Esittelen itsesi.

Minä aloitan. Olen 14-vuotias poika,olen uusi täällä :D. Tykkään sekä kissoista että koirista, itseasiassa kaikki eläimet ovat kivoja :3 Tykkään piirrellä koneella ja käsin.
Harrastan pyöräilyä ja uimista kesällä. Tykkään kesästä ja aurinkosta! Hyttyset eivät minua haittaa! Olen sinkku,ainakin viälä ;) En pidä itseäni minään komeana. Vihaan syksyä, koska sillon on sateista ynm. No eiköhän tässä ollut jotain minusta ;), voitte esitellä tässä itsenne.

52

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otsikossa on virhe sen pitäisi mennä: "Esittele itsesi" toivottavasti se ei haittaa.

    • Perustiedot lukee profiilissa. Voi varmaan päätellä, että tykkään siileistä. Tykkään myös muista eläimistä. Pidän lukemisesta, kirjoittamisesta leffoista peleistä. Olen (liian) paljon tietokoneella.

      • oce

        Mie joka en en jaksa taaskhaan kirjautua oon ocean--. Mie tahtosin tehhä elämässä paljon, mutta rahat ja ikä ei riitä :/ Pää täynnä unelmia.
        Toivottavasti viihyt täälä.


      • oce kirjoitti:

        Mie joka en en jaksa taaskhaan kirjautua oon ocean--. Mie tahtosin tehhä elämässä paljon, mutta rahat ja ikä ei riitä :/ Pää täynnä unelmia.
        Toivottavasti viihyt täälä.

        Ai nii joo, mie unohin. Mie oon melkein 16-v tyär.


    • Voishan sitä... Olen 15-vuotias tyttö. Tykkään eläimistä, lukemisesta, elokuvista sekä hyvästä huumorista ja kirjoittamisesta.... Etenkin Ruotsin tunneilla pidän myös piirtämisestä.
      Luen ihan liikaa ja olen ihan liikaa koneella. Tiedän tosi paljon turhia asioita, kuten liikaa Kreikan, Rooman ja Egyptin mytologiasta ja ruumiinavauksesta sun muusta rikostutkinnasta.

      Olen yleensä pirteällä päällä, mutta nyt on joku taas meneillä...

    • HeGee

      Moro. Oon 01-poika, tiedän myös kaikenlaista turhaa (jos historia on turhaa), tykkään... no, vähän kaikenlaisesta. Pelaamisesta, fantasiasta, lukemisesta yms. Pelaan ihan liikaa minecraftia. Mutta Aurinkomaa on niin koukuttava D: En tykkää bronyista, varsinkaan rainbowdash120 jälkeen, ja olen todella väkivaltainen niitä kohtaan. Ai niin, ja mä oon miettiny viime aikoina mikä hitto mua vaivaa. Itse epäilen jonkinasteista aspergeriä tai piilo-agressiivisuutta. Hemmetti. Tää menee ihan raiteilta. Eeeeeeeeeei Heken pärinälle loppua näy, terapeutillakaan eeeei käy, tyhmä oon minä, mä morson tapan ja ehkä naapurin tuhman mummon. Ei se ole tuhma! Olet itse tuhma! Arskasonkn häpeäisi sinua! Ja Vallu! Hyi! Tuhma Heke ole hiljaa moottorisaha käyntiin RÄÄÄÄMBÄDÄBÄBÄDÄBÄÄÄÄÄÄ Mummo kuoli :/. Ja minä menetin kasvojani 52% kun jäin siilin alle. Perhana. Pitää varmaan kutsua poravat apuun autsokeiolen hiljaa EI EI EI EI anteeksi mestari! Tämä on väärinkäsitys! Mitä? Morso?? EEEEEEEEEIIIII!



      Niin, mikäköhän mua vaivaa. Mistä mun piti edes kirjoittaa? Mikä tää keskustelu ees on? Kuka mä olen? Anteeksi, tipuin kärryiltä.

      -Hekestaaninen HeKeKee

    • Eräs trotskilainen

      No tehdään nyt sitten esittely:

      Mie olen kaikesta mahdollisesta ja mahdottomasta tiedosta kiinnostunut kohta 15-vuotias ääliö. Ja kyllä, mie olen kommunisti. http://fi.wikipedia.org/wiki/Lev_Trotski Mutta elkää ottako sitä liian vakavasti. Mie pyörin täällä, koska tietokone on paras ystäväni nyt ja aina, koska miulla on aspergerin syndrooma, http://fi.wikipedia.org/wiki/Aspergerin_oireyhtymä minkä takia mie en jaksa tavata ihmisiä oikeassa elämässä. Mie olen kirjoithellut täällä viime elokuusta asti.

      Mie olen kiinnostunut fysiikasta, historiasta, uralilaisista kielistä ja vaihtelevista asioista, kuten juuri nyt Stephen Kingin kirjoista. (Uskokaa tai älkää, jokin aika sitten mie olin kiinnostunut pitsinnypläyksestä. XD) Asioiden ulkoaoppiminen on minulle helppoa, minkä vuoksi muista kaiken maailman vuosilukuja tuosta vain. Mie aina tavoittelen kuuta taivaalta, kuten mummolla oli tapana sanoa.

      • Neloth

        Esittelen itseni lyhyesti:olen 13-vuotias poika, ja pidän eläimistä sekä lukemisesta(etenkin historia-lehtien). Minua kutsutaan pätkäksi ja hikeksi, siitä voi päätellä jo jotain. Lisäksi epäilen että minulla on Kannerin oireyhtymä tai Asperger.


      • HeGeKee
        Neloth kirjoitti:

        Esittelen itseni lyhyesti:olen 13-vuotias poika, ja pidän eläimistä sekä lukemisesta(etenkin historia-lehtien). Minua kutsutaan pätkäksi ja hikeksi, siitä voi päätellä jo jotain. Lisäksi epäilen että minulla on Kannerin oireyhtymä tai Asperger.

        Historialehti on paras! Pitäisi tilata se.

        Ai niin joo. Mun nikki HeKeKee pöllittiin, joten käyttelen nyt vähän satunnaisia nimiä. Mutta ne on aina tyyliin HeKeee tai HeGe tai sellaista.


      • eräs hegeliläinen

        Et sinä mikään todellinen kommunisti ole, voin vaikka lyödä vetoa ettet ole lukenut pääoman kaikkkia osia tai yhtäkään niistä, kommunistisen puolueen manifestia, sekä muita Marxin teoksia, etkä Engelsin teoksia, etkä Leninin teoksia, etkä Trotskin teoksia. Kerjäät vain huomiota kun olet olevinasi kommunisti, oikein nimenä "Eräs Trotskilainen" ja esittelyssä vielä "joo mä oon siis niinq gommunisti". Olet olevinasi konkkari, koska se on mielestäsi kivaa ja huomiota puoleesi herättävää.


      • Eräs trotskilainen
        eräs hegeliläinen kirjoitti:

        Et sinä mikään todellinen kommunisti ole, voin vaikka lyödä vetoa ettet ole lukenut pääoman kaikkkia osia tai yhtäkään niistä, kommunistisen puolueen manifestia, sekä muita Marxin teoksia, etkä Engelsin teoksia, etkä Leninin teoksia, etkä Trotskin teoksia. Kerjäät vain huomiota kun olet olevinasi kommunisti, oikein nimenä "Eräs Trotskilainen" ja esittelyssä vielä "joo mä oon siis niinq gommunisti". Olet olevinasi konkkari, koska se on mielestäsi kivaa ja huomiota puoleesi herättävää.

        Miehän olen jo aikaisemmin selittänyt omaa kantaani kommunismiin, mutta lyhyttä esittelyä tehdessä on paljon helpompaa vain sanoa olevansa kommari kuin alkaa selittää asioita vaikeamman kautta.

        Toisekseen kommunistina oleminen ei ole minulle pelkkää teorioiden pyörittelyä. Uskon, että saamme aikaan paljon enemmän toimimalla oikeasti, eikä vain istumalla tsajukupit kädessä kartanon takkahuoneessa hymyillen ja lukien Pääomaa. Ei, en ole itse lukenut Pääomaa, (jossa on neljä osaa, joista on suomennettu kolme, huom) mutta tuskin moni muukan nuori kommunisti on sitä kokonaan lukenut. Näiden teosten läpi kahlaaminen tulee olemaan pitkä prosessi, mutta onnekseni olen jo tutustunut referoituihin versioihin ja katkelmiin.

        Kommunismi on minulle aate, ei mikään "kuka on lukenut eniten paskaa" -kilpailu. Lisäksi, jos kerjäisin tällä huomiota, en suinkaan pyörisi tällä foorumilla elämöimässä, vaan mesoaisin megafonin kanssa ympäri kyliä oikeassa elämässä. Kyllä mie oikeassakin elämässä osallistun liikkeen toimintaan, mutten mainosta sitä ihan jo konservatiivisten sukulaistenikin vuoksi. Rohkenen lisäksi epäillä, oletteko itse lukeneet oppi-isänne teoksen Logiikan tiede.

        Nimimerkkini syntyi spontaanina kannanottona, ja jäi elämään vain ja ainoastaan sen takia, etten keksinyt parempaakaan. Eräs MLTINVSARP (Eräs Marxis-Leninis-Trotskilainen InterNationalistinen Vallankumouksellinen Sosialisti, sekä Ateistinen RauhanPuolustaja) ei kuulosta kovin hyvältä, eihän?


      • hegelhegel
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Miehän olen jo aikaisemmin selittänyt omaa kantaani kommunismiin, mutta lyhyttä esittelyä tehdessä on paljon helpompaa vain sanoa olevansa kommari kuin alkaa selittää asioita vaikeamman kautta.

        Toisekseen kommunistina oleminen ei ole minulle pelkkää teorioiden pyörittelyä. Uskon, että saamme aikaan paljon enemmän toimimalla oikeasti, eikä vain istumalla tsajukupit kädessä kartanon takkahuoneessa hymyillen ja lukien Pääomaa. Ei, en ole itse lukenut Pääomaa, (jossa on neljä osaa, joista on suomennettu kolme, huom) mutta tuskin moni muukan nuori kommunisti on sitä kokonaan lukenut. Näiden teosten läpi kahlaaminen tulee olemaan pitkä prosessi, mutta onnekseni olen jo tutustunut referoituihin versioihin ja katkelmiin.

        Kommunismi on minulle aate, ei mikään "kuka on lukenut eniten paskaa" -kilpailu. Lisäksi, jos kerjäisin tällä huomiota, en suinkaan pyörisi tällä foorumilla elämöimässä, vaan mesoaisin megafonin kanssa ympäri kyliä oikeassa elämässä. Kyllä mie oikeassakin elämässä osallistun liikkeen toimintaan, mutten mainosta sitä ihan jo konservatiivisten sukulaistenikin vuoksi. Rohkenen lisäksi epäillä, oletteko itse lukeneet oppi-isänne teoksen Logiikan tiede.

        Nimimerkkini syntyi spontaanina kannanottona, ja jäi elämään vain ja ainoastaan sen takia, etten keksinyt parempaakaan. Eräs MLTINVSARP (Eräs Marxis-Leninis-Trotskilainen InterNationalistinen Vallankumouksellinen Sosialisti, sekä Ateistinen RauhanPuolustaja) ei kuulosta kovin hyvältä, eihän?

        "Kommunismi on minulle aate, ei mikään "kuka on lukenut eniten paskaa" -kilpailu."
        Miten niin "paskaa"? Miten voit omaksua itsellesi aatteen, kun et ole edes aatteen oppi-isien teoksia aatteeseen liittyen? Varsinkin kun aatteita on erityisen helppo käsittää väärin.
        "onnekseni olen jo tutustunut referoituihin versioihin ja katkelmiin."
        Laiskottaako perehtyä kunnolla asioihin, luet netistä jotain konkkarisivuja, etkä viitsi lukea oppi-isiesi teoksia itse aatteesta? Edelleenkin, aatteita on erityisen helppo väärinymmärtää.
        Lopputulos: Et ole omaksumaasi aatteeseen edes viitsinyt perehtyä kunnolla, vaan omaksuit sen itsellesi, koska internationalistinen utopia kuulostaa naiivissa mielessäsi oikein aurinkoiselta.


      • Eräs trotskilainen
        hegelhegel kirjoitti:

        "Kommunismi on minulle aate, ei mikään "kuka on lukenut eniten paskaa" -kilpailu."
        Miten niin "paskaa"? Miten voit omaksua itsellesi aatteen, kun et ole edes aatteen oppi-isien teoksia aatteeseen liittyen? Varsinkin kun aatteita on erityisen helppo käsittää väärin.
        "onnekseni olen jo tutustunut referoituihin versioihin ja katkelmiin."
        Laiskottaako perehtyä kunnolla asioihin, luet netistä jotain konkkarisivuja, etkä viitsi lukea oppi-isiesi teoksia itse aatteesta? Edelleenkin, aatteita on erityisen helppo väärinymmärtää.
        Lopputulos: Et ole omaksumaasi aatteeseen edes viitsinyt perehtyä kunnolla, vaan omaksuit sen itsellesi, koska internationalistinen utopia kuulostaa naiivissa mielessäsi oikein aurinkoiselta.

        Teosten lukeminen on edelleenkin pitkä prosessi, puhumattakaan niiden hankkimisesta. En ole missään vaiheessa sanonut olevani
        1. asioista täysin samaa mieltä Marxin/ Leninin/ Trotskin/ kenenkään muun kanssa
        2. yhtään missään johtoasemassa taikka muunlaisessa, jossa mielipiteilläni olisi väliä
        3. julkaisemassa omia ajatuksiani virallisessa muodossa.

        Kommunisteiksi itseään kutsuvilla on myös monenlaisia mielipiteitä, sillä tuskin kukaan noudattaa Pääomaa tai mitään muutakaan teosta Raamatun tavoin. Kutsutko niitä, jotka eivät ole lukeneet Raamattua huonoiksi uskovaisiksi? Oletko itse lukenut Hegeliä?


    • Tino Väinämöinen

      Esittelenpä nyt sitten. Innokas Hetalia-fani, joka ei tule tänne varmaan muutakaan tekemään, kuin pakotan teidät lukemaan näitä väkisinkin. Sori, Eräs trotskilainen.

      • entinen korppi™

        en esittele itseäni koska en halua paljastetuksi


      • entinen korppi™ kirjoitti:

        en esittele itseäni koska en halua paljastetuksi

        Oikealla esittely tavalla ei paljastu :) Esim. kerrot vain jotain asioita itsestäsi et niitä asioita joita tuttusi tietävät.


      • Jedwarddi
        nappula14v kirjoitti:

        Oikealla esittely tavalla ei paljastu :) Esim. kerrot vain jotain asioita itsestäsi et niitä asioita joita tuttusi tietävät.

        Muuuiikka :3 Täälläpä tämmönen 13-vuotias likka jostahi päi suomija, joka käy täällä suolistossa satunnaisesti höpisemässä. Mä tykkään suklaasta ja Jedwardista. Rakastan eläimiä ja mulla onkin 2 hamsteria ja kissa, sekä perheessäni on muitakin elukoita.
        Eipä tästä enempää.


    • Profiilista löytyy tietoja.

    • This is not my world

      Olen 18v mies, luonteeltani hieman hiljainen ja en panosta asioihin täysillä jos ne eivät minua kiinnosta, en arvosta muita ihmisiä juuri lainkaan ja tämän takia ihmissuhteita ei itselläni juurikaan ole.
      Itseäni ei kiinnosta juurikaan mikään tässä maailmassa. Jos tietäisin että kuoleman jälkeen olisi elämää, olisin tappanut itseni jo aikaa sitten.
      En oikee tiiä mitä tähän pitäs viel kirjottaa, no alhaalla viel likes/dislikes.

      Asiat joista tykkään:
      -Anime
      -Pelaaminen
      -Kirjat
      -Manga
      -Tee
      -Epätavalliset asiat
      -Vanhat rakennukset
      -Musiikki
      -Mielikuvitus

      Asiat joista en tykkää:
      -Tää maailma
      -Suurin osa ihmisistä

    • fnfnfn

      Olen 18-vuotias tyttö, tunnen olevani jotenkin tosi "pirstaleinen" eli tykkään monissa asioissa molemmista vastakkaisista asioista (maaseutu-suurkaupunki, total bitch-äiti teresa). En ole löytänyt vielä paikkaani tässä maailmassa, mutta eiköhän se tästä.

      Pidän historiasta, piirtämisestä, vaatteista, eläimistä, musiikista, ulkomaista, amerikkalaisista talk show'ista ja brittiläisistä sarjoista.

      Minäkin olen kiinnostunut uralilaisista kielistä ja unelmoinkin siitä, että pääsisin opiskelemaan historiaa ja uralilaisia kieliä! :D

      Rakastan lukemista, mutta en voi lukea yhtä paljon kuin ennen koska kiire :(

      Olen toisinaan todella henkevä ja luen kaikkea vakavaa kirjallisuutta ja unelmoin boheemista elämästä ja maineesta ja kunniasta, mutta lempikirjojani ovat tällä hetkellä Percy Jacksonit.

      Unelmani tällä hetkellä on muuttaa Yhdysvaltoihin elämään kommuunissa ja viljellä maata, mutta en usko, että tulen unelmani koskaan toteuttamaan.

      Olen pelannut viime päivinä intohimoisesti Flappy Birdiä ja ennätykseni on 9.

      - fnfn

    • Miks kaikki pelaavat Flappy birdsiä? Yhtä mielikuvitokseton idea, kuin joku Angry birds. Yhellä mun kaverilla on siinä muuten kuulemma ennätys... En mää muista. Oliks se 36 vaiko jokin 60

      • fnfnfn

        Koska se on aivoton peli ja aika eikä jaksaminen riitä nyt järkevämpiin peleihin kun oikeassa elämässäkin on asiat niin mutkikasta juuri nyt :D

        Älä huoli, pelaan sitä arviolta 15 minuuttia muutaman kerran viikossa, en kahta tuntia peräkkäin joka päivä.

        - fnfn


    • kurpizza_

      fnfn// Minäkin olen lukenut Rick Riordanin kirjoja! Lukujen nimet ovat parhaimpia... (Niitä tosin ei ole tossa uudessa sarjassa...)

      • fnfnfn

        Niin on, muistan kun aloin lukemaan niitä 14v ja katoin niitä lukuja silleen WTF :D Mutta kyllä siihen tyyliin tottu aika nopeesti.

        Oon ehtinty lukenu uudesta sarjasta vaan 2 ekaa kirjaa ja mua niin ärsyttää ne uudet hahmot (tai no ei Leo), mutta Piper ja Frank. Erityisesti Frank. Se ei halua olla Marsin poika ja on kamala vätys ja silti Mars pitää sitä jonain ihmepoikana, kun taas Clarisse teki töitä niska limassa ollakseen mieliksi Arekselle mutta ei...

        Clarisse on paras.

        Mutta joo, offtopic offtopic :DD

        - fnfn


      • fnfnfn kirjoitti:

        Niin on, muistan kun aloin lukemaan niitä 14v ja katoin niitä lukuja silleen WTF :D Mutta kyllä siihen tyyliin tottu aika nopeesti.

        Oon ehtinty lukenu uudesta sarjasta vaan 2 ekaa kirjaa ja mua niin ärsyttää ne uudet hahmot (tai no ei Leo), mutta Piper ja Frank. Erityisesti Frank. Se ei halua olla Marsin poika ja on kamala vätys ja silti Mars pitää sitä jonain ihmepoikana, kun taas Clarisse teki töitä niska limassa ollakseen mieliksi Arekselle mutta ei...

        Clarisse on paras.

        Mutta joo, offtopic offtopic :DD

        - fnfn

        3.Kirjan suhteen kannattaa varoa spoilaajia. Raivostyttavaa lukea, kun tietää mitä lopussa tapahtuu... Kirjoitusvirheitä oli vähemmän....

        Voisin jankata tunteja tästä aiheesta, mutta koitan silti lopettaa....


    • ♀, joka pitää linnuista. Profiilissa lukee lisää. Siinä varmaan kaikki. :D

      • swastika

        Jookei eli olen 12,6 v mikälie esiteini ja kulutan aikaani näillä sivustoilla alakoulun, nukkumisen ja pelaamisen lomassa.

        Olen kiinnostunut filosofiasta(varsinkin yhteiskuntafilosofiasta),väittelystä, kommunismista yht.filosofian lomassa ja tästä kiitos eräälle trotskilaiselle, hänen kirjoituksensa minut sai innostumaan.

        Olen seikkaillut täällä viime syksystä asti ja uuden vuoden jälkeen jäin tauolle erään "lomatoyt-rupeaman" jälkeen.

        ~"Kaikkien maiden proletaarit, yhdistykää!


      • Eräs trotskilainen
        swastika kirjoitti:

        Jookei eli olen 12,6 v mikälie esiteini ja kulutan aikaani näillä sivustoilla alakoulun, nukkumisen ja pelaamisen lomassa.

        Olen kiinnostunut filosofiasta(varsinkin yhteiskuntafilosofiasta),väittelystä, kommunismista yht.filosofian lomassa ja tästä kiitos eräälle trotskilaiselle, hänen kirjoituksensa minut sai innostumaan.

        Olen seikkaillut täällä viime syksystä asti ja uuden vuoden jälkeen jäin tauolle erään "lomatoyt-rupeaman" jälkeen.

        ~"Kaikkien maiden proletaarit, yhdistykää!

        Ха-ха :D Mie en edes tiennyt olevani niin hyvä agitaattori.
        Mie vain kirjoittelen tänne ajatuksiani, koska en saa niitä ilmaistuksi tosielämässä. Kaverit ovat nimittäin jo kyllästyneet miun "punikkijuttuihini." :D


      • swastika
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Ха-ха :D Mie en edes tiennyt olevani niin hyvä agitaattori.
        Mie vain kirjoittelen tänne ajatuksiani, koska en saa niitä ilmaistuksi tosielämässä. Kaverit ovat nimittäin jo kyllästyneet miun "punikkijuttuihini." :D

        Noo kyllä ne jutut hyvin leviää netin välityksellä.
        Ps. pidän Vladimir Iljitš Leninistä esitelmän.


    • xxjuustoxx

      -15v poika
      -pidän salilla käynnistä
      -koneella pelaamisesta
      -Quentin Tarantinon elokuvista
      -ja oon hetero

      :D

      siinä ne tärkeimmät

    • Israelin tukija

      Olen "nuorten palstan" sionisti, yhteiskuntafilosofi ja historioitsija, keskustelen useimmiten politiikkaan liittyvistä asioista tällä nimimerkillä...

      Tosin trotskilaisen ja wastikan sijaan en ole innostunut kommunismista missään muodossa (marxismista jucheen), mutta rakastan yksinvaltiutta ja suosikkifilosofiani Machiavellia teoksestaan "Ruhtinas", vaikka Machiavelli oli tasavaltalainen niin siitä huolimatta pidän enemmän harvainvallasta, vaikka pidän samanaikaisesti "meritokratiasta", jossa jokaisella on mahdollisuus kohota korkeisiin asemiin.

      Arvostamani kirjat/kirjoitukset:
      -Raamattu 33/38, Se wsi Testamentti ja Biblia 1766
      -Beowulf - ainut kansalliseepos, jonka olen lukenut
      -"Ruhtinas", "Valtiollisia mietelmiä" - molemmat Niccolò Machiavellin kirjoja.
      -"Sodankäynnin taito" (Sunzi)
      -Siionin viisaiden pöytäkirjat - Ainut syy miksi pidän siitä on hyvät lainaukset kuten:

      Ensimmäinen pöytäkirja 18:
      Sokea ei voi johtaa sokeita, vaan vie heidät syvyyden kuilun partaalle. Kansanjoukosta nousseet yksilöt, vaikkapa olisivatkin neroja, eivät siis pysty kansan johtajiksi, ellei heillä ole valtiollista tietoutta, vaan vievät sen tuhoon.

      Arvostamani pelit:
      Paradox Interactiven valmistamat suurstrategiat kuten Crusader Kings II ja Victoria II, koska historia ja hallitseminen.

      Kuuntelemani musiikki:
      Vysotskyn suomennettuja kappaleita youtubesta.

    • sumutorvi-

      Joooh,eli oon 12v. Tyttö täältä jostain. Tykkään eläimistä,piirtämisestä,futiksesta ja ratsastuksesta ym. Oon käyny tääl n.9 kk. Rekisteröin itteni tänne nimellä sumutorvi mut en koskaan jaksa kirjautuu. :D en kirjottele tänne hirveesti mut luennkaikki uusimmat jutut. Se siitä sitte ;)

    • tytti4

      nappula14v oot ihana :333 sä laitoit siihe ööm..(mitä haluaisit tehä tytökaa) sen mäki haluaisn kokee :33

      • Kiitti :3 Oot varmaankin tyttö, nimimerkist päätellen. Onko sulla muuten kik?


    • sis ja sös

      Ite oon 16v likka joka käy lukiota. Tykkään linnuista ja kissoista. Päiväni vietän yleensä koneella meemisivustoilla ja suolisto24:ssa tai katsoen jotain randomia sarjaa/elokuvaa. Rakastan pelaamista (etenkin koneella) joten vietän pelejen kimpussa paljon aikaa. Parhaimpia pelejä ovat mielestäni TF 2, Minecraft, Gmod ja pidän myös vanhoista videopeleistä. Viikonloput vietän useimmiten Skypessä pelikaverini kanssa, jonka tapasin Steamin kautta. Nauran usein ja minulla on (mielestäni) hyvä huumorintaju. Pidän myös Japanista vaikka en sitä hehkutakkaan.

    • tytti4

      ei :c phonel ei toimi se :cc

      • silkkasilakka

        Heipparallaa!
        Oon 13, kohta 14v täyttävä flickan. Olen puhelias, hauska, suorasanainen ja hikke. Monet koulun pojat ovat sanoneet ikärasismistaan huolimatta minua kauniiksi (jopa suositummatkin pojat) joten kai olen kauniskin. Olen naisellinen muodoistani ja tyylistäni.
        Rakastan eläimiä (eniten koiria, hevosia ja marsuja). Tykkään lukea hevoskirjoja. Tykkään myös bodata, ja se saattaa jo näkyä. Pelaan joitakin poikien pelejä.


    • 5634 56v7

      Voisitte kaikki täällä haistaa pitkän paskan ja kuolla pois.

      • Eräs trotskilainen

        Mielenkiintoinen elämänasenne sinulla.


      • 5463564
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Mielenkiintoinen elämänasenne sinulla.

        No mielenkiintoinen elämänkatsomus sinulla, mene sinä tyydyttämään itseäsi ajatukselle maailmanvallankumouksesta.


      • Pettikö kontrolli?
        5463564 kirjoitti:

        No mielenkiintoinen elämänkatsomus sinulla, mene sinä tyydyttämään itseäsi ajatukselle maailmanvallankumouksesta.

        Tosi kypsää käytöstä sulla. Eikö ne koulussa opeta enää mitään? Kyllä meille opetettiin käytöstapoja jollain ihmeellisillä kompassitunneilla. Eikun kyllähän tässä pitää vanhempia syyllistää, niillä on isoin vastuu penskojensa käytöksestä. Eikö ne kotona enää opeta mitään? Tai ehkäpä siellä on päästetty nyt liian pieni kakara nettiin eikä edes ole opetettu netikettiä.


      • Eräs trotskilainen
        5463564 kirjoitti:

        No mielenkiintoinen elämänkatsomus sinulla, mene sinä tyydyttämään itseäsi ajatukselle maailmanvallankumouksesta.

        Vallankumous ei ole fantasia, se on tulevaisuus!

        //Hah, miten siirappinen fraasi. :D


      • hegelhegelhegel
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Vallankumous ei ole fantasia, se on tulevaisuus!

        //Hah, miten siirappinen fraasi. :D

        Vallankumousta ajaa aspergerin syndroomasta kärsivä 15v tytteli ruudun takaa, odotas kun kasvat, niin tuollainen naiivi ääriajattelu kasvaa mukanasi pois.


      • hegelhegelhegel kirjoitti:

        Vallankumousta ajaa aspergerin syndroomasta kärsivä 15v tytteli ruudun takaa, odotas kun kasvat, niin tuollainen naiivi ääriajattelu kasvaa mukanasi pois.

        Höh, mukava ketju muuttui trollien hyökkäykseksi. Vaikuttaa siltä, että sekä huonoimmat, että parhaimmat ihmiset löytyvät täältä netistä.

        Henkilötietojani en kerro, en halua, että minusta tehdään johtopäätöksiä ominaisuuksieni perusteella. Kiinnostun usein lähes mistä tahansa ja tykkään tietää kaikenlaista. Nautin väittelystä ja keskusteluista, jotka käsittelevät aiheita syvällisemmin. Haluan opetella mahdollisimman monta kieltä. Pidän animesta ja mangasta, sarjakuvista, tietokonepeleistä, eläimistä, makeista ruuista, elokuvista, pyöräilystä, uimisesta ja niin monesta asiasta, ettei kaikkea kannata tähän listata.

        En pidä trolleista, ylimielisyydestä, itsekkyydestä, julmuudesta, ilkeistä ihmisistä ja tätäkin voisi jatkaa, mutta se olisi turhaa.


      • Eräs trotskilainen
        hegelhegelhegel kirjoitti:

        Vallankumousta ajaa aspergerin syndroomasta kärsivä 15v tytteli ruudun takaa, odotas kun kasvat, niin tuollainen naiivi ääriajattelu kasvaa mukanasi pois.

        Pilkkaatko autismiani tai oletettua sukupuoltani? Kuuluuko tällainen epäystävällisyys oppi-isäsi Hegelin filosofiaan sen keskeisenä osana? Toivottavasti kasvaessasi opit enemmän käytöstapoja.


      • suwastikantti
        hegelhegelhegel kirjoitti:

        Vallankumousta ajaa aspergerin syndroomasta kärsivä 15v tytteli ruudun takaa, odotas kun kasvat, niin tuollainen naiivi ääriajattelu kasvaa mukanasi pois.

        Mikset jätä ET:tä rauhaan? Olet harvinaisen kovapäinen "paremman luokan kommunisti" onko vaikeaa olla trollaamatta täällä?


      • kentiespä
        suwastikantti kirjoitti:

        Mikset jätä ET:tä rauhaan? Olet harvinaisen kovapäinen "paremman luokan kommunisti" onko vaikeaa olla trollaamatta täällä?

        Oletko ET kenties Kysypois:in Ville97?


      • Eräs trotskilainen
        kentiespä kirjoitti:

        Oletko ET kenties Kysypois:in Ville97?

        Ikävä tuottaa pettymys, mutta ei, en ole.


      • kentiespä
        Eräs trotskilainen kirjoitti:

        Ikävä tuottaa pettymys, mutta ei, en ole.

        Aha, anteeksi kun vaivasin. Molemmat vaikutatte vain niin ihanilta :D


    • meisterisi

      No jos sitä itekki

      Eli oon siis 15-vuotias poeka,tykkään kuunnella musiikkia,pelata,kävellä ja miettiä sitä sun tätä. Usein yhistän kaksi viimeistä,kuten myös kaksi ensimmäistä. Kaverit sanoo,että käyttäydyn lähes aina kuten olisin kännissä. Tuppaan olemaan laiska ja aika-ajoin passiivinen :). En ole kovin erottuva henkilö. 186 cm ptikä,ruskeat puolipitkät (sivusta leukaan,takaalta vähän pidemmälle) hiukset,ruskeat silmät.

      Siinähän se varmaan

    • Muita samanlaisia?
    • Anonyymi

      Mä olen 14-vuotias poitsu. Tykkään legoista ja hissasta. Star wars on hyvä. Tiedän vähän kaikesta, enimmäkseen natseista. Moguli...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2670
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      93
      1987
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1518
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      272
      1048
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      68
      946
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe