Hei teille kaikille syöpä potilaat.Olin meikki kursille "Feel good look better" mikä on kansainvälinen meikki kurssi syöpäpotilaille.Suurimat maailman meikki firmat sponssaavat tuoteillaan syöpäpotilaita ja ihoterapeutit tekevät työtä volontääri työna ja pitävät kursseja vapaa aikanaan.Saimme opastusta miten meikataan ja sen jälkeen saimme kassit mukaan kotiin,missä oli meikimme joita olimme kokeilleet.Aloitimme kasvojen puhdistuksella ja siitä sitten meikkaamaan.Lähdimme kotiin iloisina ja kasvot kauniina.
Kysyin onko kurssia suomessa, ei ollut!Syynä oli että sielä ei kukaan ole kiinostunut pitäämään kurssia, meikit tulisivat ilmaiseksi.
Miksi näin? Oli vaikea uskoa miksi Suomi ei halua mukaan tähän kansain nväliseen asiaan,syöpäpotilaiden iloksi?
Katsokaa netistä asiaa nimellä "Feel good looko better" ja ottakaa yhteyttä syöpä yhditykseenne ,jos jotenkin kurssin saisi sinne päin.Asun Tukholmassa ja täälä kurssi on suosittu.Uskon että kun laittaa sanan kiertämään,kurssi saadaan myös sinne.Suomi on ainut pohjoismaista,joka ei ole mukana?
Hyvää sunnuntaita kaikille.
Feel good look better :)
rs2012
0
219
Luetuimmat keskustelut
- 52990
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍107927Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust25877Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,4791- 71683
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.3634Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it185594- 57583
- 71568
Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista25557