Moikkaa :) oon 14 vuotias ja haluaisin enstalvena alottaa kunnolla lumilautailun ihan säännöllisesti opetuksessa. Kesällä ajattelin aloittaa skeittaamaan jos sitten lumilautailun opetteleminen olisi vähän helpompaa. Suksilla osaankin jo lasketella. Mutta siihe asiaan eli kun haluaisin oppia temppuja yms niin onko jotain liittoja mistä saa vakkaritunteja tai jotain koska haluaisin oppia kaikkia voltteja yms.
Joo oon siis tyttöxd
Heellppppheeellpp
1
135
Vastaukset
- Moi:)
Moi:) Itse olen 14 vuotias poika ja oon alottanu laskemisen 6 vuotiaana ja tiiän että kunnolla lumilautailun osaaminen vaatii harjoitusta, harjoitusta ja harjoitusta. Enkä itsekkään osaa vielä läheskään kaikkia haluamiani temppuja. Tuskin kukaan osaa, edes ammattilaskijat. Ja et sä oo vielä liian vanha oppimaan, peruslasku tekniikan oppii suunnilleen talvessa jos jaksaa käydä laskee paljo ja harjotella kovasti. Skeittilautailu kesällä voi hyvinki auttaa sitten talvella rinteessä, itse opin juuri toisin päin, lumilautailu auttoi skeittaamisen opetteluun. Mutta tota ensiksi kannattaa mennä jonnekkin hiihtokeskukseen jossa on hiihtokoulu, jossa yleensä opetetaan lumilautailuaki. Sitten ku oot oppinu laskemaan tavallisesti ja kunnolla, eli hallihet laudan ja lihasmuistissa on jo perus kääntymiset yms. että ei tarvii kauheesti mietti miten laskee tavallisesti niin kannattaa alottaa hyppiä vaan ihan pienistä hyppyreistä. Sit ku puhuit noista lumilautailutunneista niin jossai hiihtokeskuksissa on talvella ns. parkkikouluja jossa on muutaman esim. 8hengen ryhmä ja opettaja jossa opetellaan hyppimään ja tekemään niitä tempuja, ehkä joskus niitä volttejaki;) Mut tosi kiva että joku tyttöki on kiinnostunu lajista! Toivottavasti mun vastaus autto. Hyviä jatkoja:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2363556- 623228
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I762743Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk382591Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve862226Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro271942Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä861940Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva411854Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.961737Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli691093