Jälkitarkastus hylkäys seisontajarrun takia. Molemmat pyörät menee lukkoon kun pienestä vauhdista rykäsee jarrun päälle, mut katsastuksessa käsijarru vedettiin yks pykälä kerrallaan päälle, jolloin vasen otti 1kn ja oikea vaihteli 0.1-0.7. Mikähän mahtaa b2 vectrassa olla vikana?
Katsastusmies meinas että uutta palaa, mut ite veikkaan että satula jumittaa. Onko tietäjiä paikalla? Vaijeri liikkuu hyvin että vika tuskin siinä
Kässäri 1kn - 0.1
6
108
Vastaukset
- q1234
Ei taida satula jumittaa kun on rumpujarru.
Säätö saattaisi auttaa... - vivve
Levyt löytyy joka kulmasta
- q1234
Niin löytyy mutta käsijarru on rumpujarrulla ja vaatii ajoittaisen kiristyksen.
Kiristys muuten tapahtuu rummusta, ei vaijereista.
Tuolla lisää infoa:
http://www.opelclubfinland.fi/viewtopic.php?f=37&t=204599
- vivve
Jep näköjään seisontajarru on rumpu.
Säädin sieltä pyörän takaa napsauttelemalla ja tänään tuli 1kn - 1.1kn, eli läpi meni 9% heitolla. Kiios nopeesta vastauksesta! :)
Onko muuten kaikissa autoissa seisontajarru rumpuna?- q1234
Ei ole kaikissa. Itse pidän tuosta rumpujarrusysteemistä, yksinkertainen ja varmatoiminen.
- jfalö
Hmm.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848475
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504138
- 543632
- 513146
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382073- 292056