MacBook Pro Retinan hinta

mac mielessä

Ei taida olla näitä alennuksessa, joka paikassa lähes eurolleen samat hinnat?

9

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

      Aina joskus noita on alennuksessa. Just nyt ei ehkä ole.

      Esim. Gigantti pitää näitä superlauantaimyyntejä. SIlloin on saanut jopa 15 % Macbookeista.

      Ja malliston vaihtuessa edellisiä saa alennuksella niiltä jälleenmyyjiltä, joille on jäänyt varastoon.

    • macci1

      o2 tech.com saa halavalla

    • winkka on paras

      osta mielummin windows 8. Se pyyhkii mac toosalla lattiaa. Macissä joudut maksamaan kaöliista ohjelmistoista jotka ovat surkeita. Judut päivittämään käyytöjärjestelmää 2 vuoden välein. Päivityksen jälkeen jotlut laitteet ja ohkelmat saattavat lakata toimimasta.myöskin sovellusvalikoi,a on surkea. Lisäksi macin käyetöjärjestelmä on sekava. Mac ei ole turvallinenkaasn. Mac häviää tehoiltaan 700€ windows 8 koneelle.

      • numsu

        Tulehan linkkaamaan tähän winukkakone, jossa on vähintään 10 tunnin akkukesto, tosi tarkka näyttö ja vähintään samat tehot kun macissa, lisäksi myös muotoilu, taustavalaistu näppäimistö ja office paketti kaupan päälle, koska Macissa löytyy Applen office ohjelmat.

        Väittäisin, että tuollaista konetta ei ole olemassa tai jos on, se maksaa enemmän.

        Käyttöjärjestelmää ei joudu päivittämään, vaan sen pystyy päivittämään, toisin kuin Windowsissa jos haluat päivittää windows seiskasta kasiin, maksat vähintään sen 120€.

        Käyttöjärjestelmä ei ole sekava kunhan sitä olisit joskus käyttänyt kunnolla ilman ennakkoluuloja. Mac on turvallisempi kuin Windows.

        Tämän kaiken päälle, kerrohan mulle kuinka paljon saat rahaa, jos myyt viisi vuotta vanhan windows läppärisi? Vai heitätkö suoraan roskiin, koska viisi vuotta vanhasta macbookista saat vähintään kolmasosan hinnasta vielä takaisin.

        Älä huutele asioista joista et tiedä, paikassa johon se ei edes kuulu.


    • hintakartelli

      Applen myyjät pitää hintakartellia. Omenafirma ei salli tuotteidensa myyntiä alennusmyynnissä. Joitain muutaman kympin hinnanalennuksia joskus tulee ja se on silloin ihan mieletön juttu ja kansa ostaa.

      • numsu

        Sitten kun kysyy, että miksi laittaa alennukseen jos muutenkin myy? Mielumminhan myy suuremmalla katteella.


      • gartell
        numsu kirjoitti:

        Sitten kun kysyy, että miksi laittaa alennukseen jos muutenkin myy? Mielumminhan myy suuremmalla katteella.

        no, Apple ei mm salli edellisen sukupolven tuotteille alennusmyyntiä vaan myymättömät laitteet palautetaan valmistajalle. Arveluttaa tuo että jokaisella jälleenmyyjällä on eurolleen sama hinta Applen tuotteille.


      • 1stMacFinn
        gartell kirjoitti:

        no, Apple ei mm salli edellisen sukupolven tuotteille alennusmyyntiä vaan myymättömät laitteet palautetaan valmistajalle. Arveluttaa tuo että jokaisella jälleenmyyjällä on eurolleen sama hinta Applen tuotteille.

        Arveluttaishan se jos se olis totta. Poimin tuossa gigantin ja verkkokaupan sivuilta MacBook Air 13 tuumaisen ja Gigantti tarjoaa 939 ja Verkkokauppa 998,90€. Minusta tuossa on useammankin euron ero.

        Toisekseen, käytännössä joka kerta kun mallisto on vaihtunut, monet myyjät myyvät vanhempaa mallia alennuksella. Tämäkin MBP joka mulla on, tuli mulle sillä tavalla.


    • PitkältiSamatHinnat

      Pitkälti joka paikassa samat hinnat.
      Hinnat vaihtelee suurinpiirteiden 100€ suuntaansa....
      Älä kuitenkaan tee sitä virhettä että ostat sellaisen käytettynä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe