Tuli liian

näin kävi

Korkea autotalli piti olla 110,00 tuli 110,823,paljonko tuossa on korkeutta liikaa.ja mitä pitäis tehdä.

11

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valvoja kunnasta

      Korkeutta on liikaa 99823 joka on liikaa suunniteltuun nähden. Joudut purkuhommiin. Virhe paljastuu viimeistään loppukatselmuksen aikana, jolloin joudut purkamaan koko tallin

      • vituttaa3

        HAISTA SÄÄKIN PASKA,vastaa kunnolla LYSMY


    • Tuuma on tarkka

      Ei pidä tehdä yhtään mitään.Mitä väliä,jos pientä virhettä mitassa.
      Nykyään rakennusliikkeidebnkin toleranssit on tuuman luokkaa.

      • tekevälle sattuu

        Ilmeisesti tuo on lattiankorko,eihän tuossa ole kuin noin 8cm liikaa,joudut vaan kuulemaan naapureita ja tarkastaja merkkaa piirustukseen uudent korkomitat.


    • fgft7678

      Jos tuo on korko metreinä, niin siinä on 82cm liikaa. Taisitten jotakin muuta.

    • Autot-on..

      Niin onhan siinä 80 cm liikaa, Ehkä ainut mitä pitää tehdä on tolkuttoman iso luiska, että pääsee autolla sisään. Autotallissa sinänsä ei liene yhtään liikaa korkeutta.

      • saata3

        Talon lattiakorko 8m päässä111.60 eikö suunnittelia laittanut autotallin lattian110.00,no rakentajat tekivät omanratkaisunsa joka oli oikea että korko tuohon110.88.pitäiskö maksattaa suunnittelialla uusi rakennuslupa?


    • valvoja kunnasta

      Onko talli lähempänä tietä kuin talo. Se on oleellinen asia. Esittämäsi lukujen perusteella talisi meni n. 100 metriä liian korkealle.. alkaa jo haitata luiskaa valaessa

      • perkelw

        saatanan näsäviisas ,tuollaiselle vaan rajusti patukkaa tuhkaluukkuun .


      • minä

        Ei mennnyt lukujen mukaan 100 metriä vaan 0,823 metriä.


    • perustus pertti

      Tyyppi kyselee et mitä pitäis tehdä kun on töhöttänyt perustuksen teossa ja ainut mitä tulee mieleen on tuhkaluukkuhommat. Olis ehkä ollut viisain pysyäkkin niissä homppelihommissa eikä alkaa yrittämään miesten töitä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe