Muo hyväksikäytettiin kikissä. Annoin kuviani, ja kun tämä tyyppi paljstui pasifistiksi. Viiltelin itseäni hänen mielikseen. Ja sekään ei riittänyt, joten käskin hänen jättää mut rauhaan. Se sanoi jakavansa kaikki mun kuvat ja siellä oli yläosattomiakin joukussa. Ensinnäkin pystyykö hän tekemään sen ja mitä voin asialle tehdä. Kärsin vakavasta masennuksesta ja mietin jo että onko ainut tapa välttää kuvien leviäminen tapattamalla itseni. Auttakaa, hänen kik tunnus on DJpale. Jos se auttaa jotenkin niin tehkää jotaan. Soitin jo 112:n ei apua. Soitin nuorten puhelimeen, ei apua viikonloppuna. En tiedä kestänkö enää kauan
Auttakaa äkkiä!
9
184
Vastaukset
- enosaaautttaaa
Pasifistiksi? Tarkoititko sadistiksi?
- tuomas''
Älä tee itsellesi mitään noin kamalaa, sillä tämä on totta:
http://www.divinerevelations.info/documents/7_jovenes/finnish_7_youths_hell.htm- kissanainen123
No mikäs pervo sinä nyt sitten olet täällä nuorten palastalla tuollaisia sairaita linkkejä jakamassa? Hus helkkariin siitä!
- nosensiitäsaa
susittelen ettet jatkossa lähettele kuvia kellekkään jota et tunne...
- 3222voivittu
Hei 15w pimu! Näkyykö ensimmäisessäkään kuvassa sinun kasvojasi? Jos näkyy on syytä huolestua. Sillä se jätkä voi oikeasti jakaa sen internettiin ja kummiskin tunnistaa sinut. Ja sit kaikki menee enemmä päi perset
- hullu
Pönttö oletko kun kuvias jakelet eikö kukaan ole sinua varoittanu mut nou hätä ei niitä kukaan tunnista siellä on miljoonia kuvia.
https://www.turvakoti.net/site/
Apua saa aina.- kissanainen123
Älä vielä lannistu. Ei tuo pervo pedofiili voi kuvillasi mitään enempää tehdä tai joutuu pian vastaamaan poliisille. Kannattaa ottaa uudestaan yhteyttä nuorten auttavaan puhelimeen kun se on mahdollista.
On todella ikävää ja kurjaa mitä sinulle on tehty, tästä viisaampana et enää koskaan jakele kuviasi tuntemattomille, ethän? Ei tämä ole kuitenkaan vielä maailmanloppu. Sinä olet tapahtuneeseen syytön ja sinua ahdistellut pervo syyllinen! Jatkossa vain muistat että kukaan sinua kunnioittava henkilö ei vaatisi sinulta tuollaisia asioita, eikä varsinkaan herutuskuvia tai itsesi satuttamista. Anna itsellesi anteeksi. Nykyaikana tällaista sattuu todella paljon varsinkin nuorille tytöille. Olen itsekin vastaavaa aikoinani kokenut vaikka olenkin jo 29v ja internettiä ei ennen teinivuosiani vielä ollutkaan. Internet on monesti tuollaisille pervoille ainoa tapa hyökätä puolustuskyvyttömien ja heikossa asemassa olevien(masentuneiden) kimppuun. Nyt asia ei minua enää hetkauta joten usko pois, kyllä siitä yli pääsee ja se on vain pieni osa elämää. Kivulias kokemus varmasti mutta myöskin opettava.
Jos sinua ahdistaa että kuviasi voisi joku käyttää jollain tapaa sinua vastaan tai että sinut tunnistaa niistä, tuli mieleeni että auttaisiko sinua tilapäisesti jos esim. värjäisit ja leikkaisit hiuksesi erilaiseksi tai laittautuisit hieman eri tavalla niin ettei sinua näistä kuivsta tällä hetkellä tunnista? Muutamassa vuodessa kuitenkin kasvat eikä niistä sinua välttämättä enää tunnista muutenkaan.
Masennukseesi kannattaa hakea apua myös psykiatrilta jos et vielä ole sitä tehnyt. Parhaimman avun saisit varmaankin terapiassa jonkun hyvän terapeutin avulla.
Opettele olemaan itsellesi armollinen, kunnioita itseäsi ja tarpeitasi niin elämäsi muuttuu vähitellen paremmaksi. Voimia sinulle! - koulukiusattu
Mikä on pasifisti tai mikä lieneekään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181057- 130940
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten297755Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504