Etsitään luovuttajaa

nansku_mj

olemme mieheni kanssa pitkään halunneet yhteisen lapsen mutta yhdessä normaaliteitse emme sitä tule samaan mieheni lapsettomuuden takia.Kalliisiin hoitoihin meillä ei ole varaa joten haluaisimme kokeilla tätä kautta. Etsimme siis luovuttajaa purkkimenetelmällä. saataisiin yksi toivottu ja kaivattu iltatähti lisää tähän perheeseen.

6

527

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Janne6

Hei

Olen 38v mies Vantaalta ja olen valmis auttamaan. Olen terve ja luotettava ja haluan auttaa asiassa. Laittaisitteko hieman yhteystietoja, että voimme keskustella asiasta?

• Lady401

Hei Janne6,

Onko sinuun mahdollista olla yhteydessä saman aiheen tiimoilta? Voisitko antaa yhteystietosi?

• Autan ilmaiseksi

Terve, minäkin olen Vantaalta. Olen 34-vuotias mies ja voin auttaa lapsenteossa luomumenetelmällä. Vaadin kuitenkin, että sinulla ei ole sukupuolitauteja ja haluan tavata lasta säännöllisesti. Elatusmaksuja en kuitenkaan maksa, mutta vaadin että lapsi saa terveen kasvatuksen. Eli ei tupakointia tai alkon käyttöä perheessä.

• minä

"Autan ilmaiseksi", anna sähköpostiosoite.
        Kiitos!

• Ennustajaeukko

Suosittelen kaivamaan ne hoitorahat jostain tai unohtamaan koko jutun. Tuosta syntyy muuten aikamoinen soppa.

• fanboy88

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      78
      2011
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1239
    3. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      25
      1052
    4. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      141
      1028
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      91
      729
    6. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      118
      722
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      45
      697
    8. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      662
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      59
      655
    10. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      59
      608
    Aihe