Terve Olisko kenelläkään tietoa mistä voisi löytää jos edes on olemassa jonkin sortin Tera tai Aion suomalaisten pelaajien yhteisöä/forumia jne, olen ajatellut aloittaa jomman kumman pelaamisen mutta olen enemmän seurapeli ihmisiä joten on mukava jos saisi peliinkin jonkinlaista peliseuraa mielellään tietysti niin että jos jokin muukin pelin aloittaa tylsää pelata seurassa jos toinen jo on maxed level kaikkine kamoinee ja toinen aloittaa / eikä tiedä pelistä mtn
Tera(Aion peli seuraa
Peliseuraa
3
182
Vastaukset
Itse alottanu teran jonku aikaa sitten. Suomalaisen pelaajan kans ois ihan jees vetää tehtäviä
- magelius92
Millä servulla pelailet? ite pelaan Killianilla Magelius on mageni nimi
Vaihdoin 2,5 kuukautta sitten tera na:han ku ei tuola eu servuilla tuntunu olevan porukkaa ja on paljon halvempi jos kiinnostaa rahaa laittaa. Ascension Valley on servu missä pelaan nyt tera na:ssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483533Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532779
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k421704- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961635- 391400