Nyt tarvittais tietoja.
Harrastan urheilua n.5 päivänä viikossa ja lisäksi treenaan mm. Käsiä ja varsinkin vatsalihaksia kotona. Olen huolissani kehoni kehityksestä. Olen n 173cm ja kunnon hammastikku. Olen rintavarustuksestani huolissani joten kysymykseni on:
Voiko tuo määrä liikuntaa vaikuttaa rintojen kehitykseen?
Pelkään jääväni lopullisesti laudaksi :/
Kiitos jos vastaat. Odotan innolla myös omia kokemuksianne luettavaksi ja verrattavaksi :)
14-vuotias tyttö/treenaan/kehon kehitys
4
1295
Vastaukset
- mnbv3
Käy koulun terkkarin kanssa juttelee tai lääkärin ! kuinka vanha olit ... jos ne rinnat vielä siitä kasvaa ... täytyy myös syödä monipuolisesti ... mitä lajia treenaat !! hyvää taven alkua !
- gsgs
... tai sitten pyydä vanhemmilta rahaa ja käy kysymässä jostain seurasta, osaisivatko auttaa. Tsemppiä!
- eihuolta
Olet vasta päässyt lopulliseen naisen mittaan ja pituuteesi nähden olet todella kevyt. Kova harjoittelu yhdessä pituuskasvun kanssa kuluttaa paljon energiaa ja rintoihin ei ole jäänyt juurikaan ylimääräistä rasvaa.
kun kasvusi alkaa olla päättynyt, myös rintasi vielä saattavat suurentua.
Katso äitisi rintoja, saat todennäköisesti saman kokoluokan rinnat. - lllllllllllllll
Ap kysy anonyymisti vaestoliitto.fi , meilitse tai auttava puhelin. Se on oikea paikka kysymyksellesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?465651Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki482875- 1832595
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t92230- 262039
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121912törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/141645- 1451285
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2551092- 131087