En tiedä...

Yksinäinen elämä

En tiedä mistä on kyse. Nälkäni loppuu vasta kun olen syönyt lihaa. Yöllä en saa unta. Kulmahampaani on ovat terävät. Joka päivä lukittaudun huoneseeni, sammutan valot ja menen makaamaan sänkyyni ja olen siinä kuin odottaisin jotain.
Silmieni väri alkaa muuttua ennen ne olivat harmaanvihreät nyt ne ovat paljon harmaammat. Ja muutenkin haluan vain olla yksin.. Ja en ees tiedä miks mä kirjotan tätä tänne ehkä mä haluan vastata onko musta tulossa jotain yliluonollista vaiko oonko mä tulossa hulluks.. Vai jotain ihan muuta.

4

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bible is true

      Oletko ollut tekemisissä okkultismin kanssa (ennustus, meediot, new age jne.)? Oletko tehnyt pahoja tekoja mistä omatuntosi muistuttaa?

      Kehotan sinua laittamaan välit kuntoon Jumalan kanssa! Hän palkitsee jokaisen joka on hänet on löytävä ja saat ilon ja rauhan elämääsi ja uuden suunnan. Raamatusta löydät vastauksen miten Jumalalan voit löytää ja ala rukoilemaan Jeesusta elämääsi ja pyydä rukouksessa että hän pelastaisi sinut.

    • Yksinäinen elämä

      En ole ollut minkäänlaisen okkultismin kanssa tekemisissä ainakin tietääkseni mutta pari ystävääni ovat saattaneet olla mutta en tiedä miten se muka vaivaisi minua. Ja en ole tehnyt pahoja tekoja jos olen niin olen pyytönyt jumalalta anteeksi antoa niihin. Ennen rukoilin joka päivä melkein mutta nyt kun tämä vaihe elämässäni alkoi en ole edes viitsinyt ottaa raamattuani esille.

      • Bible is true

        Etsi itsellesi sellainen seurakuntayhteys kenellä on rakkautta Jumalan sanan totuuteen ja voit mennä sinne rukoiltavaksi. Jos olet uskossa käy raamatullisella upotuskasteella, jos et ole vielä käynyt! Kehotan sinua viemään kaikki asiasi rukouksessa Jumalalle hänen Poikansa Jeesuksen nimessä ja täytä itseäsi Jumalan sanalla. Herra Jeesus Kristus voi sinua sinua auttaa ja antaa sinulle oikean suunnan elämään. Jeesus voi viedä sinut pimeydestä valkeuteen, kuolemasta elämään ja Saatanan vallasta Jumalan luokse.


    • Yksinäinen elämä

      Selvä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5005
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe