eikö tekstareita saa lumiasta talteen tietokoneelle??

hermo menee!

kuinka saan tietokoneelle talteen tekstiviestit kännykästä? malli on Lumia 920?
oon yrittänyt etsiä netistä tietoa mutta en ole löytänyt. jossain on mainittu että ne voi tallettaa skydriveen, mutta ei siellä kyllä mitään näy?
ei kai vaan ole tämäkin asia lumiassa ryssitty?

10

1499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • l520

      Viestit tosiaan varmuuskopioidaan pilveen eikä niitä näy tietokoneella skydrivessa tai outlookissa ja jos poistat viestit puhelimesta ne poistuu pilvestäkin eli ainoa tapa tallentaa viestit on pitää ne puhelimessa.Monen muunkin mielestä systeemi on syvältä.

    • ovovovov

      Tämä ei liity asiaan, mutta miksi joku haluaa tallettaa tekstiviestejä tietokoneelle?? Tää on mulle mysteeri.

      Mikset kirjoita itse koneelle ne viestit uudestaan ja talleta? Mikset ota valokuvia viestristäsi?

      • hermo menee!

        Voi elämän kevät... Minulle on töistä pakotettu ottamaan Lumia 920 puhelin, jolla olen lähettänyt ja vastaanottanut työhöni liittyviä tekstiviestejä. Nyt kun puhelin on lähdössä huoltoon niin en halua menettää kyseisiä viestejä. Huollosta sanottiin että puhelin on tyjä sieltä palattuaan.
        Joten koska olen tottunut että viestit saa koneelle talteen ala todellakaan mitään valokuvia viesteistä ottamaan. Silloin puhelin olisi juuri niin p aska kuin täällä muut kuin nokiafanipojat kertovatkin.

        Eli viestejä ei siis saa talteen koneelle. Voi v ittu että joutuu tällaista puhelinta käyttämään.


      • Anonyymi

        Windows Phone 8.1 End of Support: FAQ.

        Ei onnistu enää. Ongelma sama edelleen.


    • l520

      Sun txt viestit palautuu puhelimeen kun kirjaudut siihen ms tilillä huollon jälkeen (mikäli txt viestien varmuuskopiointi on ollu päällä, asetukset>varmuuskopiointi)

    • symbian vielä

      Onneksi ei ole Lumiaa. Minulla on C6-01 ja Nokia Suite. Sinne saan synkronisoitua myös tekstiviestit. Myös voin varmuuskopioda. Onko Nokian puhelimet Lumian myötä menneet alaspäin?!
      Kun olen synkronisoinut viestit Nokia Suiteen, voin poistaa ne puhelimesta. Eivätkä ne poistu Suitesta. Olen sitten sieltä poistanut jotain turhia viestejä, kun olen esim.kokeillut jotain (testi).
      Eikö muuten Lumialle ole vastaava ohjelma kuin Nokia Suite?

      • älä ylpeile

        heh,sun symbian rimpulalla ei tee paljon mitään enää ei näy edes ylen suorat,ei näy mtv suorat,ei ole mix radioo,ei saa yle sotshi sovellusta jne..lumioissa nämäkin pelaa..en kehuis enää vanhoja symb rimpuloita


      • symbian vielä
        älä ylpeile kirjoitti:

        heh,sun symbian rimpulalla ei tee paljon mitään enää ei näy edes ylen suorat,ei näy mtv suorat,ei ole mix radioo,ei saa yle sotshi sovellusta jne..lumioissa nämäkin pelaa..en kehuis enää vanhoja symb rimpuloita

        Äläpä huoli, minulla on myös 3 android puhelinta, näkyy ainakin Ylen suorat, MTV en edes ole kokeillut. Sotsia en katso telkkaristakaan, miksi sitten kännystä. On Skypet, Googledrivet, Skydrivet (OneDrive nykyisin), on s-pankki, on posti, on dropbox, on ElisaPerhe (saako Lumiaan?). Ja paljon muuta. C6-01 on vain sen takia, että se on ostettu silloin kuin ilmestyi. En aio heittää hyvä puhelinta pois, siinä on vielä sellainen liittymä, jota ei enää ole olemassakaan. Muistaakseni 1,90 kuukaudessa.
        Ja kaikissa androidipuhelimissa on KiesAir, jossa näyttää myös viestit. Myös android tabletti löytyy!


    • Ei ole vastaavaa ohjelmaa paitsi WP7 versiolle Zune.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1643
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1300
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1100
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1077
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      878
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      871
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      840
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    10. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      753
    Aihe