17-vuotias uskova tyttö etsii noin 17-vuotiast poikaystävää. Mielellään myös uskova.
Toivoisin sun olevan mukava, lempeä, huumorintajuinen, hauska, hellä ja sun asuvan Kouvolassa tai lähi seudul.
Asun Kouvolassa. Harrastan lukemista, tanssia, koiran kaa lenkkeilyy.
Etsin poikaystävää
17
806
Vastaukset
- ateistijäbä
Uskova... Usko vitun va. Mikä siinä uskonnossa on ideana en ole koskaan tajunnut? Älytöntä sosiaali kontrollia johon ihmiset oikeasti lankeavat. Väittelisin mielelläni kanssasi vaikka Genesiksestä, mutta en ikinä voisi seurustella ihmisen kanssa joka vielä erikseen hakee uskovaa kumppania eli toisin sanottuna on aika helvetin ahdasmielinen jos ei voi seurustella ihmisten kanssa jotka eivät usko samaan liibadaabaan. Itse olen 16v enkä kuulu mihinkään uskontokuntaan. Osaisitko perustella minulle järkevästi miksi uskoa Raamattuun jonka jotkut lammas-paimen-jäbät ovat kirjoittaneet tuhansia vuosia sitten omasta elämästään tai tuntemistaan profeetoista. Moosesta ei muuten ollut olemassa koska se on historiallisesti todistettu mahdottomaksi... Jos haluat voin myös kumota suuren osan kaikista muistakin Raamatun kertomuksista tieteellisin perustein. (ps. tiede = todistettu totuus turha sanoa että "miks sää uskot sokeasti jotain valkotakki setiä mistä tiät ettei ne vaa valehtele yhyy")
Miks sä tuut mollaamaan tänne jos toinen uskoo johonkin? Eiks se oo jokasen oma asia?
Mä en itekään ollu mikään uskovainen enkä oikeestaan tykänny kristillisestä kirkosta alakoulussa. Sit kun kävin riparin jä lähin sen myötä seurakunnan nuorten toimintaan mukaan - piru vie se on just mahtavaa! Oikeesti! Ja itse asiassa Raamatusta saattaa löytyä joitakin aika hyviäkin tekstipätkiä, ihan selasillekkin jotka ei usko.
Älkääkä nyt sanoko että ''lankesin kirkon aivopesuun'' Ei kannata - se jos mikä - on ahdasmielistä.- Yksinäinen tyttö
Mikä sul on sitä vastaan että mä uskon Jumalaan? Oot lapsellinen. Jokainen saa uskoo mihi itte haluu.
- ateistijäbä
Yksinäinen tyttö kirjoitti:
Mikä sul on sitä vastaan että mä uskon Jumalaan? Oot lapsellinen. Jokainen saa uskoo mihi itte haluu.
Minun muielestäni 17 vuotias jolla on mielikuvitus kaveri on tässä se lapsellisempi. Uskonnot satuttavat ihmisiä ja yhteiskuntaa aiheuttaen erilaisuuksia ihmisten välille joita käsitellään usein väkivallalla tai syrjimällä. Erästä tuntemaani henkilöä oli mm. nuorempana syrjitty ja haukuttu kirkossa hänen ylipainostaan ja eriävistä mielipiteistä, tämä oli saanyut hänet masennuksen ja viiltelyn kierteen. Hänen uskonnollinen perheensä ei myöskään hyväksynyt häntä. Aikuisena hän erosi kirkosta ja ryhtyi ateistiksi, pääsi näin eroon masennuksesta ja sai elämänsä takisin. Useissa uskontokunnissa mm. silvotaan ihmisiä. Esim. afrikassa ja arabiassa useat muslimi yhteiskunnat ympäri leikkaavat tyttöjä kivuliaasti puuduttamatta tehden näin heidän seksuaalisesta elämästään loputonta helvettiä.
http://www.hs.fi/datajournalismi/a1305766700849
Siinä on pieni osa syistä joiden takia en ymmärrä uskontoja ja olen sitä mieltä että jos niitä ei olisi maailma olisi parempi paikka. Toivon että otatte minut tosissani... - ateistijäbä
ateistijäbä kirjoitti:
Minun muielestäni 17 vuotias jolla on mielikuvitus kaveri on tässä se lapsellisempi. Uskonnot satuttavat ihmisiä ja yhteiskuntaa aiheuttaen erilaisuuksia ihmisten välille joita käsitellään usein väkivallalla tai syrjimällä. Erästä tuntemaani henkilöä oli mm. nuorempana syrjitty ja haukuttu kirkossa hänen ylipainostaan ja eriävistä mielipiteistä, tämä oli saanyut hänet masennuksen ja viiltelyn kierteen. Hänen uskonnollinen perheensä ei myöskään hyväksynyt häntä. Aikuisena hän erosi kirkosta ja ryhtyi ateistiksi, pääsi näin eroon masennuksesta ja sai elämänsä takisin. Useissa uskontokunnissa mm. silvotaan ihmisiä. Esim. afrikassa ja arabiassa useat muslimi yhteiskunnat ympäri leikkaavat tyttöjä kivuliaasti puuduttamatta tehden näin heidän seksuaalisesta elämästään loputonta helvettiä.
http://www.hs.fi/datajournalismi/a1305766700849
Siinä on pieni osa syistä joiden takia en ymmärrä uskontoja ja olen sitä mieltä että jos niitä ei olisi maailma olisi parempi paikka. Toivon että otatte minut tosissani...sry kaikista mahdollisista kirjotusvirheistä
- Yksinäinen (18v) poika
Itse olisin 18 vuotias poika (olen ollut vasta reilun puolitoista kuukautta 18... Jos oisin syntynyt pari päivää myöhemmin olisi syntynyt vuonna 1996... ei kai haittaa?) Asun Lahdessa (Kouvolahan on melko lähellä siis... ;)
Olen luoteenltani luotettava, mukava, hauska (ainakin omasta mielestäni), tunnollinen, yms...
Uskonnollisuudesta.... Jaa... Noh.... Uskonto oli koulu todistuksissa 9. (eikä kokeisiin oikein tarvinnut lukea)... Mutta tämä ei taida olla asia jota tuolla tarkoitit :D
Harrastan lenkkeilyä (10 km lenkki n. 1,5 tunnissa), musiikin kuuntelua, video pelien pelausta ja katson animea :)
Jos herätän yhtään kiinnostusta laita s-postia osoitteeseen [email protected] - kim jong un
voi tyttö rukkaa, kouvonismi on aivopessyt likan. sitä se teettää, kun elää
kouvostoliitossa...- Yksinäinen tyttö
Miten niin kouvonismi on aivopessyt mut? mitä sä sil tarkotat?
- boyyy95
Moi:) Oon 18v täyttäny poika, asun suht lähellä Kouvolaa( n. 80 km). Uskonto ei ole minulle vieras asia. Harrastuksiini kuuluu mm. laskettelu. Miten saisin suhun yhteyttä?
- Yksinäinen tyttö
Oisko sul s-postia?
- boyyy95
Joo mun sähköposti on [email protected] :)
- Entinen yksinäinen tyttö
OON VARATTU! ILMOITUS EI OO ENÄÄ VOIMASSA!
- #kyrpäjyrä
@Yksinäinen tyttö
Kerro vaan milloin tuun jynssämään kyrpääni sun tiukkaan pilluusi.
#kyrpäjyrä
#vittu_aina#mielessä
#"Etsin poikaystävää"
#Suomi24 - Poikaystäväävailla
Etsin noin 14 vuotiasta poikaa. Toivon että asut Espoossa jotta voitaisiin nähdä. Olen itse 14. Olen 150 cm ja olen huomioiva. Toivon että sinäkin olisit. Toivon myös että osaisit edetä minun tahtiin ja olisit edes vähän romanttinen
- Arttuuuuuuu
Mikä sun ig on? :)
Arttuuuuuuu kirjoitti:
Mikä sun ig on? :)
Hän ei varmaan 10 kuukauden jälkeen tätä ilmoitusta tarkista, joten häippäseppäs muualle arkistoja kaivelemaan.
- vaastaa
Moi!
Ettisin poikaystävää. Semmosta 12-13v poikkista joka asuu lähellä Kainuuta. Mun sähkis on [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181016Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071010Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk299908- 42899
- 72875