Moi! Primera saa meillä menettää ykkösauto statuksensa. Katsastan sen pakuksi, kilometrejä kylläkään vasta 429 tkm, siis diesel vm.2000. Lapset lähtee maailmalle, jolloin ajotkin vähenee alle 25 tkm/vuosi. Nyt jappasen,että kumman Qassun laitan, 1,5 d vai 1,6 bensakoneella. Taitaa vuosikustannukset, verot yms. mennä suunnilleen samaan. Millaisia käytännön kulutus kokemuksia Teillä palstaveljet on olleet?. Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista.
Qashqai, bensa vai diesel.
2
775
Vastaukset
- bensa-automaatti
Itsekin odottelen 1.6 bensaa. Automaatti olisi plussaa.
Pikkudiesel taitaa olla kalsea ilman Webastoa ja Webaston toimivuus onkin sitten se toinen ongelma.
Kulutusta ei varmaan vielä kukaan osaa muuten arvioida kuin, että pikkuajossa pikkubensakin on syöppö. - Isosta pienempään.
Moi,
Tähän kysymys minultakin. Perheemme etsii uudehkoa 2 mallia nelivedolla ja "automaatti" vaihteistolla, ilmeisesti se robotti on Nissanillakin.
Käytiin ajamassa Tekna mallinen 2.0 diesel ja yllätyttiin sen tärinästä. Se tärisi ja piti "murinaa" liikennevaloissa tyhjäkäynnillä. Onko se normaalia vai oliko laitteessa jotain vikaa? Bensaa ei olla vielä päästy koeajamaan, mutta uskoisin sen olevan tärinättömämpi.
Mites te pitkät ihmisen, puutuuko jalat penkeillä? Minulle tuntuu että penkki loppuu vähän kesken ja jouduin pitämään jalkaa jännityksessä, kaasupolkimen asennon vuoksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait202978- 392577
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381443- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32796
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611