Heipsulivei!
Kirjottelen semmoisella asialla että asun vuokratussa paritalossa.
Muuttaessani vuokran-antaja sanoi että pitää tehdä sähkösoppari.
Tein sen ja pistin koko ajan suuret sähkölaskut sen piikkiin että asun paritalossa edullisen kerrostalo sähkölaskun jälkeen.
mutta sit pamahti yks kerta jumalattoman iso sähkölasku joka pisti uudestaan miettimään asiaa, puhelua fortumille ja selvittämään syytä.
Siinäpä sitten selvisi että taloon on asennettu yksi yhteinen sähkömittari.
naapurin kaa yhteinen.
Tämä naapuri oli käyttänyt puoli vuotta "minun sähköä"............
soitin vuokranantajalle asiasta niin ei oikein osannut mitään sanoa.
no onneksi naapuri suostui sitten maksamaan minulle puolet puolen vuoden sähkölaskuista takasin ja hän väitti että oli "tietämätön" Että elelee toisen sähköillä.
Tämä naapurini on "elämänkoululainen" joka ei vaikuta luotettavalta että maksaisi tulevaisuudessa sähkölaskun vaikka jos muuttaa yllättäen? Selvä narkkari.
koska tätä asiaahan ei ole kirjattu mihinkään että hänen pitäisi maksaa minun sähkösopimuksesta puolet. Niin eihän hän rikosta tekisi jos jättäisi maksamatta!
Minulla on vuoden vuokrasopimus ja pääsen muuttamaan pois elokuussa.
Mitä minä teen oikeesti! Minulla on niin huijattu olo.
Olisiko vuokran antajan pitänyt mielestäsi kertoa etukäteen asiasta että on yhteinen sähkömittari?
vuokran-antaja ei saa aikaiseksi laitettua omia sähkömittareita
ja tiedän että minun oma sähkönkulutus ei ole todellakaan puolet siitä sähkölaskusta aina mikä tulee!!! koska esim. Hänellä on sauna ja minulla ei.
Minä olen tarkka sähkönkulutuksen kanssa.
Vuokranantaja huijasi sähkösopimuksen kanssa, apua!
deiliiiii
1
309
Vastaukset
- Alamittarit
No siellä on varmaankin se yksi päämittari, josta laskutus juoksee ja johon pitää ottaa sähkösoppari, mutta sitten todennäköisesti ns "alamittarit" kumpaankin asuntoon, joiden mukaan tuon päämittarin kulut voidaan jakaa kummallekin asukkaalle kulutuksen mukaisesti. Näin siis ainakin yleisemmin muualla, suosittelen tiedustelemaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606004- 1003101
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.242386- 212048
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3451741Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791656- 261582
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691511Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231374