Terveiset Marmariksesta!

JokaKesä

Terveiset Marmariksesta tosin viikon myöhässä kun en päässyt aikaisemmin koneelle.
Aivan loistava viikko taas Marmariksessa ja nyt tuli testattua Name huoneistohotelli. Name oli aivan loistava valinta huone oli siisti ja henkilökunta ystävällistä vaikka en aikaa paljon nukkumisen ja suihkussa käymisen lisäksi siellä viettänytkään. Metropoliin kiitokset taas kerran Bekolle ja koko ihanalle henkilökunnalle siellä vietetystä ajasta. Taas tuli uusia ystäviä ja tuttuja suomalaisista Marmariksen ystävistä ja tuli nautittua taas kerran loitavista ruuista ja auringosta ja nyt sain hankittua musiikkia mukaan jota voi kuunnella ensi kesää odotellessa.

20

3533

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Angelina

      Kiva et sul oli hauskaa Marmariksessa.
      Mäkin muuten tunnen Bekon...
      Kiva sattuma!

      • Peppi

        Ai sä tunnet bekon... Wow!! Ajatteletko että se on jotenkin ihmeellistä! kiva sattuma? Ei se marmaris niin iso paikka ole että jos osaa pitää asiakkaista hyvää huolta, on ystävällinen ja puhuupa vielä meidän kieltäkin sujuvasti niin kyllä kai se nyt jää kaikkien turistien mieleen, muidenkin kun sun!


      • Angelina
        Peppi kirjoitti:

        Ai sä tunnet bekon... Wow!! Ajatteletko että se on jotenkin ihmeellistä! kiva sattuma? Ei se marmaris niin iso paikka ole että jos osaa pitää asiakkaista hyvää huolta, on ystävällinen ja puhuupa vielä meidän kieltäkin sujuvasti niin kyllä kai se nyt jää kaikkien turistien mieleen, muidenkin kun sun!

        No, kyllä se aika ihmeellistä on, jos on saanut ystäväkseen niin fiksun miehen, kun Beko on!!
        Ja mistä sä tiedät olenko mä joku turisti vai mikä olen?!!
        Pidä pienempää suuta vaan!!
        Sä oot nähny vaan sen "ihanan ja niin ihanan puolen marmariksesta"...
        Sen takia siellä kaikki niin mukavia tollasille neideille onkin...kato sä tuot niille RAHAAA!
        Ääliö...


      • rotten
        Angelina kirjoitti:

        No, kyllä se aika ihmeellistä on, jos on saanut ystäväkseen niin fiksun miehen, kun Beko on!!
        Ja mistä sä tiedät olenko mä joku turisti vai mikä olen?!!
        Pidä pienempää suuta vaan!!
        Sä oot nähny vaan sen "ihanan ja niin ihanan puolen marmariksesta"...
        Sen takia siellä kaikki niin mukavia tollasille neideille onkin...kato sä tuot niille RAHAAA!
        Ääliö...

        vaan maireasti hymyilee dollarin kuvat silmissä. Takanapäin sitten haukutaan leviäperseiksi suomilutkiksi.

        Joillekin tuo bekojen ja nessujen tuttavuus on yhtä kova juttu kuin meikäläiselle se, että olisin antanut Beyoncelle tai Madonnalle suuseksiä.


    • ssr

      Täytyypä taas kysäistä että minkäläinen cd-kokoelma tarttui mukaan tältä reissulta? Vieläkö oli Dream Boysissa Party Hits-levyjä, vai kävitkö katsomassa?
      Entä mitenkä muuten meno Marmariksessa näin sesongin loppupuolella, oliko paljon baareja ja ravintoloita auki?

      • JokaKesä

        Eipä ehtinyt Dream Boysiin vaan vauhdilla mentiin ohi kun tehtiin baari kierrosta. Kyllä menoa oli mutta en tiedä mitä Beach Clubilla oli tapahtunut kun sieltä oli lähtenyt viisi työntekijää pois eikä tunnelma ollut entisellään. Mahtavin meno taisi olla Bar-X:ssä. Viikko on liian lyhyt aika ei ennätä kaikkea, maanantai ilta oli aika hilajainen muuten vauhtia riitti. Levyjä ostin baarikadun alkupäästä oli näitä poltettuja kokoelmia ja sitten pikku basaareilta ostin pari ja Tansaksesta tarttui matkaan Mustafa Sandalin iste eli yhteensä kuusi cd:tä tuli ostettua ja niitä tuossa viimeksi eilen illalla kuuntelin.


      • ayshe
        JokaKesä kirjoitti:

        Eipä ehtinyt Dream Boysiin vaan vauhdilla mentiin ohi kun tehtiin baari kierrosta. Kyllä menoa oli mutta en tiedä mitä Beach Clubilla oli tapahtunut kun sieltä oli lähtenyt viisi työntekijää pois eikä tunnelma ollut entisellään. Mahtavin meno taisi olla Bar-X:ssä. Viikko on liian lyhyt aika ei ennätä kaikkea, maanantai ilta oli aika hilajainen muuten vauhtia riitti. Levyjä ostin baarikadun alkupäästä oli näitä poltettuja kokoelmia ja sitten pikku basaareilta ostin pari ja Tansaksesta tarttui matkaan Mustafa Sandalin iste eli yhteensä kuusi cd:tä tuli ostettua ja niitä tuossa viimeksi eilen illalla kuuntelin.

        ..oli Bar-X:ssä töissä näin sesongin loppupuolella? Tunnetko tai muistatko henkilökuntaa sieltä..? Taitaa olla aika yleistä tuo henkilökuntien vaihtuminen baareissa...


      • JokaKesä
        ayshe kirjoitti:

        ..oli Bar-X:ssä töissä näin sesongin loppupuolella? Tunnetko tai muistatko henkilökuntaa sieltä..? Taitaa olla aika yleistä tuo henkilökuntien vaihtuminen baareissa...

        En nyt voi sanoa tuntevani kuin Yuselin(tai sinnepäin) muiden nimiä en muista, mutta näytti aika samalta porukalta kuin jo keväällä ja heinäkuussakin oli. Beach Clubilta oli lähtenyt nyt pois ihan pitempiaikaisia työntekijöitä ja osa heistä oli Cheersissä. Kyllähän vaihtoja tapahtuu mutta nyt oli jotain sattunut ja aika vähän oli porukkaa verrattuna muihin paikkoihin, no tiedä häntä. Ihana oli reissu kuten aina ja ens kesänä taas Marmarikseen!


    • sarkku

      Millanen sää oli. paistoko joka päivä aurinko? pilevttömältä taivaalta? Ja millasia lämpölukemia.. äläkä sit liioittele.. =)

      • Anna Pepsi

        Olin Joka kesän kanssa yhtä aikaa ja sää suosi, aluksi oli liiankin kuuma, noin 38 astetta varjossa..sitten laski noin 30 asteeseen. Öisin noin 25. Eikä lainkaan liiaoittelua. Sateita ei ollut, tuulista kyllä joinain päivinä.


      • JokaKesä

        Anna jo vastaskin et hyvät oli kelit. Eipä näkynyt
        pilviä yhtään sen viikon aikana jonka olin siellä ja lämpötila oli siinä 30-34 astetta varjossa et tarkeni eikä ollut liian kuuma vaikka ei mua häirinnyt heinäkuun 40 ja ylikin. Aivan upea loma oli mutta ikävä jäi takaisin niinkuin aina.


      • ihmettelevä
        JokaKesä kirjoitti:

        Anna jo vastaskin et hyvät oli kelit. Eipä näkynyt
        pilviä yhtään sen viikon aikana jonka olin siellä ja lämpötila oli siinä 30-34 astetta varjossa et tarkeni eikä ollut liian kuuma vaikka ei mua häirinnyt heinäkuun 40 ja ylikin. Aivan upea loma oli mutta ikävä jäi takaisin niinkuin aina.

        käydä jatkuvasti siellä Marmariksessa. Olikohan se jo kolmas kerta tälle kesää? Kerro mikä siellä on niin mahtavaa?

        Et näytä saaneen kovinkaan hyviä frendejä sieltä turkkilaisista kun ne eivät majoita sua kotiinsa, vaan asustelet yleensä siellä metropolissa.

        Jos mulla olis varaa matkustella noin useasti, menisin jonnekin parempaan paikkaan.


      • JokaKesä
        ihmettelevä kirjoitti:

        käydä jatkuvasti siellä Marmariksessa. Olikohan se jo kolmas kerta tälle kesää? Kerro mikä siellä on niin mahtavaa?

        Et näytä saaneen kovinkaan hyviä frendejä sieltä turkkilaisista kun ne eivät majoita sua kotiinsa, vaan asustelet yleensä siellä metropolissa.

        Jos mulla olis varaa matkustella noin useasti, menisin jonnekin parempaan paikkaan.

        Siinähän ihmettelet ei sitä voi sellaiselle selittää joka ei Marmariksesta pidä. Miksi pitäisi asua jonkun luona oma vapaus tulla ja mennä pitää olla!?! En minä aina Metropolissa asu käyn kyllä. Olin viime vuonnakin kolme kertaa, entä sitten en ole ainut joka siellä käy monta kertaa. Tyydyttääkö vastaus?


      • jeah ;)
        JokaKesä kirjoitti:

        Siinähän ihmettelet ei sitä voi sellaiselle selittää joka ei Marmariksesta pidä. Miksi pitäisi asua jonkun luona oma vapaus tulla ja mennä pitää olla!?! En minä aina Metropolissa asu käyn kyllä. Olin viime vuonnakin kolme kertaa, entä sitten en ole ainut joka siellä käy monta kertaa. Tyydyttääkö vastaus?

        Hei!! mitäs kuuluu metropoliin?? olikos kaikki vielä siellä siis työntekijöistä?? ja mites muuten "turistielämä"?? oliko paljon turisteja??


      • JokaKesä
        jeah ;) kirjoitti:

        Hei!! mitäs kuuluu metropoliin?? olikos kaikki vielä siellä siis työntekijöistä?? ja mites muuten "turistielämä"?? oliko paljon turisteja??

        Hyvää sinne kuului ja täynnä kuten aina ja työntekijät yhtä ihania kuin ennenkin. Kaikki oli paikalla mutta Musti oli lähdössä silloin 18.9 takaisin opiskelemaan. Turisteja riitti joka puolella ja varsinkin markkinoilla oli mahdoton tungos.


      • ihmettelevä
        JokaKesä kirjoitti:

        Hyvää sinne kuului ja täynnä kuten aina ja työntekijät yhtä ihania kuin ennenkin. Kaikki oli paikalla mutta Musti oli lähdössä silloin 18.9 takaisin opiskelemaan. Turisteja riitti joka puolella ja varsinkin markkinoilla oli mahdoton tungos.

        ei ole tarkoitus pilkata, mutta onko sinulla joku esim. vakava ihmissuhde siellä tms. Ihan uteliaisuudesta kyselen. Olen nimittäin käynyt Marmariksessa enkä näe syytä nähdä sitä toista kertaa.


      • JokaKesä
        ihmettelevä kirjoitti:

        ei ole tarkoitus pilkata, mutta onko sinulla joku esim. vakava ihmissuhde siellä tms. Ihan uteliaisuudesta kyselen. Olen nimittäin käynyt Marmariksessa enkä näe syytä nähdä sitä toista kertaa.

        Eipä ole mitään sellaisia suhteita ystäviä kylläkin. Minä taas en saa Marmariksesta kyllikseni aina ikävä takaisin. Kaipaan merta ja sitä maisemaa ja ystävällisyyttä mitä siellä saa osakseen. Se vaan on niin ihana paikka ei sitä voi selittää sen ymmärtää vain toinen samanlainen Marmaris "hullu". Me ihmiset katsomme asioita monesti niin eri tavalla, kaikki ei nää Marmariksessa sitä mitä me ns. "hullut" näemme.


      • EkaKerta
        JokaKesä kirjoitti:

        Eipä ole mitään sellaisia suhteita ystäviä kylläkin. Minä taas en saa Marmariksesta kyllikseni aina ikävä takaisin. Kaipaan merta ja sitä maisemaa ja ystävällisyyttä mitä siellä saa osakseen. Se vaan on niin ihana paikka ei sitä voi selittää sen ymmärtää vain toinen samanlainen Marmaris "hullu". Me ihmiset katsomme asioita monesti niin eri tavalla, kaikki ei nää Marmariksessa sitä mitä me ns. "hullut" näemme.

        Ensimmäinen kerta Marmariksessa takana.. byääh! Pakko päästä sinne takaisin. Ymmärrän täysin, miksi JokaKesä käy siellä joka kesä. Olen liittynyt "hullujen" klaaniin. ;)


      • yx "hullu"
        EkaKerta kirjoitti:

        Ensimmäinen kerta Marmariksessa takana.. byääh! Pakko päästä sinne takaisin. Ymmärrän täysin, miksi JokaKesä käy siellä joka kesä. Olen liittynyt "hullujen" klaaniin. ;)

        Joo,en tiedä mikä siinä viehättää eniten, mutta tänäkin kesänä kävin kaksi kertaa ensin toukokuussa ja sitten nyt kuun vaihteessa. Ja taas ensi keväänä on lähdettävä.
        Se on kuin toiseen kotiin saapuisi kun sinne pääsee.Ja tietää valmiiksi missä mitäkin tapahtuu ja missä on halvimmat ja kannattavimmat kaupantekopaikat.
        Marmaris on turvallinen ja ystävällinen paikka.
        Ja olen huomannut että vähemmällä "huutelulla" selviää kun nainen kävelee yksin kuin jos olen kaverin kanssa niin sitten muutamat huutelevat. Vaan on se huutelu vähentynyt huomattavasti tässä vuosien kuluessa.
        TAAS MENNÄÄN!!!


    • ansku

      vielä uudelleen marmarikseen menemme..Kävin elokuun lopulla ja täytyy myöntää että näin ensikertalaisena tykästyin.Sää oli kerrassaan mahtava lähemmäs 40 joka päivä.Ihmiset ystävällisiä,mutta basaareilla se vähän ärsytti kun olivat niin "yli" ystävällisiä.Ja kuinkas muuten niin huiputtaahan meitä yritettiin..mutta sekin saatiin järjestymään..elikkäs kyllä,sinne muutaman vuoden päästä uudemman kerran lähdemme kunhan poika hieman kasvaa(3.5v) eli kunhan hän 6v niin siinäpaikkeilla että jää jotakin lapsellekin mieleen reissusta.Ensi kesänä tai syksynä suuntaamme eri maahan tyystin sillä tahdon että matkailu avartaa eikä se paljon avarru jos aina samassa paikassa.Mutta jokainenhan tekee niinkuin itse tykkää!!
      Ja vielä senverran että kyllä osmanin venereissu oli ihan asiallinen vaikka täällä paljon siitä juttuja..terveiset vaan osmanille ja tervetuloa talvella kainuuseen hirvikäristykselle :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 123
      3069
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      88
      2813
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2208
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      21
      1776
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1509
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1479
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1427
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      80
      1320
    Aihe