Hei! Haluaisin ostaa mäyräkoiran osamaksulla. Ei karkeakarvaista. Tulisi ihan
minun ja poikani kaveriksi niin kotiin kuin lenkille en ole viemässä näyttelyyn, vaan
tosiaankin ihan perheenjäseneksi tulisi.
Yhteystiedot: Sähköpostini on [email protected] ja puh.nro 046-6800 999
M: Mäyräkoira hakusessa
Mäyris
4
181
Vastaukset
- kilttikarkkari
Minulla olisi mut harmi kun on karkkari. Koira on näyttelyt minun puolesta jo hoidettu ja menestynyt. Terveellä päällä varustettu ja muutenkin terve koira jolle etsin uutta kotia.
- ei noin
Eläimiä ei koskaan pidä myydä osamaksulla. Jos ei ole varaa ostaa koiraa käteisellä miten on varaa ylläpitää sitä - ruuat, vakuutukset, eläinlääkärin kulut jne?
- kyllä noin
Älä lässytä. Osamaksu on hyvä ja paljon käytetty maksumuoto myös koirakaupoissa. Siksi Kennelliitolla on valmis kauppasopimuspohja osamaksukauppoja varten.
- Heikki P
Ostan lk. Mäyräkoiran, papereissa
P. 045-1751750 [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi403019Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs412854100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es482473Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo462195Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks212054Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa581830- 451739
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä371590- 451513
- 261361