Mitä mä teen? Saan sisaruksen...

Paniikki :/

Oon 15v tyttö ja kuulin eilen että äite on raskaana. Onhan se ihan kiva juttu varmaan sille, mut mä inhoon lapsia. En voi sietää niitä, en haluu nähä enkä koskee niihin, saati kuulla niitä.

Joskus seiskaluokalla meillä oli pakollinen eskaritetti. Lintsasin kolme mulle varattua päivää ja kun lopulta menin sinne, pidin vaan mahollisimman paljon etäisyyttä niihin lapsiin.

Mulla tuli myös ihan pari viikkoo sit hirvee riita yhen serkun kanssa koska hänen piti lähtee asioille ja mun olisi pitänyt ruokkia sen kakara ja jäädä vahtiin sitä -> lähin meneen.

Mä vaan kammoon lapsia enkä haluu missään tilantees koskee niihin. Aikasempi suhde päätty jokunen kuukausi siihen että mun poikaystävä sanoi niin suloisesti kaupungilla "Joku päivä meilläkin on tollanen ihana lapsi". No way.

Eli mitä mä teen ?

15

535

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gfhthugj

Muuta pois. Äläkä väitä et siihe pitää olla 18

• Se yks...

Missä asut? Kuullosta jotenki tutulta...
      Eräs ystäväni inhoaa yli kaiken lapsia
      Itse asun Etelä-Suomessa

• jhnu09u

Tyhmä.
      Meinaaks' että kun saa pikkusiskon tai veljen, elämä pyörii napas ympärillä?

kyllähän se on niin että SINUA ei sitten ole enää olemassakaan, elikkä SAAT OLLA IHAN RAUHASSA sen poik' kaveris kanssa.
      Ja mitä jos joskus teillekkin tulee joskus muksu? Epäilen, kun KERRAN ET voi sietää niitä.(sanois, et voi raukkaa, kun/jos niin käy)

• ap.

Tarkotan lähinnä sitä että mun on vaikee olla samassa tilassa sen lapsen kaa, enkä tuu ikinä koskeen siihen, syöttään, vaihtaan vaippaa saati pitää sitä sylisaä. Eli käännöksenä sulle en voi ottaa vastuuta siskosta/veljestä jos äite tarttiis esim. apua sen hoidossa.

Ei en ole tulossa missään elämäni vaiheessa hankkimaan lasta, jos pillerit pettäis niin se ois abortti edes. Itseasiassa haluaisin sterilisaation, mutta niihin on sellaset periaatteet joita en täytä.

• Lapset on ihania!

Sä oot niin kauhea ihminen!

• ap.

Sekö tekee musta kamalan ihmisen että sä tykkäät lapsista mutta en? Ihan itkettää oma kauheuteni, pitäisiköhän tappaa itsensä :D

• oletlapsiitekin

Miksi et pidä lapsista?

• ap.

En ees tarkalleen tiiä mikä niissä mua niin paljon inhottaa. En vaan kestä niitä. Hyi.

• 15v.tyttellii

katoha sithän meitä on kaks, ite en kans tykkää lapsista siis onhan ne suloisii ja tällee mut en vaa pysty käsittelee niitä tai sit jos ne itkee riistää hermoja :D..

• mä vaan

Ite tykkään sellasist 3-4v ne o sulosii♡
        Mut se parkuminen -iha kauheeta! Mun pikku sisko 8v parkuu nytki siit et ei saa unta... se parkuu siit joka ilta....

• rakastan lapsia

Sinäkin olet lapsi! Kuvittele että joku inhoaisi sinua! Olisiko se kivaa?

• ap.

Mä tiedän kaks henkilöä jotka inhoaa mua, mm. eksän eksä joka uhkas hakata mut kun nähään :D Ei mua kiinnosta

• justiisa

Olet 15 vuotias ja itsekkin vielä lapsi. Mikset sitten inhoa itseäs??? Aika ristiriitasta.

• ap.

Koska en oo enää pieni, seuraava, toljottava joka takertuu ja hyi...

• eräs vaan

Olet mustasukkainen tulevalle vauvalle, koska tulet menettämään sen paikan mikä sinulla nyt on. Uskokaa tai älkää, niin lähes aikuisetkin lapset saattavat olla mustiksia tulevalle vauvalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      123
      6059
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      553
      2142
    3. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      28
      1398
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      111
      1263
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1133
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      48
      1025
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      991
    8. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      65
      941
    9. Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain

muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.
      Tuusniemi
      27
      928
    10. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      59
      925
    Aihe