kissanpentu

kisulirakas

No meillä on kissanpentu joka on toosi villi. Se puree ja raapii kuoliaaks. Mä oon koittanu kouluttaa sitä mutta ei onnistu. Laittakaa vinkkejä tähän keskusteluun. Älkää laittako mitään turhaa.

5

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ethän leikitä pentua omilla käsilläsi tai jaloillasi, jolloin se on oppinut raapimaan ja puremaan sinua? Toivottavasti et, sillä pentu oppii pian siihen, että kätesi ja jalkasi ovat niitä "leikkikaluja" joita voi purra ja kynsiä. Riittävästi vain leluja, joilla pentu voi leikkiä. Kun kissa kasvaa ja voimaa tulee lisää, niin se ei ole kenellekkään mukavaa, jos upottaa hampaat ja kynnet ihoon. Kissa ei sitä ymmärrä, että niin ei saa tehdä, jos se on pennusta asti siihen opetett, vaan olettaa että käsi/jalka on lelu, jolla voi leikkiä.

    • hei pure mua

      Mulla oli myös villi pentu. Ostin nahkahanskat, laitoin käteen ja leikitin sitten, sai purra käsiäni. Kun alkoi puremaan käsiäni ilman käsineitä sanoin napakasti EI.
      EI toistoja useasti ja katsot kissaa vihaisesti. Nyt vanhempana kissani ei enää pure mua. Rauhoittui muutoinkin tosi paljon pentuajoilta.
      Tiedä sitten tepsiikö kaikille tapauksille.

    • jussinmamma

      kyllä se vuoden kuluttua on asettunut. Ainahan kissanpennut purevat, raapivat, kiipeävät kinttuja ja ikkunaverhoja. Sitten vasta voi puhua ongelmasta, kun kissa alkaa kynsiä seiniä,
      Onko mahdollisuus järjestää ulkoilutarha?
      Pahvilaatikko jossa on pari kulkureikää, viihdyttää melkoisesti.
      Ja kärsivällisyyttä omaan päähän. Kissa ei opi mitään alta kahden kuukauden
      Puolivuotias kissa on hankalin, terävät kynnet, voimaa purra ja intoa tuplasti tarpeeseen nähden. Siinä vaiheessa tulee mieleen, että kaksi kissaa, saisivat tapella keskenään

    • JGBZ6890

      Itse tapoin kissani tuosta hyvästä.

    • Aidosti kissarakas ihminen ei tuollaista tee sen perusteella, että kissa raapii ja puree, mutta ainahan jonkun kissojenvihaajan on pakko purkaa se ärsytys tänne viestiketjuun -.- Epäilen kyllä, ettet koskaan ole edes omistanut kissaa ja jos oletkin, niin ihan oikein sinulle, jos on raapinut ja purrut. Toivottavasti edes sattui ja kunnolla :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe