain etanolia missään muodossa löytämään) Käynyt joitain epämääräisiä koulutuksia.
Ikä: 20-30 (mennyt jo laskuissa sekaisin)
Taidot: Mitä nyt kadulla asunut ihminen voi osatakaan. (Tapella, ampua jousella) Osaa taikoa jonkin verran.
Ulkonäkö: Normaalimittainen ja yleensä aika pihalla olevan näköinen. Punaiset hiukset ja vihreät silmät. Vaatteet ovat aika kuluneet.
Luonne: Epäluuloinen, tietää paljon turhia asioita. Viettää (silloin kun ei ole humalassa) aikansa kirjastossa lukemassa. Ei juurikaan mieti toisia ihmisiä, mutta pitää eläimistä.
(Laitoin uuden hahmon esittelyn tännekin.)
Ihmiset kirkuvat jostain räjähdyksestä. Katson kaupunkiin päin välinpitämättömänä. Toivottavasti viimeisetkin ruttosairaat kuolivat. Kallis räiskyliemeni jäi hylättynä kapakan pöydälle...
"Tänne Hurtta!" sanon koiralle. Se ei oikeastaan ole minun, mutta kapinen piski on kulkenut perässäni viimeiset puoli vuotta. Hurtta on ainoa nimi, jota se on suostunut tottelemaan. Nakkaan koiralle puolet eväistäni. Krapula ei oikein lisää ruokahalua.
Olin viimeisimpiä, jotka pakenivat kaupungista. Oli nostalgista katsoa sekoilevia ihmisiä muistuttivat entisiä kavereitani jossain kaukana.- Tiberius Auditore
Aioin jo lähteä, mutta muistin, että minun piti etsiä Michem. "MICHEM?! OLETKO TÄÄLLÄ JOSSAKIN!" huudan.
Menen alkemistin talolle, koska aurinko alkaa nousta. Alkemisti tosin ei asu siellä enää, sillä hän kuoli kulkutautiin.
(korppi: jos tulet tänne, muistathan, että michem on altistunut puolivampyyrin verelle ja on sinun tehtäväsi päättää, mitä se aiheuttaa (jos mitään))- Tiberius Auditore
Väsyn huutamiseen ja istahdan katolle. "Ehkä pitäisi mennä kotiin?" mietin pyöritellässeni piilukkopistooliani kädesäni.
Elvytetäänkö?
- Michem de Auditore
(elvytetään keksikää joku mahtava renesanssikunkku joka mun pitäisi tappaa mutta epäonnistuisin tehtävässä ja kuolisin)
Helvetin helvetti. Nämä tauot vievät innostuksen vanhaan hahmoon. Voin tehdä renesanssikunkun ja jonkun hyypiön, joka haluaa Michemin tappavan sen kuninkaan.
Nimi: Kaarle XXV(En laittanut sukunimeä, koska ilmeisesti kuninkailla ainakaan Ruotsissa ei ole.)
Ikä: 22v
Sukupuoli: Mies
Rotu: Ihminen
Luonne: Itsekäs, narsistinen, karismaattinen, kiero, epäluotettava, ailahteleva, ahne ja vainoharhainen.
Ulkonäkö: Mustat lyhyehköt hiukset ja smaragdinvihreät silmät. Hänen ihonsa on kalpea. Hän on noin 170cm pitkä, eikä mitenkään erityisen lihaksikas tai lihava tai laiha.
Vaatteet: Hän pukeutuu liiloihin vaatteisiin ja hänen vaatteensa ovat muuten aina muodin mukaiset.
Kyvyt: Hyvä miekkailemaan sellaisella mikälie miekalla... You know. Vähän niin kuin... I really hope you know... Kukaan ei sitä tiedä (Paitsi hänen serkkunsa, josta lisää myöhemmin.), mutta harjoittaa mustaa magiaa. Se ei ole kiellettyä, mutta hän haluaa pitää sen ikään, kuin viimeisenä ässänä hihassa.
Muuta: Miljöövaltakunnan kuningas eli toisin sanoen hallitsee tapahtumapaikkana toimivaa valtakuntaa. Hän on tapattanut kaikki muut sukulaisensa, paitsi serkkunsa, johon hän luottaa syistä, joita ei itsekään tiedä.
Ja sitten se, joka haluaa jonkun murhaavan kunkkumme.
Nimi: Kashmir (On muuten myös helvetin hyvän biisin nimi.)
Ikä: 24v
Sukupuoli: Mies
Rotu: Virallisesti Kashmir on ihminen, mutta itse-asiassa kukaan ei tiedä, kuka oli hänen isoisänsä ja Kashmirissa on eittämättä kovin demonisia piirteitä.
Luonne: Julma, sadistinen, itsekäs, ahne, vainoharhainen, epäluotettava, ovela ja karismaattinen.
Ulkonäkö: Kashmirilla on kirkkaan punaiset pitkät hiukset ja samanväriset silmät, kuin hänen serkullaan. Kashmir on hieman serkkuaan pidempi, mutta muuten hyvin paljon saman näköinen.
Vaatteet: Pukeutuu mustiin. Hän käyttää melko tavallisia vaatteita ottaen huomioon, että hän on kuninkaalle sukua. Hänellä on myös leveälierinen musta sulkahattu ja viitta.
Kyvyt: Serkkunsa tavoin harjoittaa salassa mustaa magiaa. Kashmir tosin on huomattavasti parempi siinä. Kashmir tosin ei ole opiskellut miekkailua ja ainoa ase, jota hän osaa käyttää on tikari, jota hän pitää piilossa hihassaan aina varmuuden varalta.
Muuta: Jos joku ei tajunnut, niin kuninkaan yliluotettu serkku. Hän on myös paroni, jolla on oma lääninsä. (Trenka ei kuulu kyseiseen lääniin.) Kashmirin läänissä on vieläkin kurjemmat oltavat, kuin muualla valtakunnassa, eikä kuningas puutu asiaan mitenkään. Itse asiassa se, että kuningas on niin luottavainen serkkuunsa johtuu eräästä pienestä lähes huomaamattomasta loitsusta, jolla Kashmir kykenee hallitsemaan hieman serkkuaan. Kashmir ei kuitenkaan uskalla langettaa suurempaa loitsua, koska pelkää serkkunsa huomaavan tämän ja rikkovan lumouksen. Kashmir haluaa tapattaa kuninkaan saadakseen vallan itselleen.
Michemin luokse ilmestyy yhtäkkiä outo hahmo, josta ei saa selvää. "Haluaisitko ansaita hieman rahaa? Minulla olisi yksi keikka. Murhaa kuningas Kaarle XXV, niin saat kaksisataa kultakolikkoa. Tuossa hieman esimakua rahamäärästä", hahmo sanoo ja heittää Michemille pussin, jossa on viisikymmentä kultakolikkoa. Sitten hahmo katoaa odottamatta minkäänlaista vastausta.Tä piti elvyyttää.
No jos esim. Michem tulisi, niin jotain alkaisi tapahtuakin, mutta jos yhtään kukaan ei tule, niin...
(Niin, mutta Michemiä ei ole tänään näkynyt. Ehkä hän on taas päättänyt pitää parin päivän/viikon tauon kertomatta meille mitään? Toivottavasti ei.)
- Michem de Auditore
assassin kirjoitti:
(Niin, mutta Michemiä ei ole tänään näkynyt. Ehkä hän on taas päättänyt pitää parin päivän/viikon tauon kertomatta meille mitään? Toivottavasti ei.)
''haluan rahaa millainen tehtävä olisi''kysyn
(Luit tosi tarkkaan Michem. Piti murhata kuningas Kaarle XXV)
- Michem de Auditore
katson ihmetellen ympärilleni alan ratsastaa kohti kuninkaan linnaa
Katolla seisoessani näen Michemin. "Mihinköhän hän ratsastaa ruttoisessa kaupungissa?" mietin.
Jatkoa?
- Michem de Auditore
saavun linnanportille ja odotan avataanko se
"Kuka olet ja millä asioilla liikut?" vartija huutaa. Ennen kuin Michem ehtii vastata, linnan sisältä kuuluu ääni: "Päästäkää hänet sisään!" ja portit aukeavat.
- Michem de Auditore
ratsastan rauhallisesti sisään ja katson onko ludvig täällä
Kuka vitun Ludvig?
- Michem de Auditore
anteeks tarkoitin siis kaarle XXV
Hänhän on tietenkin valtaistuinsalissa jakamassa alamaisilleen käskyjä.
- Michem de Auditore
juoksen valtaistuin saliin kävelen kaarle xxv:en eteen otan tomahawkini esiin yritän huitaista kaarlea sillä mutta se lentää pois käsistäni
(laita vartijat kimppuuni kohta kuolen)
Kuninkaan henkivartijat hyökkäävät Michemin kimppuun. Heillä on aseinaan miekat.
- Michem de Auditore
menetin juuri toisen tomahawkin otan esiin miekan ja koitan tappaa vartioita mutta en pärjää he osuvat minuun
(siiliö tee jotain hahmolleni)
Yksi vartija lyö Michemiä vatsaan miekallaan. (?)
- Michem de Auditore
tunnen kuinka terä lävistää vatsani tiputan miekkani kaadun polvilleni
- Michem de Auditore
Michem de Auditore kirjoitti:
tunnen kuinka terä lävistää vatsani tiputan miekkani kaadun polvilleni
(siilio)
>:O D:
(Siiliö is online now. )
Kuninkaan henkivartijat raahaavat Michemin ruumiin pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924557
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?723567Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1272891Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152595Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292504- 422095
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282037Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2251800Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91687- 291648