Etsitään luovuttajaa

nansku_mj

olemme mieheni kanssa pitkään halunneet yhteisen lapsen mutta yhdessä normaaliteitse emme sitä tule samaan mieheni lapsettomuuden takia.Kalliisiin hoitoihin meillä ei ole varaa joten haluaisimme kokeilla tätä kautta. Etsimme siis luovuttajaa purkkimenetelmällä. saataisiin yksi toivottu ja kaivattu iltatähti lisää tähän perheeseen.

6

474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janne6

Hei

Olen 38v mies Vantaalta ja olen valmis auttamaan. Olen terve ja luotettava ja haluan auttaa asiassa. Laittaisitteko hieman yhteystietoja, että voimme keskustella asiasta?

• Lady401

Hei Janne6,

Onko sinuun mahdollista olla yhteydessä saman aiheen tiimoilta? Voisitko antaa yhteystietosi?

• Autan ilmaiseksi

Terve, minäkin olen Vantaalta. Olen 34-vuotias mies ja voin auttaa lapsenteossa luomumenetelmällä. Vaadin kuitenkin, että sinulla ei ole sukupuolitauteja ja haluan tavata lasta säännöllisesti. Elatusmaksuja en kuitenkaan maksa, mutta vaadin että lapsi saa terveen kasvatuksen. Eli ei tupakointia tai alkon käyttöä perheessä.

• minä

"Autan ilmaiseksi", anna sähköpostiosoite.
        Kiitos!

• Ennustajaeukko

Suosittelen kaivamaan ne hoitorahat jostain tai unohtamaan koko jutun. Tuosta syntyy muuten aikamoinen soppa.

• fanboy88

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2246
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1674
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1347
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1343
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1246
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      64
      1118
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      63
      1091
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1037
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      962
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe