Tarvitsisin TODELLAKIN Apua

petetty tyttöystävä

Mä tarvitsisin apuu!!!
Oon 16-vuotias tyttö ja mul on saman ikäinen poikaystävä, ainaski vielä.
Ongelmani on juuri poikaystäväni...
Meidän piti mennä eilen yhdessä yhtiin kotibileisiin. Minulle tuli yllättäen menoa ja soitin hänelle, että haittaako jos tulen vasta pari tuntia myöhemmin kuin hän. Ei kuulemma haitannut ja lupasi odottaa minua.
Pääsin kuitenkin tunnin aikaisemmin lähtemään ja kun tulin perille näin hänen suutelevan erästä toista tuntematonta tyttöä. Häivyin paikalta vähin äänin, mutta olisikohan minun pitänyt keskeyttää heidät?
Mikä pahempaa, kuulin tänään facebookin kautta, että he olivat olleet tosi toimissa.
Poikaystäväni oli kuulemma kehunut "valloitustaa" eräälle ystävälleen ja tämä kertoi minulle.
Mitä minun pitäisi tehdä? Antaa anteeksi vai jättää? Toisaalta pidän hänestä paljon, mutta mitä hän teki vaikuttaa vasten mieliseltä, sillä hän oli sitoutunut minuun. Jos jatkamme yhdessä kerronko hänelle, että tiedän hänen puuhistaan?
Toistaiseksi en ainakaan ole vastannut hänen puheluihin tai viesteihin.

81

751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • foreveralone.vol.1

      Juuri tätä minä, ja useat muutkin forever alone tyypit, ihmetellään. Kaikki tytöt on joidenki kusipäiden kanssa yhessä ja me jotka kaipaa tyttöseuraa, jäädään yksin.

      Tottakai sä jätät tommosen, en ainakaan itse näkisi mitään tulevaisuutta ihmisen kanssa joka pettäisi minua.

      • No älä vaan! Tuntuu et aina se tyttö johon ihastuu alkaa seurustelemaan jonkun muun kanssa, menee pari viikkoa-kuukaus ja tulee ero.

        Tälläkin hetkellä se maailman mahtavin tyttö jonka mä tunnen seurustelee. Sen poikaystävä pettää tätä tyttöä. Oon käyny pitkään juu-ei kamppailua itteni kaa uskallanko kertoa tälle tytölle. Luultavasti hän arvostais sitä, ainakin jonkun ajan kuluttua mut en sit tiiä.

        Ja joo, samalla linjalla et kannattaa jättää. En mä ainakaan osais olla sellasen tytön kanssa joka pettää mua :(


      • Val77eri
        partiolainen98 kirjoitti:

        No älä vaan! Tuntuu et aina se tyttö johon ihastuu alkaa seurustelemaan jonkun muun kanssa, menee pari viikkoa-kuukaus ja tulee ero.

        Tälläkin hetkellä se maailman mahtavin tyttö jonka mä tunnen seurustelee. Sen poikaystävä pettää tätä tyttöä. Oon käyny pitkään juu-ei kamppailua itteni kaa uskallanko kertoa tälle tytölle. Luultavasti hän arvostais sitä, ainakin jonkun ajan kuluttua mut en sit tiiä.

        Ja joo, samalla linjalla et kannattaa jättää. En mä ainakaan osais olla sellasen tytön kanssa joka pettää mua :(

        *tirsk Partio...


    • Indi. . .

      Nuorena seikkaillaan eikä sitouduta.... tee se perheesi myöhemmin.

    • vähä

      Ihan alkuun mieti, että haittaako pettäminen sua. Älä kuuntele muiden mielipiteitä, mieti vaan ihan itsesi näkökulmasta, että haittaako sua ihan oikeasti, että poikaystävä pettää. Jos ei haittaa, niin älä jätä. Jos haittaa, niin jätä. Helppoa!

      • jisijsjiijsijsibib

        Ei pettäminen tarkoita sitä, että on kusipää. Ja pettäminen ei haittaa jos kumppani ei vaan tiedä sitä. Itse olen pettänyt tyttöystävääni muutaman kerran ja hän on täysin tietämätön seikkailuistani. Häntä minä rakastan, mutta toisinaan saman naaman näkeminen ärsyttää ja ennalta tietää miten reagoi asioihin.


    • kkkkko

      Haha viestisi kuulostaa provolta koska pari epäselkeyttä. Anyway vastaan tosissani jos oletkin vain surkea kirjoittaja niin kuin useimmat teinit nykyään.
      Haluaisitko tosissaan olla jonkun kanssa joka ei edes välitä susta? Vähän itsekunnioitusta tyttö, en katselisi tippaakaan. Poikaa tuskin edes kiinnostaa vaikka jättäisit hänet. Lähde kävelemään, jätkähän on täysi pelle.

    • tyttööö--

      Mä en ainakaan koskiskaan enää mun poikakaveriin jos se ois suudellu jonku muun tytön kaa sinä aikan ku me ollaan seurusteltu x((

      Jos oisin ollu sä, oisin tullu siihen sanomaan hänelle, että voit jatkossakin sit nuoleskella vaan ton kaa, mua on ihan turha lähestyy enää tollasen jälkeen.

      • ygygygjeuvoo

        Pohdi suhdettanne tarkkaan ja mieti onko se pettämisen arvoinen


      • uuuyyyujjyyuuj
        ygygygjeuvoo kirjoitti:

        Pohdi suhdettanne tarkkaan ja mieti onko se pettämisen arvoinen

        Ei tommosta poikaystävää kandee katella


      • näiiiin vaan
        uuuyyyujjyyuuj kirjoitti:

        Ei tommosta poikaystävää kandee katella

        Voisin sietää pettämistä yhden kerran, jos se tapahtuisi kännissä eikä poikaystävälläni olisi aitoja tunteita pettäjättärensä kanssa


    • Minulla menisi ainakin heti luottamus kumppaniin, jos saisin tietää tämän pettävän minua... Minulla on ehdoton nollatoleranssi pettämiselle. Tiedän, että eroaminen on vaikeaa ja saattaa sattua, mutta se on ainoa oikea ratkaisu.

      • petetty tyttöystävä

        Kiitos neuvoistanne.
        Ei oikein kuitenkaan tiedä pystynkö eroamaan. Eihän heillä välttämättä ollut edes tunteita toisiaan kohtaan.
        Suurin ongelma on se, että välitän hänestä äärimmäisen paljon, sekä hän on tukenut minua monina vaikeina hetkinä jo kahden vuoden ajan.
        Itselläni tapauksesta kuultua tuli melko saastainen olo. Olenko nykyään niin huono, että tarpeet täytyy tyydyttää jonkun muun kanssa?
        Ja onko hän pettänyt useamminki, rakastaako hän minua lainkaan?

        Jos päätyisin siihen, että eroaminen olisi minulle parasta, en tiedä uskaltaisinko kuitenkaan jättää häntä...


      • petetty tyttöystävä kirjoitti:

        Kiitos neuvoistanne.
        Ei oikein kuitenkaan tiedä pystynkö eroamaan. Eihän heillä välttämättä ollut edes tunteita toisiaan kohtaan.
        Suurin ongelma on se, että välitän hänestä äärimmäisen paljon, sekä hän on tukenut minua monina vaikeina hetkinä jo kahden vuoden ajan.
        Itselläni tapauksesta kuultua tuli melko saastainen olo. Olenko nykyään niin huono, että tarpeet täytyy tyydyttää jonkun muun kanssa?
        Ja onko hän pettänyt useamminki, rakastaako hän minua lainkaan?

        Jos päätyisin siihen, että eroaminen olisi minulle parasta, en tiedä uskaltaisinko kuitenkaan jättää häntä...

        Tiiätkö, mä käyn kanssa juu-ei väittelyä pään sisällä, kerronko mun ystävälle (tyttö) et hänen poikaystävä pettää tätä. Loppujen lopuks, mä tiiän et on oikein kertoa aj sit kun alottaa kertomaan nii ei siitä voi peruuttaa pois. Kuka vaan tyttö haluaa et hälle kerrotaan jos poikaystävä pettää, eiks je?

        Sen kun vaan kysyt suoraan, onko pettänyt paljonkin ja aikooko jatkaa tota. Tai sit sanot vaan suoraan et tiiät kaiken ja se on ohi. Miks olisit sellasen kaa johon et voi luottaa? Myöhemmin oot tyytyväinen itelles et et jatkanu tätä suhdetta.
        Sä ansaitset jonkun sellasen poikaystävän joka välittää susta oikeesti, jokanen tyttö ansaitsee :)


      • By the way...
        partiolainen98 kirjoitti:

        Tiiätkö, mä käyn kanssa juu-ei väittelyä pään sisällä, kerronko mun ystävälle (tyttö) et hänen poikaystävä pettää tätä. Loppujen lopuks, mä tiiän et on oikein kertoa aj sit kun alottaa kertomaan nii ei siitä voi peruuttaa pois. Kuka vaan tyttö haluaa et hälle kerrotaan jos poikaystävä pettää, eiks je?

        Sen kun vaan kysyt suoraan, onko pettänyt paljonkin ja aikooko jatkaa tota. Tai sit sanot vaan suoraan et tiiät kaiken ja se on ohi. Miks olisit sellasen kaa johon et voi luottaa? Myöhemmin oot tyytyväinen itelles et et jatkanu tätä suhdetta.
        Sä ansaitset jonkun sellasen poikaystävän joka välittää susta oikeesti, jokanen tyttö ansaitsee :)

        Hei partiolainen98! Vaikutat todella mukavalta ja välittävältä tyypiltä. Löydät aivan varmasti itsellesi yhtä viisaan ja kivan tyttöystävän! :)


      • By the way... kirjoitti:

        Hei partiolainen98! Vaikutat todella mukavalta ja välittävältä tyypiltä. Löydät aivan varmasti itsellesi yhtä viisaan ja kivan tyttöystävän! :)

        Vau, kiitti hei! Tolla ajatusmaailmalla mä meen tässä elämässä eteenpäin et joskus vielä sen jonkun tytön löytää jostakin, ehkä ens syksynä kun alotan lukion tai sit kun lähtee maailmalle 2015, Japaniin ois suunta! :)


      • Minä~~
        partiolainen98 kirjoitti:

        Vau, kiitti hei! Tolla ajatusmaailmalla mä meen tässä elämässä eteenpäin et joskus vielä sen jonkun tytön löytää jostakin, ehkä ens syksynä kun alotan lukion tai sit kun lähtee maailmalle 2015, Japaniin ois suunta! :)

        Oaoaoa, ootko menossa Jamboreelle Japaniin? Äh, oon kateellinen! Meiän lpk ei sinne oo menossa, maksaa niin hirveesti..

        Vaikutat muuten kivalta ja järkevältä.:)


      • Minä~~ kirjoitti:

        Oaoaoa, ootko menossa Jamboreelle Japaniin? Äh, oon kateellinen! Meiän lpk ei sinne oo menossa, maksaa niin hirveesti..

        Vaikutat muuten kivalta ja järkevältä.:)

        Kiitti sullekkin! :)

        Jeps, jampillehan mä menossa. Sä voit ihan hyvin lähteä mukaan vaikka omasta lippukunnasta ei muita lähekkään! Varmasti saat uusia tuttuja ja kavereita jamboreelta, sen verran paljon porukkaa sielä. Kysy jos pääset naapurilpk.n kanssa mukaan keräämään rahaa? Ja onhan tässä kaks kesää aikaa tehä töitä ja ettiä sponsoreita (:
        Oikeesti, jos SULLA itelläs on ees pieni mahollisuus lähteä, lähe mukaan! Once in a lifetime -juttu tää (:


      • enmuistaedellistänikkiän
        partiolainen98 kirjoitti:

        Kiitti sullekkin! :)

        Jeps, jampillehan mä menossa. Sä voit ihan hyvin lähteä mukaan vaikka omasta lippukunnasta ei muita lähekkään! Varmasti saat uusia tuttuja ja kavereita jamboreelta, sen verran paljon porukkaa sielä. Kysy jos pääset naapurilpk.n kanssa mukaan keräämään rahaa? Ja onhan tässä kaks kesää aikaa tehä töitä ja ettiä sponsoreita (:
        Oikeesti, jos SULLA itelläs on ees pieni mahollisuus lähteä, lähe mukaan! Once in a lifetime -juttu tää (:

        Nii.. Mut en yksin kyl niin kauas halaja lähtee.:D Ehkä käyn sitten sillä seuraavalla finjamboreella kattoo meininkiä.:) Kilkeelle ei ihan ikä riittäny, mut ens kerralla sit! :)


    • Vi™iini

      Slap his hoeass face.

    • gjsl58eo

      Etsi joku osaa arvostaa sinua, eikä tunne tarvetta pettää.

      • ltuffuyuyfyufg

        Petä itse niin tilit on tasan


      • Aavasaksan
        ltuffuyuyfyufg kirjoitti:

        Petä itse niin tilit on tasan

        Tuskin kukaan menis pettämään kumppaniaan sen takia, et se on pettäny.


    • hene

      Ym player, anna rukkaset

      • petetty tyttöystävä

        Mä oon miettiny ja päätynyt siihen tulokseen, että mä haluisin jättää mun poikaystävän.
        Vaikka mä tykkään siitä älyttömän paljon, en mä halua viettää loppu elämääni ihmisen kanssa, johon en pysty luottamaan.
        Toisaalta minua harmittaa päätökseni, sillä hänestä on ollut minulle todella paljon apua.

        Yksi ongelma on kuitenkin se, että en tiedä uskallanko jättää häntä...
        Vaikka poikaystäväni on todella ihana, on hän välillä myös äärettömän äkkipikainen, aggressiivinen ja kovakourainen jopa minua kohtaan.
        Lyönnit sattuvat, niistä pitää huolen toisella luokalla aloitettu nyrkkeily harrastus.
        Tiedän, että lyödä ei saisi, mutta en uskalla puhua hänelle niistä. Tarpeen tullen peitän mustelmia vaatteilla tai kerron kaatuilleeni jne.
        En tiedä onko siinä mitään järkeä, mutta pelkään häntä hieman.
        Jos jokin vastaukseni ei miellytyä häntä siinä on jo tarpeeksi aihetta kiivastua...
        Lisäksi hän ei pidä siitä, jos päätän pukeutua hieman paljastavampiin vaatteisiin vaan käskee vaikka kesken koulupäivän mennä vaihtamaan ne... Rannallakaan en viime kesänä käynnyt, sillä poikaystäväni ei pidä siitä, että toiset miehet näkevät vartalostani niin paljon.


      • äläannamäärätä
        petetty tyttöystävä kirjoitti:

        Mä oon miettiny ja päätynyt siihen tulokseen, että mä haluisin jättää mun poikaystävän.
        Vaikka mä tykkään siitä älyttömän paljon, en mä halua viettää loppu elämääni ihmisen kanssa, johon en pysty luottamaan.
        Toisaalta minua harmittaa päätökseni, sillä hänestä on ollut minulle todella paljon apua.

        Yksi ongelma on kuitenkin se, että en tiedä uskallanko jättää häntä...
        Vaikka poikaystäväni on todella ihana, on hän välillä myös äärettömän äkkipikainen, aggressiivinen ja kovakourainen jopa minua kohtaan.
        Lyönnit sattuvat, niistä pitää huolen toisella luokalla aloitettu nyrkkeily harrastus.
        Tiedän, että lyödä ei saisi, mutta en uskalla puhua hänelle niistä. Tarpeen tullen peitän mustelmia vaatteilla tai kerron kaatuilleeni jne.
        En tiedä onko siinä mitään järkeä, mutta pelkään häntä hieman.
        Jos jokin vastaukseni ei miellytyä häntä siinä on jo tarpeeksi aihetta kiivastua...
        Lisäksi hän ei pidä siitä, jos päätän pukeutua hieman paljastavampiin vaatteisiin vaan käskee vaikka kesken koulupäivän mennä vaihtamaan ne... Rannallakaan en viime kesänä käynnyt, sillä poikaystäväni ei pidä siitä, että toiset miehet näkevät vartalostani niin paljon.

        No oot kyl nii sanotusti nyt iha tossun alla et kannattaa nyt kerätä rohkeutes ja jättää enneku ottaa sust iha yli otteen. Pitäähän sun saada olla oma ittes.


      • petetty tyttöystävä
        äläannamäärätä kirjoitti:

        No oot kyl nii sanotusti nyt iha tossun alla et kannattaa nyt kerätä rohkeutes ja jättää enneku ottaa sust iha yli otteen. Pitäähän sun saada olla oma ittes.

        No kyllä mä tiedän olevani alakynnessä, mutta te muutte ette oikein tiedä miten se reagoi tiettyihin asioihin.
        Mun perhekin on silleen, et onpa sulla mahtava poikakaveri, älä missaa sitä jne.
        Kännisenä se on paljon pahempi, kähmiikin koko ajan, vaikka käskisi lopettaa.
        Ja vaikka hän määräilee minua, niin itse suuttuu siitä jos kysyn, että voisiko hän mitenkään harkita kotiin jäämistä ryyppäämisen sijaan..
        Silloin tällöin hän on myös niin mustasukkainen, että hänen on aivan pakko päästä lukemaan tekstiviestini.
        Kerran hän luki erään miespuoliselle ystävälleni lähetetyn viestin, jossa luki oot ihana. Kirjoitin sen hänelle, koska tämä lupasi auttaa minua matikan kokeeseen lukiessa, mutta poikaystävä ei uskonut selityksiäni. Heti syytti ja haukkui huoraksi, sekä löi selkään...


      • apukai
        petetty tyttöystävä kirjoitti:

        No kyllä mä tiedän olevani alakynnessä, mutta te muutte ette oikein tiedä miten se reagoi tiettyihin asioihin.
        Mun perhekin on silleen, et onpa sulla mahtava poikakaveri, älä missaa sitä jne.
        Kännisenä se on paljon pahempi, kähmiikin koko ajan, vaikka käskisi lopettaa.
        Ja vaikka hän määräilee minua, niin itse suuttuu siitä jos kysyn, että voisiko hän mitenkään harkita kotiin jäämistä ryyppäämisen sijaan..
        Silloin tällöin hän on myös niin mustasukkainen, että hänen on aivan pakko päästä lukemaan tekstiviestini.
        Kerran hän luki erään miespuoliselle ystävälleni lähetetyn viestin, jossa luki oot ihana. Kirjoitin sen hänelle, koska tämä lupasi auttaa minua matikan kokeeseen lukiessa, mutta poikaystävä ei uskonut selityksiäni. Heti syytti ja haukkui huoraksi, sekä löi selkään...

        Jotenkin sun täytyy yrittää jättää se, kyl se sit jättää sut rauhaa ainaski pikku hiljaa tai sitten on jo ihan mielenvikanen.


      • auttaminen
        apukai kirjoitti:

        Jotenkin sun täytyy yrittää jättää se, kyl se sit jättää sut rauhaa ainaski pikku hiljaa tai sitten on jo ihan mielenvikanen.

        Hei, älä oo tommosen kaa.. ansaitset parempaa. Kukaan ei pakota sua mihkää.


      • jjjjjjjjjjj777olllllllnn
        auttaminen kirjoitti:

        Hei, älä oo tommosen kaa.. ansaitset parempaa. Kukaan ei pakota sua mihkää.

        Aika älytön toi sun poikaystävä...
        Ei kukaan sais satuttaa sua.
        Onks sun poikaystävä ollu aina tommonen?


      • petetty tyttöystävä
        jjjjjjjjjjj777olllllllnn kirjoitti:

        Aika älytön toi sun poikaystävä...
        Ei kukaan sais satuttaa sua.
        Onks sun poikaystävä ollu aina tommonen?

        Me molemmat käydään siis samaa lukiota ja täytetään tänä vuonna 17


      • petetty tyttöystävä kirjoitti:

        Mä oon miettiny ja päätynyt siihen tulokseen, että mä haluisin jättää mun poikaystävän.
        Vaikka mä tykkään siitä älyttömän paljon, en mä halua viettää loppu elämääni ihmisen kanssa, johon en pysty luottamaan.
        Toisaalta minua harmittaa päätökseni, sillä hänestä on ollut minulle todella paljon apua.

        Yksi ongelma on kuitenkin se, että en tiedä uskallanko jättää häntä...
        Vaikka poikaystäväni on todella ihana, on hän välillä myös äärettömän äkkipikainen, aggressiivinen ja kovakourainen jopa minua kohtaan.
        Lyönnit sattuvat, niistä pitää huolen toisella luokalla aloitettu nyrkkeily harrastus.
        Tiedän, että lyödä ei saisi, mutta en uskalla puhua hänelle niistä. Tarpeen tullen peitän mustelmia vaatteilla tai kerron kaatuilleeni jne.
        En tiedä onko siinä mitään järkeä, mutta pelkään häntä hieman.
        Jos jokin vastaukseni ei miellytyä häntä siinä on jo tarpeeksi aihetta kiivastua...
        Lisäksi hän ei pidä siitä, jos päätän pukeutua hieman paljastavampiin vaatteisiin vaan käskee vaikka kesken koulupäivän mennä vaihtamaan ne... Rannallakaan en viime kesänä käynnyt, sillä poikaystäväni ei pidä siitä, että toiset miehet näkevät vartalostani niin paljon.

        Tilanteesi on vaikea. Toivon, että puutut siihen vakavasti. Esimerkiksi Nettiturvakoti auttaa sinua mielellään. Siellä pääset asioimaan salassa poikaystävältäsi, kun muistat tyhjentää selaimesi välimuistin. Ohjeet löydät Nettiturvakodin sivustolta.
        Sinun, eikä muidenkaan tarvitse sietää parisuhdeväkivaltaa. Väkivalta on aina rikos. Tarvittaessa myös poliisi auttaa tilanteessasi.


      • ei väkivallalle
        petetty tyttöystävä kirjoitti:

        Mä oon miettiny ja päätynyt siihen tulokseen, että mä haluisin jättää mun poikaystävän.
        Vaikka mä tykkään siitä älyttömän paljon, en mä halua viettää loppu elämääni ihmisen kanssa, johon en pysty luottamaan.
        Toisaalta minua harmittaa päätökseni, sillä hänestä on ollut minulle todella paljon apua.

        Yksi ongelma on kuitenkin se, että en tiedä uskallanko jättää häntä...
        Vaikka poikaystäväni on todella ihana, on hän välillä myös äärettömän äkkipikainen, aggressiivinen ja kovakourainen jopa minua kohtaan.
        Lyönnit sattuvat, niistä pitää huolen toisella luokalla aloitettu nyrkkeily harrastus.
        Tiedän, että lyödä ei saisi, mutta en uskalla puhua hänelle niistä. Tarpeen tullen peitän mustelmia vaatteilla tai kerron kaatuilleeni jne.
        En tiedä onko siinä mitään järkeä, mutta pelkään häntä hieman.
        Jos jokin vastaukseni ei miellytyä häntä siinä on jo tarpeeksi aihetta kiivastua...
        Lisäksi hän ei pidä siitä, jos päätän pukeutua hieman paljastavampiin vaatteisiin vaan käskee vaikka kesken koulupäivän mennä vaihtamaan ne... Rannallakaan en viime kesänä käynnyt, sillä poikaystäväni ei pidä siitä, että toiset miehet näkevät vartalostani niin paljon.

        Väkivalta ei ole koskaan ratkaisu


    • apuaantavako??

      mikst kerro sun vanhemmille millanen se oikeesti on kerro niille ja sano et haluut erota mut se ei ota sitä tosissaa

      • uuuunjjn nn

        Ehkäpä aloittaja ei halua kertoa vanhemmilleen sen takia, koska pelkää pojan väkivaltaisuutta. Sen takia tilastoissakin on suhteellisen vähän perhe väkivalta tapauksia, koska ei uskalleta hakea apua.


      • petetty tyttöystävä
        uuuunjjn nn kirjoitti:

        Ehkäpä aloittaja ei halua kertoa vanhemmilleen sen takia, koska pelkää pojan väkivaltaisuutta. Sen takia tilastoissakin on suhteellisen vähän perhe väkivalta tapauksia, koska ei uskalleta hakea apua.

        Kyllä mä olisin jo jonkin aikaa sitten kertonut mun poikaystävästä mun vanhemmille jos oisin uskaltanu. Kun kertoisin, se varmaan satuttaus entistä pahemmin...
        Ja muutenkin mun vanhemmat kuvittelee tästä seurustelu suhteesta liikoja. Ne niin kun uskoo meidän päätyvän avioliittoon ja hankkivan lapsia. Oon sanonu niille, että turha odottaa liikoja, mutta ne ei oo siltikään lopettanu niiden valmista suunnitelman tekoa mun tulevaisuudesta...
        Eihän ne ees välttämättä uskoisi mun poikaystävän pahoinpitelevän mua, luulisivat varmaankin valheeksi.


      • uyluluyu5r5
        petetty tyttöystävä kirjoitti:

        Kyllä mä olisin jo jonkin aikaa sitten kertonut mun poikaystävästä mun vanhemmille jos oisin uskaltanu. Kun kertoisin, se varmaan satuttaus entistä pahemmin...
        Ja muutenkin mun vanhemmat kuvittelee tästä seurustelu suhteesta liikoja. Ne niin kun uskoo meidän päätyvän avioliittoon ja hankkivan lapsia. Oon sanonu niille, että turha odottaa liikoja, mutta ne ei oo siltikään lopettanu niiden valmista suunnitelman tekoa mun tulevaisuudesta...
        Eihän ne ees välttämättä uskoisi mun poikaystävän pahoinpitelevän mua, luulisivat varmaankin valheeksi.

        Miten kävi?


      • petetty tyttöystävä
        uyluluyu5r5 kirjoitti:

        Miten kävi?

        Ei mitenkään.
        Mun poikaystävä oli mulle hemmetin vihanen eilisestä ja se ei ottanu kuuleviin korviinsa sitä tietoa, että mä en halua jatkaa sen kaa.
        En mä keksi miten pääsen siitä eroon. En jaksais enää tommosta pompotteluu. Jotenki päivä päivältä tunteet vaan latistuu sitä kohtaan...
        Sitten kun on ihan pakko mennä esittäytymään sen kavereille ja pussailla niitten edessä.
        Ja kun me mentiin syömään sen kavereiden kans ja oisin halunnu tilata pizzan, ni mun poikaystävä sanoo ihan kaikkien kavereidensa kuullen, että mä pärjään ihan hyvin salaatilla, kun oon kuulemma alkanu sen mielestä lihota... Voitte arvata mun hävetyksen määrän, ja kotonq vaakaa katsoessa paino oli muutenkin ihan sama kun aiemmin...
        Se varmaan vaan haluu näyttää, että sillä on joku.


      • hirvìcycycfc
        petetty tyttöystävä kirjoitti:

        Ei mitenkään.
        Mun poikaystävä oli mulle hemmetin vihanen eilisestä ja se ei ottanu kuuleviin korviinsa sitä tietoa, että mä en halua jatkaa sen kaa.
        En mä keksi miten pääsen siitä eroon. En jaksais enää tommosta pompotteluu. Jotenki päivä päivältä tunteet vaan latistuu sitä kohtaan...
        Sitten kun on ihan pakko mennä esittäytymään sen kavereille ja pussailla niitten edessä.
        Ja kun me mentiin syömään sen kavereiden kans ja oisin halunnu tilata pizzan, ni mun poikaystävä sanoo ihan kaikkien kavereidensa kuullen, että mä pärjään ihan hyvin salaatilla, kun oon kuulemma alkanu sen mielestä lihota... Voitte arvata mun hävetyksen määrän, ja kotonq vaakaa katsoessa paino oli muutenkin ihan sama kun aiemmin...
        Se varmaan vaan haluu näyttää, että sillä on joku.

        Poikaystäväsi vaikuttaa varsin hirveältä


      • pakkojätäö
        petetty tyttöystävä kirjoitti:

        Ei mitenkään.
        Mun poikaystävä oli mulle hemmetin vihanen eilisestä ja se ei ottanu kuuleviin korviinsa sitä tietoa, että mä en halua jatkaa sen kaa.
        En mä keksi miten pääsen siitä eroon. En jaksais enää tommosta pompotteluu. Jotenki päivä päivältä tunteet vaan latistuu sitä kohtaan...
        Sitten kun on ihan pakko mennä esittäytymään sen kavereille ja pussailla niitten edessä.
        Ja kun me mentiin syömään sen kavereiden kans ja oisin halunnu tilata pizzan, ni mun poikaystävä sanoo ihan kaikkien kavereidensa kuullen, että mä pärjään ihan hyvin salaatilla, kun oon kuulemma alkanu sen mielestä lihota... Voitte arvata mun hävetyksen määrän, ja kotonq vaakaa katsoessa paino oli muutenkin ihan sama kun aiemmin...
        Se varmaan vaan haluu näyttää, että sillä on joku.

        Ei vittu mikä kusipää. Älä vaa mee sinne minne se pyytää tai lähe sen mukaan jos se haluuu. Eikai se voi tulla sua sun himast ulos repii väkisin.


      • Hiushiuzhuzgzug
        pakkojätäö kirjoitti:

        Ei vittu mikä kusipää. Älä vaa mee sinne minne se pyytää tai lähe sen mukaan jos se haluuu. Eikai se voi tulla sua sun himast ulos repii väkisin.

        Tuskin poikaystäväsi ihan turhasta keksii aihetta käytökseensä. Itse pidän pientä kuritusta joissakin tilanteissa ainakin sallittuna.


      • gy55 on ollut aika ohoug
        Hiushiuzhuzgzug kirjoitti:

        Tuskin poikaystäväsi ihan turhasta keksii aihetta käytökseensä. Itse pidän pientä kuritusta joissakin tilanteissa ainakin sallittuna.

        Toisen satuttaminen ei ole missään nimessä hyväksyttävää


      • 08je0iej08j08i
        gy55 on ollut aika ohoug kirjoitti:

        Toisen satuttaminen ei ole missään nimessä hyväksyttävää

        Olisiko teidän mielestä jotenkin mukavaa, jos oma rakkaanne satuttaisi teitä?


      • y6yluglygl5ugö6i
        08je0iej08j08i kirjoitti:

        Olisiko teidän mielestä jotenkin mukavaa, jos oma rakkaanne satuttaisi teitä?

        Meet vaan rohkeasti kertomaan jolleki aikuiselle sun poikaystävän käytöksestä. Kyl ton on loputtava.


      • yolooojoo
        y6yluglygl5ugö6i kirjoitti:

        Meet vaan rohkeasti kertomaan jolleki aikuiselle sun poikaystävän käytöksestä. Kyl ton on loputtava.

        Mikäs tilanne?


      • Petetty tyttöystävä
        yolooojoo kirjoitti:

        Mikäs tilanne?

        Poikaystävä on pyydelly tuleen sen kaa hengaamaan. Sit sanoin, että oon kipeenä enkä viitsi tulla.
        Naurettavaa joutua valehtelemaa omalle poikaystävälle, mutta koen silloin tällöin , että hänelle valhe on parempi.
        Tiedän valehtelun olevan väärin, mutta en voi kuitenkaan kieltää ettenkö itse valehtelisi esim. Omille vanhemmille.

        Ja eilen menin illalla tapaamaan häntä, kertoakseni, että haluan todellakin erota. Mutta ei häntä tunnu kiinnostavan mitä ajattelen.
        Hänen mukaansa olemme edelleen yhdessä... Näen häntä myös päivittäin, sillä käymme samassa lukiossa. Kuitenkin hän änkeytyy seuraani aina, vaikken haluaisi nähdä häntä. Silloin poikaystäväni on saattanut haukkua minut hetkeä aiemmin pystyyn. En myöskään kehtaa muiden ihmisten seurassa ruveta hänelle huutamaan.
        Poikaystäväni tuntuu myös tarkoituksella tekevän minut naurun alaiseksi ja haukkuvan minua.


      • minämitääntiedä
        Petetty tyttöystävä kirjoitti:

        Poikaystävä on pyydelly tuleen sen kaa hengaamaan. Sit sanoin, että oon kipeenä enkä viitsi tulla.
        Naurettavaa joutua valehtelemaa omalle poikaystävälle, mutta koen silloin tällöin , että hänelle valhe on parempi.
        Tiedän valehtelun olevan väärin, mutta en voi kuitenkaan kieltää ettenkö itse valehtelisi esim. Omille vanhemmille.

        Ja eilen menin illalla tapaamaan häntä, kertoakseni, että haluan todellakin erota. Mutta ei häntä tunnu kiinnostavan mitä ajattelen.
        Hänen mukaansa olemme edelleen yhdessä... Näen häntä myös päivittäin, sillä käymme samassa lukiossa. Kuitenkin hän änkeytyy seuraani aina, vaikken haluaisi nähdä häntä. Silloin poikaystäväni on saattanut haukkua minut hetkeä aiemmin pystyyn. En myöskään kehtaa muiden ihmisten seurassa ruveta hänelle huutamaan.
        Poikaystäväni tuntuu myös tarkoituksella tekevän minut naurun alaiseksi ja haukkuvan minua.

        Nolaa se muiden edessä huutammalla sille, että teiän juttu on ohi nyt, yrittäis ymmärtää. :D


      • 7is7us78hsu79u
        minämitääntiedä kirjoitti:

        Nolaa se muiden edessä huutammalla sille, että teiän juttu on ohi nyt, yrittäis ymmärtää. :D

        Täytyishän sun saada erota, jos ite niin haluuut.
        Sun ooikaystävällä on vissiin jotain ongelmii, ellei hiffaa sitä.


      • einhuuteluu
        minämitääntiedä kirjoitti:

        Nolaa se muiden edessä huutammalla sille, että teiän juttu on ohi nyt, yrittäis ymmärtää. :D

        Itte en julkisella paikalla rupeis huutelemaan...


    • Lune Noire

      Voi
      Vittu
      Mikä
      Kusipää


      Ei helvetti... Jumalauta! Saatana!

      Ei vittu kestä tollasia jätkiä jotka käyttäytyy tolleen, ja uskovat kai olevansa vielä niin vitun miehekkäitä. Helvetin kakarat!

      Anteeksi, minun oli pakko purkaa hieman vihaani tuossa.

      En näe sinulle muuta mahdollisuutta kuin kertoa vanhemmillesi, ilmoittaa asiasta jossain julki jolloin ei jäisi mitään epäilyjä. Kyllä vanhempien pitäisi tietää milloin lapsi puhuu totta. Kerro millainen hän oikeasti on, ja jos hän todella sinusta noin huutelee niin hänen käytökselleen on myös todistajia, luultavasti muitakin kuin vain hänen kavereitaan.

      Pyydä apua vanhemmiltasi, en usko että yksikään vanhempi ei ottaisi sitä tosissaan, ja omasi tuntuvat ajattelevan sinua paljonkin.

      Uskon että he uskovat sinuun jos kerrot asiasta. Moisen henkilön kanssa seurusteleminen ei tule päättymään hyvin, mitä nopeammin pääset eroon hänestä, sitä parempi.

      • keerroo nyy vaaannn

        Olen Lune Noiren kanssa samoilla linjoilla. Ei sulla oikeen oo mitään muuta vaihtoehtoa.


      • ikävää :( :(
        keerroo nyy vaaannn kirjoitti:

        Olen Lune Noiren kanssa samoilla linjoilla. Ei sulla oikeen oo mitään muuta vaihtoehtoa.

        :(


    • No anna ainakin poikaystävälleskin sen verran puheenvuoroo, että ethän sä voi vielä millään varmuudella tietää muuta kuin, että ne oli suudelleet, kun sun luultiin olevan poissa. Jos hän ei osaa puolustautua tai valehtelee mielestäsi selkeästi, niin jätät sen.

      • Lune Noire

        Vaikka olisi täydellinen selitys, kannattaisiko jatkaa seurustelua jätkän kanssa joka kohtelee niin aloittajaa on kohdeltu?


      • Sä et oo yksin
        Lune Noire kirjoitti:

        Vaikka olisi täydellinen selitys, kannattaisiko jatkaa seurustelua jätkän kanssa joka kohtelee niin aloittajaa on kohdeltu?

        Koeta pärjäillä!!


    • minävainrandom55555

      minäkin tarvitsisin todella apua.





      joku hullu kirves mies jahtaa mua pulialastomana ja laulaa hoosiannaa.
      menin bussiin ja näin tytön,,.... oletkohan se sinä?

    • "Vaikka olisi täydellinen selitys, kannattaisiko jatkaa seurustelua jätkän kanssa joka kohtelee niin aloittajaa on kohdeltu? "

      Sä et nyt tajuu, mitä on mun käsitys täydellisestä selityksestä. Täyddellinen selitys olisi se, että se saisi jotenkin uskottavasti selitettyä, että on tapahtunut väärinkäsitys ja vielä, että miten se oli mahdollista. Mä en nimittäin välttämättä luottaisi kaikkeen, mitä näen&kuulen.

      • Lune Noire

        Aloittaja on myös kertonut että poikaystävä aiheuttaa hänelle mustelmia äkkipikaisuudellaan.

        Tuohon viittasin, kannattaako jatkaa suhdetta jos poikaystävä satuttaa?


    • huolestunut 97

      hei aloittaja!! missä kaupungis asut? mul on eräs kaveri joka käy läpi tota samaa tilannetta? aattelin vaa ettet sattuis olee se mun kaveri..

      • Petetty Tyttöystävä

        Kiitos paljon taas teidän vastauksistanne. Ja sinä huolestunut 97, en usko olevani sinun ystäväsi, sillä en ole kertonut ystävilleni ongelmastani. En vaan oo valmis kertomaan niille vielä, sillä en taho, et "poikaystävä" kuulee, että olisin kertonut heille.
        Teidän tukenne ansiosta, olen ajatellut kertoo mun poikaystävästä luultavasti mun vanhemmille, tänään tai huomenna. Jos kerron, niin varmaan silleen, et eka mun isälle. Se on oikeesti ihana ihminen ja mä välitän siitä tosi paljon. Joo, mun isä oli silloin 17-vuotias, kun mä synnyin, mut ei sillä oo mitään välii. Ja mun äiti oli silloin kuiteski nelisen vuotta vanhempi.... Ne oli oikeestaan koko mun ala-aste ajan asumus erossa ja mä asuin isän kanssa. Sen taki me ollaan niin läheisii.
        Mulle on iso päätös kertoo vanhemmille tästä ja toivon heidän auttavan mua.
        Kävin myös katsomassa nettiturvakodin sivuja ja mä tajusin vasta ekaa kertaa, että mä oon ollu rikoksen uhri jo aivan liian kauan...


      • Lune Noire
        Petetty Tyttöystävä kirjoitti:

        Kiitos paljon taas teidän vastauksistanne. Ja sinä huolestunut 97, en usko olevani sinun ystäväsi, sillä en ole kertonut ystävilleni ongelmastani. En vaan oo valmis kertomaan niille vielä, sillä en taho, et "poikaystävä" kuulee, että olisin kertonut heille.
        Teidän tukenne ansiosta, olen ajatellut kertoo mun poikaystävästä luultavasti mun vanhemmille, tänään tai huomenna. Jos kerron, niin varmaan silleen, et eka mun isälle. Se on oikeesti ihana ihminen ja mä välitän siitä tosi paljon. Joo, mun isä oli silloin 17-vuotias, kun mä synnyin, mut ei sillä oo mitään välii. Ja mun äiti oli silloin kuiteski nelisen vuotta vanhempi.... Ne oli oikeestaan koko mun ala-aste ajan asumus erossa ja mä asuin isän kanssa. Sen taki me ollaan niin läheisii.
        Mulle on iso päätös kertoo vanhemmille tästä ja toivon heidän auttavan mua.
        Kävin myös katsomassa nettiturvakodin sivuja ja mä tajusin vasta ekaa kertaa, että mä oon ollu rikoksen uhri jo aivan liian kauan...

        Voimia sinulle.

        Harmi että olet joutunut tälläisesta kärsimään, ylipäänsä.

        Kaikkea hyvää sinulle, toivottavasti kaikki järjestyy parhain päin :)


      • jwääbieijoeo
        Petetty Tyttöystävä kirjoitti:

        Kiitos paljon taas teidän vastauksistanne. Ja sinä huolestunut 97, en usko olevani sinun ystäväsi, sillä en ole kertonut ystävilleni ongelmastani. En vaan oo valmis kertomaan niille vielä, sillä en taho, et "poikaystävä" kuulee, että olisin kertonut heille.
        Teidän tukenne ansiosta, olen ajatellut kertoo mun poikaystävästä luultavasti mun vanhemmille, tänään tai huomenna. Jos kerron, niin varmaan silleen, et eka mun isälle. Se on oikeesti ihana ihminen ja mä välitän siitä tosi paljon. Joo, mun isä oli silloin 17-vuotias, kun mä synnyin, mut ei sillä oo mitään välii. Ja mun äiti oli silloin kuiteski nelisen vuotta vanhempi.... Ne oli oikeestaan koko mun ala-aste ajan asumus erossa ja mä asuin isän kanssa. Sen taki me ollaan niin läheisii.
        Mulle on iso päätös kertoo vanhemmille tästä ja toivon heidän auttavan mua.
        Kävin myös katsomassa nettiturvakodin sivuja ja mä tajusin vasta ekaa kertaa, että mä oon ollu rikoksen uhri jo aivan liian kauan...

        Mä en sietäks ensinmäistäkään lyöntii


    • "Aloittaja on myös kertonut että poikaystävä aiheuttaa hänelle mustelmia äkkipikaisuudellaan. "

      Aa. Anteeks. Tääl on 61 kommenttia niin että...

    • Siis hei hetkonen hei. Miks aloittaja välittää siitä sitten niin paljon? Alkaa pikkuhiljaa haiskahtaa trollilta...

    • 8u9jh89m89h78g7hj

      Kannattais seurustella kakskymppisen kanssa. Ne ei oo enää nii kersoja eikä leiki tunteilla kuten noi mopo- ja kevariteinit.

      • petetty tyttöystävä

        Mikskö mä välitän mun poikaystävästä niin paljon, vaikka se mätkii mua?

        Mun poikaystävä osaa välillä käyttäytyä oikein asiallisesti ja hurmaavasti. Sitä paitsi mä en edes pitänyt siitä aluksi, mut jonkun ajan kuluttua mä tajusin sitä paremmin ja koin pehmeemmän puolen siit. Ja mä rakastuin, eikä mun poikaystävä silloin alkuun satuttanut mua. Olisikohan se alkanu joku vähän yli vuosi sitten, kun oltiin seurusteltu jo vuos.
        Ja jos sä tykkäät jostain tyypistä oikein paljon, ni alkuun sen antaa anteeksi, kun ajattelee, että se ei tuu toistuun. Ja mä annan vielki anteeksi, mutta haluun erota. Ja mä kerron luultavasti tästä tänään mun isälle.
        Ja kyl mä voisin olla kakskymppisen kanssa, mutta ne ei taida haluta vielä 16-vuotiasta tyttöä.


      • annamennä!!
        petetty tyttöystävä kirjoitti:

        Mikskö mä välitän mun poikaystävästä niin paljon, vaikka se mätkii mua?

        Mun poikaystävä osaa välillä käyttäytyä oikein asiallisesti ja hurmaavasti. Sitä paitsi mä en edes pitänyt siitä aluksi, mut jonkun ajan kuluttua mä tajusin sitä paremmin ja koin pehmeemmän puolen siit. Ja mä rakastuin, eikä mun poikaystävä silloin alkuun satuttanut mua. Olisikohan se alkanu joku vähän yli vuosi sitten, kun oltiin seurusteltu jo vuos.
        Ja jos sä tykkäät jostain tyypistä oikein paljon, ni alkuun sen antaa anteeksi, kun ajattelee, että se ei tuu toistuun. Ja mä annan vielki anteeksi, mutta haluun erota. Ja mä kerron luultavasti tästä tänään mun isälle.
        Ja kyl mä voisin olla kakskymppisen kanssa, mutta ne ei taida haluta vielä 16-vuotiasta tyttöä.

        Hyvä, rohkeutta peliin!

        Ei kannata etsiä seurustelukumppania kuitenkaan iän mukaan.


      • yyttg5mkg5ig, 5i
        annamennä!! kirjoitti:

        Hyvä, rohkeutta peliin!

        Ei kannata etsiä seurustelukumppania kuitenkaan iän mukaan.

        Hieno asenne!!


    • ööivdipeå7heå67heå7h

      Kannattaa kertoa

    • jeah

      :)

      • Petetty tyttöystävä

        Kerroin mun ongelmista itse asiassa vasta eilen päivällä mun isälle. Ja se ei todellakaan ollut helppoa. Jostain kumman syystä mua hävetti kertoo ne kaikki ikävät asiat ja se, että oon antanu poikaystäväni kohdella mua niin kuin se on kohdellu.

        Mun isä oli jokseenkin järkyttynyt. Se ei kuulemma osannut odottaa mitään tollasta mun poikaystävästä, joka on toivon mukaan kohta ex.
        Sit se just sano mulle, että en ansaitse tommosta kohteluu ja ihmetteli miks en oo kertonu aiemmin sille.
        Isä oli toisaalta myös hemmetin vihainen sille mun poikaystävälle ja lupas auttaa mua.
        Sovittiin, et meen ens viikolla käymään poikaystävän luona ja se tulee heittämään. Ja sit sillä on tärkeää asiaa sen vanhemmille ja kertoo mun ongelmista niille, jotta ne vois loppuu. Sit tietty aiotaan keskustella niistä siellä.
        Mun isä lupas myös äidin kanssa viedä, mut johonkin terapiaan puhumaan tästä, mutta musta tuntuu, että selviin ilmankin.
        Oon tosi kiitollinen jo tässä vaiheessa mun vanhemmille, kiitti.


      • häou6äo6oä
        Petetty tyttöystävä kirjoitti:

        Kerroin mun ongelmista itse asiassa vasta eilen päivällä mun isälle. Ja se ei todellakaan ollut helppoa. Jostain kumman syystä mua hävetti kertoo ne kaikki ikävät asiat ja se, että oon antanu poikaystäväni kohdella mua niin kuin se on kohdellu.

        Mun isä oli jokseenkin järkyttynyt. Se ei kuulemma osannut odottaa mitään tollasta mun poikaystävästä, joka on toivon mukaan kohta ex.
        Sit se just sano mulle, että en ansaitse tommosta kohteluu ja ihmetteli miks en oo kertonu aiemmin sille.
        Isä oli toisaalta myös hemmetin vihainen sille mun poikaystävälle ja lupas auttaa mua.
        Sovittiin, et meen ens viikolla käymään poikaystävän luona ja se tulee heittämään. Ja sit sillä on tärkeää asiaa sen vanhemmille ja kertoo mun ongelmista niille, jotta ne vois loppuu. Sit tietty aiotaan keskustella niistä siellä.
        Mun isä lupas myös äidin kanssa viedä, mut johonkin terapiaan puhumaan tästä, mutta musta tuntuu, että selviin ilmankin.
        Oon tosi kiitollinen jo tässä vaiheessa mun vanhemmille, kiitti.

        Toivottavasti sun asiat rupee nyt järjestymään


      • Petetty tyttöystävä kirjoitti:

        Kerroin mun ongelmista itse asiassa vasta eilen päivällä mun isälle. Ja se ei todellakaan ollut helppoa. Jostain kumman syystä mua hävetti kertoo ne kaikki ikävät asiat ja se, että oon antanu poikaystäväni kohdella mua niin kuin se on kohdellu.

        Mun isä oli jokseenkin järkyttynyt. Se ei kuulemma osannut odottaa mitään tollasta mun poikaystävästä, joka on toivon mukaan kohta ex.
        Sit se just sano mulle, että en ansaitse tommosta kohteluu ja ihmetteli miks en oo kertonu aiemmin sille.
        Isä oli toisaalta myös hemmetin vihainen sille mun poikaystävälle ja lupas auttaa mua.
        Sovittiin, et meen ens viikolla käymään poikaystävän luona ja se tulee heittämään. Ja sit sillä on tärkeää asiaa sen vanhemmille ja kertoo mun ongelmista niille, jotta ne vois loppuu. Sit tietty aiotaan keskustella niistä siellä.
        Mun isä lupas myös äidin kanssa viedä, mut johonkin terapiaan puhumaan tästä, mutta musta tuntuu, että selviin ilmankin.
        Oon tosi kiitollinen jo tässä vaiheessa mun vanhemmille, kiitti.

        Hei toi vaatii jo paljon rohkeutta, hyvä! (: Mulla itelläni tuskin riittäis pokka kertoa tollasista asioista.
        Toi voi olla aikas hyvä idea jos sun isä menee puhumaan sen pojan vanhemmille, ja vaiks ihan suoraankin sille pojalle. Toi on hyvä et sun vanhemmat on tulena ja tarjoaa apua mut jos sä pärjäät yksin, fine. Mut jos tuntuu et tarvit vähääkään apua niin sit kans otat sitä vastaan.


      • kylläse
        partiolainen98 kirjoitti:

        Hei toi vaatii jo paljon rohkeutta, hyvä! (: Mulla itelläni tuskin riittäis pokka kertoa tollasista asioista.
        Toi voi olla aikas hyvä idea jos sun isä menee puhumaan sen pojan vanhemmille, ja vaiks ihan suoraankin sille pojalle. Toi on hyvä et sun vanhemmat on tulena ja tarjoaa apua mut jos sä pärjäät yksin, fine. Mut jos tuntuu et tarvit vähääkään apua niin sit kans otat sitä vastaan.

        Oot tosi rohkee


    • jätä

      sinuna jättäsisin se kundi ei tuu koskaan pyytämään sulta anteeks tosissaan varsinki josse oli kkehuskellu. joten tee palvelus ja jätä tommonen runkk...

      • niiiiin

        Jos olisit lukenut kaikki tekstit olisit saanut selville, että aloittaja on yrittänyt päästä pojasta eroon, mutta poika on vain jatkanut kuin mitään ei olisi tapahtunut.


    • tififi44t5ti5fi45

      Niinpä

    • petetty tyttöystäv

      Mun iasä tuli heittämään, mut keskiviikkona poikaystävälleni. Isä kertoi kyseisen pojan vanhemmille, kuinka hän on kohdellut minua väkivaltaisesti ja, että ei ole suostunut erota, vaikka itse olisin halunnut. No, ne otti asian tosi vakavasti ja käski jättää mut ruhaan yms. Sit kun olin lähös ex poikaystäväni luota, isä viel sano, et jos se ei jätä mua rauhaan hankin lähestymiskiellon ja vaihdan lukiota. Seuraava päivänä kaikki ihmetteli, et miks ei enää pyöriyä yhes, mut en kertonut syytä jättämiselle..

    • done!

      Been there, done that! Nyt pääsit yli ja toivonmukaan et joudu uudestaan! Ja jos jotenkin kummallisesti olet joutumassa, tiedät missä vaiheessa lähteä pois ja mitä tehdä!:)

    • hijee

      Onnittelut :)♡

    • Lune Noire

      Olen iloinen että kaikki näyttää kääntyvän parhain päin.

      Toivottavast Amor nuolineen on suotuisampi sinulle jatkossa.

      Kaikkea hyvää sinulle :)

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      382
      4505
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      283
      2502
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1803
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe