Avenged Sevenfold?

A7X fani

Mitä mieltä olette kyseisestä bändistä?
Itse oon niitten suuri fani ja rakastan niitä.
Oon kuullut myös, että ne tulis Suomeen taas kesällä.

29

546

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hevari97

      Iha hyvä bändi :D tosin rasittavaa ku radiorockilla soi koko ajan This Means War...

      • A7X fani

        Onks sulla lempi biisiä? Oma lempi biisi on Afterlife ja Seize the day


      • hevari97
        A7X fani kirjoitti:

        Onks sulla lempi biisiä? Oma lempi biisi on Afterlife ja Seize the day

        No en oo hirveesti kuunnellu ni en voi sanoo, mut ainaki Nightmare on iha hyvä :D


      • SevenfoldBestMusicEver
        A7X fani kirjoitti:

        Onks sulla lempi biisiä? Oma lempi biisi on Afterlife ja Seize the day

        Mun lempi biisit on varmaan Almost easy ja Afterlife


      • Sp-yt-sasukkopelaa
        hevari97 kirjoitti:

        No en oo hirveesti kuunnellu ni en voi sanoo, mut ainaki Nightmare on iha hyvä :D

        Nightmare on mun lemppareita samoin ku Critical Acclaim


    • Hyvä bändi. Mutta A7X lyhenne ärsyttää joissain määrin. Ja "Hail To The King" biisiä levyn ilmestymisen aikoihin soitettiin kaikkialla, niin siihen kappaleeseen kyllästyi heti. Ja kuin "The Rew" (Jollei joku tiedä niin Avenged Sevenfoldin entinen rumpali) kuoli 2009 niin bändin musiikki lähti laskuun päin. Yksi niistä bändeistä, jonka rumpalia ei voida ikinä korvata. Mutta ihan mukavaa musiikkia, vaikkei ihan niitä TOP-10 bändejä olekkaan.

      • OlitteVäärässäJumalauta

        Ja nyt pari vuotta The Stagen julkaisun jälkeen voin varmasti sanoa että Brooks Wackerman on vähintään yhtä hyvä rumpali kuin The Rev.


    • \,,/

      Hyvä bändi, kuuntelen aika paljon vaikka ei ihan fanitustasolle pääse. Lempibiisit: afterlife ja nightmare.
      ihan kuunneltavaa musiikkia ja hyviä biisejä vaikka loppujenlopuksi kuuntelenkin raskaampaa.

    • A7XRIPREV

      Ite kävin kattoo A7X keikan marraskuussa. Pakko sanoa että mahtavaahan tuo on! Metallica ja muut vanhat tekijät kun aika jättää, on selvää että A7X ja 5FDP ovat ne jotka vetävät yhtä pitkän ja menestyksekkään uran!

      • Skebaristi97

        Jep, mainio bändi! Täytyy vaan sanoo et uus levy oli vähä tylsä vanhempii verrattuna... Asiaan voi tosin vaikuttaa se, et soitan musaa enemmän ku kuuntelen ja hail to the kingin biisit oli aika simppeleitä verrattuna vanhoihin. Lempibiisi ehottomasti afterlife! On meinaa varmaa maailman paras kitarasoolo!


      • A7X fani
        Skebaristi97 kirjoitti:

        Jep, mainio bändi! Täytyy vaan sanoo et uus levy oli vähä tylsä vanhempii verrattuna... Asiaan voi tosin vaikuttaa se, et soitan musaa enemmän ku kuuntelen ja hail to the kingin biisit oli aika simppeleitä verrattuna vanhoihin. Lempibiisi ehottomasti afterlife! On meinaa varmaa maailman paras kitarasoolo!

        Oon samaa mieltä afterlife biisistä.


      • SevenfoldBestMusicEver
        Skebaristi97 kirjoitti:

        Jep, mainio bändi! Täytyy vaan sanoo et uus levy oli vähä tylsä vanhempii verrattuna... Asiaan voi tosin vaikuttaa se, et soitan musaa enemmän ku kuuntelen ja hail to the kingin biisit oli aika simppeleitä verrattuna vanhoihin. Lempibiisi ehottomasti afterlife! On meinaa varmaa maailman paras kitarasoolo!

        Hail to the king on eh tylsin ibis ikinä soittaa rummuil


    • A7x on paras bändi kuuntelen myös Volbeatia, Children of Bodomia
      Parhaat biisit on Hail to the King, So Far A Way ja Buried Alive

    • A7X fani

      Mäki tykkään Volbeatista. Mahtava keikka marraskuussa.

    • chiyo

      Tykkään ♥ Nightmare ja Hail to the king on mun omat suosikki biisit.

    • perseestä

      matkii ihan helvetisti muita bändejä ja alternative "metalli" on perseestä. yläaste ikäisten wannae rokkareiden pissisten fanttama bändi. ei näin. kuunnelkaa oikeaa metallia.

      "Metallica ja muut vanhat tekijät kun aika jättää, on selvää että A7X ja 5FDP ovat ne jotka vetävät yhtä pitkän ja menestyksekkään uran!"
      mutta metallica on kyllä ihan eri luokkaa kuin noi. älä IKINÄ vertaa heavylegendaa tuollaisiin. vaikka onhan noi isoja nimiä, mutta metallica on ihan omaa luokkaansa noihin verrattuna.

      • näinpä..

        "perseestä" kertoikin tossa jo totuuden.


      • tammjoo
        näinpä.. kirjoitti:

        "perseestä" kertoikin tossa jo totuuden.

        avengedia parempaa bändia ei maailmasta löydu ja lisäks on vaan hyvä että a7x kopioi tai ennemminkin inspiroi sillä avengedin versiot on parempia kuin alkuperäset joita väitetään kopiuduiksi!! metallicat ja sun muut pappabändit on ihan turhia!! en ne saa uusia faneja, eikä metallica mikään legenda oo, michael jacson ja elvis on legendoja ja tottakai a7x tulevaisuudessa!! avengedil ei oo yhtään surkeit biisei eikä niiden oo syytä lopettaa musiikintekoa koskaan. avengedi on monipuolista ja melodista musiikkia toisin kuin joku metallica.... ja tosiaan ne uusien levujen hitit soi paljon radiossa mikä on mun mielestä hyvä juttu... ja avengedi soi enemmän ku metallica..... ja mikä kieltää että ei sais tehä biisia mikä kuulostaa joltain toiselta biisiltä??? joo ja a7x suomeeeeeeeeeen :)


      • A7X

        Ei ole kukaan pakottanu kuuntelemaan. Eikä raavi mun persettä jos et tykkää /,,/


    • kam

      Hyvää musaa, mut tyylissä vois tapahtuu pieni harppaus, ettei jäädä junnaamaa 3 levyllisee samoja biiisejä.

      • tammjoo956

        a7x musiikki tyylihän on ihan huippua ja omaa luokkaansa!! ei sen mitään tyyliä tarvii muuttaaa tai no joka levyhän niil on ollu erinlainen!!!


      • truemetalfan
        tammjoo956 kirjoitti:

        a7x musiikki tyylihän on ihan huippua ja omaa luokkaansa!! ei sen mitään tyyliä tarvii muuttaaa tai no joka levyhän niil on ollu erinlainen!!!

        nooh enpä nyt niinkään sanois. mm. shadows vois yrittää jotai muutaki äänellää ku pelkästää korkeelta laulamista. vähän mukavuusalueen ulkopuolelle vois kurkottaa, ettei kokoajan olis pelkkää samaa.

        Otetaan esimerkki: Critical Acclaim (2007) Welcome To The Family (2010) Shepherd Of Fire (2013) kaikki biisit jokseenkin täynnä samanlaista kitaraa, laulua yms. Pientä muutosta musatyyliin kaivattaisiin, jotta nähtäis mihin bändi pystyy.


      • A7X
        truemetalfan kirjoitti:

        nooh enpä nyt niinkään sanois. mm. shadows vois yrittää jotai muutaki äänellää ku pelkästää korkeelta laulamista. vähän mukavuusalueen ulkopuolelle vois kurkottaa, ettei kokoajan olis pelkkää samaa.

        Otetaan esimerkki: Critical Acclaim (2007) Welcome To The Family (2010) Shepherd Of Fire (2013) kaikki biisit jokseenkin täynnä samanlaista kitaraa, laulua yms. Pientä muutosta musatyyliin kaivattaisiin, jotta nähtäis mihin bändi pystyy.

        Kuunteleppa waking the fallen ja sounding the seventh trumpet levyt läpi ja palaa sieltä tohon Hail to the kingiin niin huomaat eroavaisuuksia.


    • A7x fani<3

      Onks sulla tietooo millo ja minne? Ite en löydä mistään :(

    • A7x fani<3

      Onks sulla tietooo millo ja minne? Ite en löydä mistään :(

    • Riprev

      FoREVer <3

      • CriticalAcclaim

        foREVer ❤


    • a7xfan

      Niih, kaikkihan ny tietää nää tunnetut "Hail to the king" ja "Nightmare", mutta ehtikääpä muita biisejä näitten "Mainstream" biisien seasta, ainutlaatuista musaa!

    • ftyjhrtyjrtyj

      Tylsännäköinen henkilöstö pändissä, vaikeasti sanottava ja -.ymmärrettävä nimi pändillä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9059
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      385
      3750
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2785
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2635
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2485
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2484
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      151
      1767
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1592
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1550
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe