Koulun lihaskuntotesti

kuntolija

Onko muilla ollut tällaista lihaskuntotestiä koulussa? Itellä oli viime viikolla tällainen, jossa tehtiin perussetti eli: vatsat/30 SEC. ,leuat tai vaihtoehtoisesti riipunta(jos ei leukoja saa), kyykyt(ilman painoja), punnerrukset ja lankutus ja sellainen "yleisliike". Ja kertokaa viel tulos:)

5

1231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äöäöää

ihan samanlaista oli mullakin yli 20leukaa muuta en muista

• ddxd

Kyllähän meillä on koulussa kerran kuukaudessa joko koulun kuntosalilla tai sitten ihan salissa patjalla. Vedän leukoja vain 2-5 mutta esim vatsoja yli 100ja punnerruksia jotakin 50. Meillä menee kyllä silleen että kuinka paljon pystyy tehdä eikä ole aikaa. Tietokonenörteille nauretaan aina sillä lintsaavat aina sen tunnin on jalka mukakipeä

• Juoksija

Itellä kaikki leuanvedot,vatsat ja tollaset punnerrukset yms. Menee aika huonosti kun ei urheilu jaksa kiinnostaa, mutta juoksulajeissa olen luokkani ylivoimainen ykkönen. Tuntuu ärsyttävältä kun luokan "urheilullisimmat" vetävät leukoja yli 10 ja minä saan itse vain 1-2 ja he sorsivat minua. Toisaalta juoksuradalla katsotaan kellä kuntoo kestää ja mitä ;) meiänki luokalla kaikki nörtit aina luistaa lihaskuntotestit ja UIMA-TUNNIT! Kyllä. Niin juuri. 8lk ei osaa uida, vanhemmat taisi synnyttää pojan keyboardi kädessä.

• matikkaluokkalainen

Vedan 10 leukaa pystyn olla 4minaa lankussa ihan paras punnerruksessa vatsat semit. en Tiiä tietokoneista paskaakaan ja en meinaa uinnissa pysyy pinnalla.ei oo nöreydestä kiinni. mut onhan nörtit noulaif paskoi.

• Jlöööö

Jos oikein muistelen niin riipunnasta taisin saada suht. hyvän tuloksen, noin 15 sekuntia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3644
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1981
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1323
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1196
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      100
      1063
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      109
      1045
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1010
    8. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      965
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      876
    Aihe