Hei! Haluaisin ostaa mäyräkoiran osamaksulla. Ei karkeakarvaista. Tulisi ihan
minun ja poikani kaveriksi niin kotiin kuin lenkille en ole viemässä näyttelyyn, vaan
tosiaankin ihan perheenjäseneksi tulisi.
Yhteystiedot: Sähköpostini on [email protected] ja puh.nro 046-6800 999
M: Mäyräkoira hakusessa
Mäyris
4
171
Vastaukset
- kilttikarkkari
Minulla olisi mut harmi kun on karkkari. Koira on näyttelyt minun puolesta jo hoidettu ja menestynyt. Terveellä päällä varustettu ja muutenkin terve koira jolle etsin uutta kotia.
- ei noin
Eläimiä ei koskaan pidä myydä osamaksulla. Jos ei ole varaa ostaa koiraa käteisellä miten on varaa ylläpitää sitä - ruuat, vakuutukset, eläinlääkärin kulut jne?
- kyllä noin
Älä lässytä. Osamaksu on hyvä ja paljon käytetty maksumuoto myös koirakaupoissa. Siksi Kennelliitolla on valmis kauppasopimuspohja osamaksukauppoja varten.
- Heikki P
Ostan lk. Mäyräkoiran, papereissa
P. 045-1751750 [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1283912Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans143361- 193285
- 793237
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe573214- 292875
- 472677
- 542617
- 672397
- 192337