peukutusten tilalle

väri-täppä

Alkaa kyllä olemaan ideat loppu näiden moniniasten ongelmien takia, että yrittääkö täällä kukaan oikeasti mitään järkevää?

Näistä häirikkojen viesteistä ja niiden poistamisista ollut ongelmia.

Mietin jospa käyttäjät voisi peukutuksen sijaan ehdottaa jää / poisto-ehdotusta ...
Ja varsinkin aloituksen tekijällä voisi olla enemmän valtaa kommenttien poistamiseen / jättämiseen.
Lopullisen ja virallisen poistoehdotuksen tekisi luotsi ylläpidolle joka vielä sen varmistaa
laittomaksi minkä jälkeen vasta menisi poistoon.

Tollaset peukutukset kun ei edes ymmärrä mikä niiden on tarkoitus on, voisi poistaa.

Voisi olla paremminkin aloittajalla ja muilla kommenttiin joku väritäppä vihreä punainen ok - ok- ok - pois - ok
minkä päälle vielä luotsi voisi täpätä omat merkit kommenttiin ok- ok - pois - ok -ok
ja että ne väritäppäykset myös näkyisi kaikille.

Luotsilla pitäisi olla aloituksen suhteen oma väri sininen tai merkki pieni ruori sille onko aloitus jäävä vai poistettava ja sen pitäisi näkyä heti otsikkosivulla. On ihan turhaa osallistua kirjoittamalla mielipide jos kaikki kuitenkin poistetaan!

Turhauttavaa ja kiukuttavaa.

Ja kiukkuinen asiakas ei kai ole teidän, suomi24, lempiasiakas?

Tämä idea lähti siitä kun aluksi luulin että liekin merkki tarkoittaa että se tahdotaan poistoon, enkä siksi osallistunut niihin.

8

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • väri-täppä

      Tämän vihreän 'uusi merkin ' merkitys on myös outo ellei se pysy siinä niin kauan kun sen poistan, kun olen lukenut kommentin niin poistan vihreän jotta seuraavalla kerralla näen mitkä olen jo lukenut ja mitkä on uusia, ja jos en pariin päivään käy niin vihreä on poistettu vaikken ole lukenut sitä, enhän näe onko siellä uusia lukematomia minulle kun se poistuu automaattisesti.

      Ongelma on vain niissä ketjuissa joissa on yli 50 kommenttia tai tulee paljon lyhyessä ajassa kommenttia.

      Nämä nyt vaan tälleen pohdintana miten minä tekisin jos voisin parantaa omaa käyttäjä mukavuuttani.

      • 24 h

        Se vihreä on siinä vuorokauden.
        Voihan sen nähdä mitkä viestit on avattu, esim. itsellä ainakin tuo oikean yläreunan avaa/sulje muuttaa väriä sinisestä violetiksi kun on avattu.


      • väri-täppä
        24 h kirjoitti:

        Se vihreä on siinä vuorokauden.
        Voihan sen nähdä mitkä viestit on avattu, esim. itsellä ainakin tuo oikean yläreunan avaa/sulje muuttaa väriä sinisestä violetiksi kun on avattu.

        24 h on siinä tiedän, eli tarkoittaa että on pakko käydä täällä joka päivä.
        Jos on muuta tememistä enkä ehdi niin vihereä on poissa, enkä sitten ala lukee 200-300 viestiä mikä niistä on tullu sen jälkeen kun viimeksi luin.
        Tai jos niitä tulee paljon niin kaikki on vihreänä vaikka olen lukenut niistä jo suurimman osan.

        Otsikkolistassa näen väri vaihtumisella mitä olen aiemmin avannut, sekään ei kerro kannattaako se avata uudestaan. En muista enää kovin hyvin, enkä ala kirjaamaan ylös.

        No turhaan mä näitä selitän jos et itse täällä kirjoita kun et näköjään tiedä miten hankalia nämä esittämäni ongelmat ovat. Ehkä teidän ylläpidosta kannattaisi osallistua että tiedätte miten hankalia nämä ongelmat ovat.


    • juueinäin

      Ei mitään valtaa käyttäjille eikä varsinkaan luotseille!! Jos jollain palstoilla jotkut mielipiteet on vallalla, ne vähätkin "väärät" savustetaan puolueellisten luotsien avulla täysin hiljasiks eli poistoon. Näin toisten asiallisia mielipiteitä poistattavat häiriköt sais taas yhden kiusaamiskanavan lisää. Ja jos kuitenkin varsinainen ylläpito ois lopulta se joka päättää poistaa tai ei, niin miten tää muuttuis? Ihan sama vaikka kaikki "ehdotukset" (poistoilmotukset) menee suoraan sille samalle ylläpidolle.
      No nykyään kun niilläkään ei tunnu olevan mitään kiinnostusta poistaa enää pahimpia törkyjäkään, niin miks kiinnostais uudistella siihen mitään vielä mutkikkaampia systeemejä...
      Mutta samaa mieltä, peukut on niin turhia kun voi olla, poistoon vaan.. ja samoin luotsejakaan ei tarvi mihinkään ja usein vaan pilaa keskustelut puolueellisilla poistoilla ja jopa poistettujen törkyjen palautuksilla.

      • väri-täppä

        Se on myös kurja ongelma että luotsin ja enemmistön mielipiteet saavat vain olla ja vastakkaista mieltä olevat poistetaan pienenkin virheen takia. Itselleni tuli kerran kirjoitusvirhe vahingossa ja sen takia oli poistettu, arveli joku. Se oli tyyliin somali ja vahingossa kirjoitin somuli, niin poisti ja se oli pitkä ja vaivalla tehty hieno ajateltu mielipide, mutta luotsi tulkitsi sanan pilkaksi, vain yhden sanan takia.

        " vähätkin "väärät" savustetaan puolueellisten luotsien avulla täysin hiljasiks eli poistoon. "
        >> niin tuosta pitäisi puhua ylläpidolle, mutta kun nekin on puolueellisia.

        "Ei mitään valtaa käyttäjille"
        >> en tark valtaa vaan kun täppää siihen värin vihreä =on -- punanen= off


    • Turhia poistoja

      Ei olekkaan,kyllä aina on kyseessä joku spämmäys tai muuten sairaan henkilön tuotokset joissa loukataan ja uhkaillaan ihmisryhmiä tai jopa ihmisiä nimeltä.

      Ainut oikea ja tehokas tapa olisi että kuka tahansa kirjoittaja voisi poistaa asiattomat viestit,ei näitä hulluja muuten saada kuriin,tämä ohjaisi keskustelun asialliselle linjalle ja spämmärit keksisi elämälleen järkevämpää tekemistä.

      • Tyhjä palsta

        Silloinhan eri mieltä olevat poistaisivat toisten viestejä ja palsta olisi tyhjä!


    • Tuon takia

      "Tämä idea lähti siitä kun aluksi luulin että liekin merkki tarkoittaa että se tahdotaan poistoon, enkä siksi osallistunut niihin."

      Tuon takia yleensä on tapana lukea ohjeet ja säännöt ennen kuin kirjoittelee millekään foorumille. Sieltä löytyy mm.

      "Tulimerkki kertoo, että kyseinen keskusteluketju on erityisen vilkas ja suosittu. Ikoni ilmestyy näkyviin, kun keskustelun aloitukseen on tullut 20 vastausta."

      http://www.suomi24.fi/opastus/keskustelu/ohjeet#sheriffit

      Ja hiukka sääntöjäkin.

      http://www.suomi24.fi/opastus/s24/saannot/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2772
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      94
      2076
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      883
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe