olemme mieheni kanssa pitkään halunneet yhteisen lapsen mutta yhdessä normaaliteitse emme sitä tule samaan mieheni lapsettomuuden takia.Kalliisiin hoitoihin meillä ei ole varaa joten haluaisimme kokeilla tätä kautta. Etsimme siis luovuttajaa purkkimenetelmällä. saataisiin yksi toivottu ja kaivattu iltatähti lisää tähän perheeseen.
Vastaukset 6
- Janne6
Hei
Olen 38v mies Vantaalta ja olen valmis auttamaan. Olen terve ja luotettava ja haluan auttaa asiassa. Laittaisitteko hieman yhteystietoja, että voimme keskustella asiasta?- Lady401
Hei Janne6,
Onko sinuun mahdollista olla yhteydessä saman aiheen tiimoilta? Voisitko antaa yhteystietosi?
- Autan ilmaiseksi
Terve, minäkin olen Vantaalta. Olen 34-vuotias mies ja voin auttaa lapsenteossa luomumenetelmällä. Vaadin kuitenkin, että sinulla ei ole sukupuolitauteja ja haluan tavata lasta säännöllisesti. Elatusmaksuja en kuitenkaan maksa, mutta vaadin että lapsi saa terveen kasvatuksen. Eli ei tupakointia tai alkon käyttöä perheessä.
- minä
"Autan ilmaiseksi", anna sähköpostiosoite.
Kiitos!
- Ennustajaeukko
Suosittelen kaivamaan ne hoitorahat jostain tai unohtamaan koko jutun. Tuosta syntyy muuten aikamoinen soppa.
- fanboy88
jos asian on ajankohtainen vielä niin ottakaa yhteyttä [email protected]
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651434
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87667Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480- 112473
- 25473
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus46460