Päätettiin mieheni kanssa vihdoin ja viimein hääpäivämäärä, eli nyt pitää alkaa vain suunnitella ja järjestellä.
Yksi asia mikä jäi mietityttämään on tuo häälahjalistat. Mikä on hyvä ja mikä on huono?
Haluaisimme käyttää sellaista missä vieraat voivat merkitä minkä lahjan on hankkimassa meille ja että olisi sellainen vaihtoehto, että useampi voi valita saman sillä yksi lahjatoiveista tulee olemaan ajokortti minulle (enkä voi odottaa, että kukaan haluaa maksaa yksin 2500€ ajokorttia).
Olisi tietty hyvä jos sen saisi salattua niin, että vain juhlakutsun saaneet voivat käydä katsomassa listaa.
Kiitos jo kaikille vastauksista.
Häälahjalistat?
4
388
Vastaukset
- kutsuvieraskin
Voi Pikku Bride! Säilyttääksesi kasvosi, ole hyvä, kunnioita hääjuhlaasi kutsumiasi vieraita edes sen verran että et ala kerjäämään heiltä!
Järjestä sen verran pienemmät juhlat että omat rahasi riittävät ajokotin ym. menojen maksuun.
Odottaa muiden maksavan sinun menosi, käyttäen "häitä " tekosyynä, on tosi alentavaa. - naikkari
http://www.naimisiin.info/yhteiso/topic/21742-lahjalistat-nettiin/
http://www.naimisiin.info/yhteiso/topic/21235-g-mitä-ja-miten-toivottu-häälahjaksi/ - rakastaakolistamiest
Jospa keskittyisit rakastamaan
miestäsi. - huh näitä kerjuu...
Älkää alkako munaamaan itseänne millään lahjalistoilla ja muilla kerjäyksillä. Pitäkää sellaiset häät, että jaksatte maksaa ne ihan itse ja vieraat antavat lahjoja minkä antavat, ettekä ala niistä valittamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
VVM Riikka Purra ministerin asemassaan valehteli ja rikkoi perustuslakia.
Valtiovarainministeri Riikka Purra (PS) kiisti Ylen ykkösaamussa luvanneensa ennen vaaleja, ettei pienituloisilta leikat277234Purra ennen vaaleja: "pienituloisten etuuksista leikkaaminen ei meille käy"
"...perussuomalaisten ero muun muassa kokoomukseen, joka haluaa leikata pienituloisten etuuksista, se ei meille käy."333509Ammattiliittojen jäsenmaksut valtion maksettavaksi
Ammattiliitot neuvottelvat jäsenilleen paremmat palkat, jotka lisäävät valtio verotuloja. Tästä syystä valton tulee maks243085Toksinen persuvasemmisto
Kun toksiset ihmiset eivät kykene hallitsemaan sinua, saamaan sinua näkemään asiat niin kuin he haluaa, toimimaan niin k202760Riikka Purra: Autoilu tulee Suomen valtiolle pyöräilyä edullisemmaksi! Siksi pyöräetu poistettiin!
🐸🐸🐸🐸🐸 Perussuomalaisten trollitehdas kiukkuaa kun Riikka Purra päästi taas sammakoita suustaan että autoilu tulee S3331785- 951195
- 881002
- 94993
Tikkunenällä on kovat luulot itsestään
Mut ei tarjottavana muuta kuin katkeruutta, ilkeyttä ja ilkeä luonne hyih.. oikea miesten nielijä Onneksi kaivatullani13983Hei sinä (m)
Meidän välinen tunnepyörremysky alkoi viime syksynä eikä ainakaan mun taholta ota laantuakseen. Tulet mun mieleen päivit3961