Kun opinnot ovat loppuneet työharjotteluun 31.1. Opiskelua/kursseja ei ole ollut enää helmi,maalis,huhti ja toukokuussa. Tutkintotodistus on saatu käteen 31.5. NIIN, MITEN tammikuun opintotukeen voi vaikuttaa, kuinka paljon olen tienannut ajalla 1.1.-31.5.
?????????
ja toinen asia kun on ollut opintojen keskeytys puoli vuotta, niin senkin ajan ansiot vaikuttavat kahden kuukauden opintotukeen.??????
HUH, HUH. Takaisinperintätieto tuli ihan puskien takaa.
Muille neuvo, lukekaa ohjeet tarkkaan ja laskekaa tulonne, niin säästytte yllätykseltä!
NYT EI YMMÄRRÄ... OPINTOTUKI
jossain mättää....
1
217
Vastaukset
- zsfdcnhb
Mitä yllättävää siinä on, että Kela katsoo sinun olevan opiskelija niin kauan, kun olet kirjoilla oppilaitoksessa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854950- 432666
- 932633
- 1982370
- 1331939
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj251913- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3571271Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51219