Nämä kapiaiset on luoneet oman systeemin millä saa palkan jatketta
Onko tämä myös yleinen etu muillakin valtion virkamiehillä
Puheloisen asunto tuki
6
229
Vastaukset
- valtion raha on halpaa
Varmaan samoin toimitaan kaikkialla valtion puolella ja ennenkaikkea eliitillä on etuoikeutettu mahdollisuus järjestellä toisilleen näitä etuja. Näin toimitaan, koska veronmaksajan raha on halpaa ja sitä on saatavilla. Ja valvonta puuttuu, koska kaikki on samassa juonessa saamassa jotain. Ilmeisesti Puheloisen ura päättyy, mutta onhan hän jo vuosia saanut palkkaa ja etuja ihan mukavasti.
- Kotisi= pankkitilini
Suomessa saa asumistukea yli 682 000 ihmistä.
Lohduttavaa, että 16 000 e kuukausituloillaan kenraali Puheloinen on yksi heistä.
Syynä tapahtuneeseen on järjestelmä, jossa pankit avokätisesti antavat lainaa asuntosijoittajille, jotka ovat käytännössä ostaneet kaikki yksiöt Helsingin markkinoilta. Näiden laittaminen vuokralle on kannattavaa, koska verotus voitoista on mitätöntä. Kokoomus suosii näitä sijoittajia sekä pankkeja, jotka ovat nekin tässä varmoja voittajia.
Vasemmistopuolueet puolestaan ovat tyytyneet siihen, että vääryyttä korvaavat avokätiset asumistuet, joita nyt siis näköjään kenraalikin voi saada. - PUHEloinen
Eipä puhele Puheloinen paljoa omista asioistaan.
- hjdgluhl
Puhe loinen :)
- Valtion raha on halpaa
hjdgluhl kirjoitti:
Puhe loinen :)
Puheloinen ja hänen myös puolustusvoimissa työskentelevä vaimo ansaitsevat yhteensä vuodessa noin 400000 euroa. Hyväpalkkaiset hommat siis molemmilla. Siitä ei ole tietoa, että onko rahankäyttö jotenkin holtitonta, kun vielä vuokra-avustusta heille annetaan.
- Lotta Longren
Joo ja sitten nää nuoret naiset, jotka iskee maanpuolustuskursseilla raamikkaita armeijan herroja puolisokseen.Huomattavasti itseään vanhmpia. He myös vaativat, että asunto pitää olla keskustassa kaupunkia, josta pääsee nopeasti soppailemaan ja kampaajalle. Tää naisten armeijaan meno on laittanut monen perheen elämän sekaisin. Ja se on heistä hienoo kertoo, että siellä ja siellä prikaatissa....Kumpa ei ois upseerien selänpesiöitä??????????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043