Hp 620 ongelmat

elisa1

Moikka ! Mulla on pari vuotta vanha hp 620 joka puolisen vuotta takkuillut. Ilmoittelee että usb laitetta ei tunnistettu Port_#0002.Hub_#0007 unknown device. Web kamera (kiinteänä koneessa) toiminut satunnaisesti. Jatkuvasti näitä ongelmia. Tietokone palautettiin tehdasasetuksiin ja kone asensi itse itseensä ohjelmat. Käytössä windows 7. Muutaman päivän kone toimi moitteettomasti,,, Nyt web kameraa ei enää saa lainkaan toimimaan. Käynnistysvalikon kautta kun koittaa niin kone ilmoittaa että kameraa ei havaittu, hp webkamera suljetaan. Usb ilmoitus vilkkuu ja pimputtaa kokoajan :( Osaisiko joku ystävällinen antaa jotain neuvoa mitä pitäis tehdä ?? Kiitos kovasti jo etukäteen jos viitsit vastata :)

13

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyl ne löytyy

      Laita ajurit eri laitteille kuntoon. Eli siis haet " HP 620 Windows 7 drivers" googlella tai HP sivuilta.

    • kjlj
      • elisa1

        Kiitos kjlj. Tuo ei kyllä vaan onnistunut :( Kone ilmoittaa : Asetusohjelman mukaan kokoonpano ei tue mitään näistä tuotteista.


      • kjlj
        elisa1 kirjoitti:

        Kiitos kjlj. Tuo ei kyllä vaan onnistunut :( Kone ilmoittaa : Asetusohjelman mukaan kokoonpano ei tue mitään näistä tuotteista.

        HP Universal Camera Driver (International)

        Lataa vielä tuo ajuri ja asennat sen, nyt pitäis kameran toimia....


    • kjlj

      Intel Chipset Installation Utility

      Lataa ja asenna vielä samalta sivulta tuo yo ajuri.

      Taitaa olla niin että sun tarviis saada apua osaavalta kaverilta, siinä voi olla jotain muuta päivitettävää tai sitten ongelmaa...
      kai sulla on windows 7HP-64 bittinen käyttis kuitenkin, vaikea neuvoa kun ei tiedetä tarkalleen koneen mallia yms.

      http://bot.fi/dxl

    • shernobyll

      Mulla kanssa on hp 620. Ja hyvin toimii ei pyöritä tanki onlinea täydellisesti mutta hyvä perus tietokone. Mutta en tiiä sitä miksi siitä irtoaa näppäimet koko ajan. Muuten missäköhän paikassa myytäisiin uusia akkuja siihen.

      • jo_on_jutut

        Just, onko siitä jo akkukin irtoamassa? :D


    • tietokonehullu

      Ei ole vaan se ite kone sanoo että se pitää vaihtaa. Ja se ei kestä yhtään mitään . Kun minuutin kattoo niin menee jumiin . Mutta johdon päässä toimii. lähetän itse asiassa koko ajan tällä koneella .

    • kannattaa-tarkistaa

      Tässä nyt on niin paljon vikamahdollisuuksia että kannattaisi tarkistaa kovalevykin ja sekin että onko koneen tuuletus kunnossa.

    • perkeleeen

      hei

    • perkeleenipad

      Kantsii varmaan kattoa että onko prossussa vikaa jos ei toimi normaalisti.

    • llskodkk

      Ihan paska kone.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6193
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      35
      3761
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1965
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      1462
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1458
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      33
      1370
    Aihe