miten sampat kestäneet

epävarmuus iski

Luin erään blogin puhuttiin Samsungin takuujutuista.
Tämä kuullosti siltä että voisiko olla, siis että televisioihkn laitettas tahallaan alimitoitetut konkat jolla pyrittäs siihen että toosa simahtais pian takuuajan jälkeen. Myös Samsung puhelinten huolto oli ongelma, löydetty laitevika laitettiin asiakkaan syyksi. Onneksi ei ole Samsung puhelinta
.
eli onko noissa jutuissa perää? Minulla eräs tuttu ozti Samsung tv n pari kolme vuotta sitten, Se pimahti kahden vuoden jälkeen, kuva hävisi vain ääni kuului, huollossa todettiin että korjaaminen ei onnistu.
ostivat tilalle lg n

huomasin myös että kaupoissa 3vuoden takuu paitsi samsungilla.

olen juuri katsonut yhtä Samsung 40 tv Tä, mutta kun sattumalta osui tuo artikkeli eteen niin mietin että olisiko parempi ostaa joku muu, tällaisen näin musta pörssissä
https://www.mustaporssi.fi/panasonic-tx-l39bl6y-led-televisio-39-100hz-blb-wifi/131490/dp?tc=a47742edc883c6c6b0e880b53fbf9196

hintakaan ei ollut paha , sampat joita katsoin esim. Ue40f5505 549e tämä taisi olla sama hinta. En tiedä kumpi on nettikäytössä parempi, kun en paljon tv stä tiedä.

3

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monimerkkihuoltaja

Kyllä Samsung ja Panasonic ovat kestäneet mainiosti, mutta en koskaan olekaan ostanut sitä markkijoiden halvinta konetta, joka on kasattu kaikista huokeimmista komponenteista.
      Työkseen kun noita korjaa ei itselle halua mitään pommia.
      Kestävyyden/laadukkaiden komponenttien suhteen panasonic on paras
      sitten tulee sony, samsung ja LG.
      Philipsin ja muut tuntemattomat merkit jättäisin kaupan hyllyyn.

Hinta korreloi ruudun koon kanssa mutta suosittelisin katsomaan valitun tuumakoon paremmin varustelummista malleista niissä on yleensä paremmat komponentit ja todennäkoinen kestoikä 2-3x vrt malliston halvimpiin koneisiin.

Vanha totuus pätee tässäkin että köyhän ei kannata ostaa halpaa (huonoa).

• Hyvin kestää..

Hyvin on kestänyt.

Eka Samsung 40" taulutelkkari oli itsellä reilu 3 vuotta, ja ei ongelmia. Myin kaverilla, ja hänellä ollut nyt vajaa 3 vuotta, eikä edelleenkään ongelmia.

Itsellä nyt 46" Samsung (UE46D7005) ollut vajaa kolme vuotta, eikä mitään ongelmia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2336
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      119
      1895
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      90
      1493
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      138
      1449
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1276
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      74
      1268
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1131
    8. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      22
      1130
    9. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1097
    10. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      38
      1042
    Aihe