Etsin poikaystävää

Yksinäinen tyttö

17-vuotias uskova tyttö etsii noin 17-vuotiast poikaystävää. Mielellään myös uskova.
Toivoisin sun olevan mukava, lempeä, huumorintajuinen, hauska, hellä ja sun asuvan Kouvolassa tai lähi seudul.
Asun Kouvolassa. Harrastan lukemista, tanssia, koiran kaa lenkkeilyy.

17

1059

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ateistijäbä

      Uskova... Usko vitun va. Mikä siinä uskonnossa on ideana en ole koskaan tajunnut? Älytöntä sosiaali kontrollia johon ihmiset oikeasti lankeavat. Väittelisin mielelläni kanssasi vaikka Genesiksestä, mutta en ikinä voisi seurustella ihmisen kanssa joka vielä erikseen hakee uskovaa kumppania eli toisin sanottuna on aika helvetin ahdasmielinen jos ei voi seurustella ihmisten kanssa jotka eivät usko samaan liibadaabaan. Itse olen 16v enkä kuulu mihinkään uskontokuntaan. Osaisitko perustella minulle järkevästi miksi uskoa Raamattuun jonka jotkut lammas-paimen-jäbät ovat kirjoittaneet tuhansia vuosia sitten omasta elämästään tai tuntemistaan profeetoista. Moosesta ei muuten ollut olemassa koska se on historiallisesti todistettu mahdottomaksi... Jos haluat voin myös kumota suuren osan kaikista muistakin Raamatun kertomuksista tieteellisin perustein. (ps. tiede = todistettu totuus turha sanoa että "miks sää uskot sokeasti jotain valkotakki setiä mistä tiät ettei ne vaa valehtele yhyy")

      • Miks sä tuut mollaamaan tänne jos toinen uskoo johonkin? Eiks se oo jokasen oma asia?

        Mä en itekään ollu mikään uskovainen enkä oikeestaan tykänny kristillisestä kirkosta alakoulussa. Sit kun kävin riparin jä lähin sen myötä seurakunnan nuorten toimintaan mukaan - piru vie se on just mahtavaa! Oikeesti! Ja itse asiassa Raamatusta saattaa löytyä joitakin aika hyviäkin tekstipätkiä, ihan selasillekkin jotka ei usko.

        Älkääkä nyt sanoko että ''lankesin kirkon aivopesuun'' Ei kannata - se jos mikä - on ahdasmielistä.


      • Yksinäinen tyttö

        Mikä sul on sitä vastaan että mä uskon Jumalaan? Oot lapsellinen. Jokainen saa uskoo mihi itte haluu.


      • ateistijäbä
        Yksinäinen tyttö kirjoitti:

        Mikä sul on sitä vastaan että mä uskon Jumalaan? Oot lapsellinen. Jokainen saa uskoo mihi itte haluu.

        Minun muielestäni 17 vuotias jolla on mielikuvitus kaveri on tässä se lapsellisempi. Uskonnot satuttavat ihmisiä ja yhteiskuntaa aiheuttaen erilaisuuksia ihmisten välille joita käsitellään usein väkivallalla tai syrjimällä. Erästä tuntemaani henkilöä oli mm. nuorempana syrjitty ja haukuttu kirkossa hänen ylipainostaan ja eriävistä mielipiteistä, tämä oli saanyut hänet masennuksen ja viiltelyn kierteen. Hänen uskonnollinen perheensä ei myöskään hyväksynyt häntä. Aikuisena hän erosi kirkosta ja ryhtyi ateistiksi, pääsi näin eroon masennuksesta ja sai elämänsä takisin. Useissa uskontokunnissa mm. silvotaan ihmisiä. Esim. afrikassa ja arabiassa useat muslimi yhteiskunnat ympäri leikkaavat tyttöjä kivuliaasti puuduttamatta tehden näin heidän seksuaalisesta elämästään loputonta helvettiä.

        http://www.hs.fi/datajournalismi/a1305766700849

        Siinä on pieni osa syistä joiden takia en ymmärrä uskontoja ja olen sitä mieltä että jos niitä ei olisi maailma olisi parempi paikka. Toivon että otatte minut tosissani...


      • ateistijäbä
        ateistijäbä kirjoitti:

        Minun muielestäni 17 vuotias jolla on mielikuvitus kaveri on tässä se lapsellisempi. Uskonnot satuttavat ihmisiä ja yhteiskuntaa aiheuttaen erilaisuuksia ihmisten välille joita käsitellään usein väkivallalla tai syrjimällä. Erästä tuntemaani henkilöä oli mm. nuorempana syrjitty ja haukuttu kirkossa hänen ylipainostaan ja eriävistä mielipiteistä, tämä oli saanyut hänet masennuksen ja viiltelyn kierteen. Hänen uskonnollinen perheensä ei myöskään hyväksynyt häntä. Aikuisena hän erosi kirkosta ja ryhtyi ateistiksi, pääsi näin eroon masennuksesta ja sai elämänsä takisin. Useissa uskontokunnissa mm. silvotaan ihmisiä. Esim. afrikassa ja arabiassa useat muslimi yhteiskunnat ympäri leikkaavat tyttöjä kivuliaasti puuduttamatta tehden näin heidän seksuaalisesta elämästään loputonta helvettiä.

        http://www.hs.fi/datajournalismi/a1305766700849

        Siinä on pieni osa syistä joiden takia en ymmärrä uskontoja ja olen sitä mieltä että jos niitä ei olisi maailma olisi parempi paikka. Toivon että otatte minut tosissani...

        sry kaikista mahdollisista kirjotusvirheistä


    • Yksinäinen (18v) poika

      Itse olisin 18 vuotias poika (olen ollut vasta reilun puolitoista kuukautta 18... Jos oisin syntynyt pari päivää myöhemmin olisi syntynyt vuonna 1996... ei kai haittaa?) Asun Lahdessa (Kouvolahan on melko lähellä siis... ;)

      Olen luoteenltani luotettava, mukava, hauska (ainakin omasta mielestäni), tunnollinen, yms...

      Uskonnollisuudesta.... Jaa... Noh.... Uskonto oli koulu todistuksissa 9. (eikä kokeisiin oikein tarvinnut lukea)... Mutta tämä ei taida olla asia jota tuolla tarkoitit :D

      Harrastan lenkkeilyä (10 km lenkki n. 1,5 tunnissa), musiikin kuuntelua, video pelien pelausta ja katson animea :)


      Jos herätän yhtään kiinnostusta laita s-postia osoitteeseen [email protected]

    • kim jong un

      voi tyttö rukkaa, kouvonismi on aivopessyt likan. sitä se teettää, kun elää
      kouvostoliitossa...

      • Yksinäinen tyttö

        Miten niin kouvonismi on aivopessyt mut? mitä sä sil tarkotat?


    • boyyy95

      Moi:) Oon 18v täyttäny poika, asun suht lähellä Kouvolaa( n. 80 km). Uskonto ei ole minulle vieras asia. Harrastuksiini kuuluu mm. laskettelu. Miten saisin suhun yhteyttä?

      • Yksinäinen tyttö

        Oisko sul s-postia?


    • boyyy95
    • Entinen yksinäinen tyttö

      OON VARATTU! ILMOITUS EI OO ENÄÄ VOIMASSA!

    • #kyrpäjyrä

      @Yksinäinen tyttö

      Kerro vaan milloin tuun jynssämään kyrpääni sun tiukkaan pilluusi.

      #kyrpäjyrä
      #vittu_aina#mielessä
      #"Etsin poikaystävää"
      #Suomi24

    • Poikaystäväävailla

      Etsin noin 14 vuotiasta poikaa. Toivon että asut Espoossa jotta voitaisiin nähdä. Olen itse 14. Olen 150 cm ja olen huomioiva. Toivon että sinäkin olisit. Toivon myös että osaisit edetä minun tahtiin ja olisit edes vähän romanttinen

      • Arttuuuuuuu

        Mikä sun ig on? :)


      • Arttuuuuuuu kirjoitti:

        Mikä sun ig on? :)

        Hän ei varmaan 10 kuukauden jälkeen tätä ilmoitusta tarkista, joten häippäseppäs muualle arkistoja kaivelemaan.


    • vaastaa

      Moi!
      Ettisin poikaystävää. Semmosta 12-13v poikkista joka asuu lähellä Kainuuta. Mun sähkis on [email protected]

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      114
      1259
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1143
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    4. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      45
      975
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe