Terve Olisko kenelläkään tietoa mistä voisi löytää jos edes on olemassa jonkin sortin Tera tai Aion suomalaisten pelaajien yhteisöä/forumia jne, olen ajatellut aloittaa jomman kumman pelaamisen mutta olen enemmän seurapeli ihmisiä joten on mukava jos saisi peliinkin jonkinlaista peliseuraa mielellään tietysti niin että jos jokin muukin pelin aloittaa tylsää pelata seurassa jos toinen jo on maxed level kaikkine kamoinee ja toinen aloittaa / eikä tiedä pelistä mtn
Tera(Aion peli seuraa
Peliseuraa
3
175
Vastaukset
Itse alottanu teran jonku aikaa sitten. Suomalaisen pelaajan kans ois ihan jees vetää tehtäviä
- magelius92
Millä servulla pelailet? ite pelaan Killianilla Magelius on mageni nimi
Vaihdoin 2,5 kuukautta sitten tera na:han ku ei tuola eu servuilla tuntunu olevan porukkaa ja on paljon halvempi jos kiinnostaa rahaa laittaa. Ascension Valley on servu missä pelaan nyt tera na:ssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178123Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996369Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702440
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402430- 422204
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575