Tarkin palveluspistooli?

ceetzet

Mikä on paras ampua ja osumaltaan palveluspistooleista.

8

748

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S.A.45

      Itse olen ampunut seuraavilla "palveluspistooleilla" :

      Colt m. 1911 .45 acp.
      Glock m.17 9 mm
      Springfield armory m. 1911 A1 .45 acp.
      Colt Government 9mm
      Sig Sauer P226 9mm
      Mikään näistä aseista ei ollut huono ammuttava, mutta paras/sopivin minulle
      oli Sig Sauer P226.Sillä ammuin pienimmät kasat ko.aseista.Sen kahva on
      pulleahko, mutta istui minun käteeni, lisäksi pidin se tähtäimistä(vakio).

    • --------------------
    • ceetzet

      Voi olla hyvä pistooli mutta ellei ole myynnissä paha ostaaa! Ei ainakaan google löytänyt suomalaista myyjää.

      Ei näkynyt testituloksia esimerkiksi 25m ja 50m matkalta.

      • fasfasfasfasfas

        Sphinx SDP Standard on myynnissä ja lähin myyjä on Ruotsissa.

        Myös suomalainen asekauppias sen kyllä voi tilata.


      • ceetzet
        fasfasfasfasfas kirjoitti:

        Sphinx SDP Standard on myynnissä ja lähin myyjä on Ruotsissa.

        Myös suomalainen asekauppias sen kyllä voi tilata.

        Ei google ainakaan Ruotsista löytäny tätä asetta.


    • S.A.45

      Unohdin listastani yhden pistoolin jolla olen myös ampunut, ja myös omistanut,
      kuten muutkin listassani olevat, eli olen niillä kaikilla ampunut enemmän kuin vain
      kokeillut niitä.
      Tämä yksi unohtunut on Walther P99 9mm.
      Se ei juurikaan jäänyt jälkeen kehumastani Sig Sauer P226 :sta.
      Käsiteltävyys ja ergonomia olivat hyvät, 3kpl vaihdettavia kahvapaloja kahvan
      takaosaan, siis erikokoisia. Tarkkuus melkein yhtä hyvä kuin P226 :ssa.
      Ei yhtään lataushäiriötä, tosin ei ollut juuri muissakaan.
      Jos nyt olisin itse hankkimassa "palveluspistoolia", Walther olisi yksi kolmesta
      joista tekisin valinnan. Nämä ovat myös käyttäjäkohtaisia asioita.

    • Liputan tuon

      SIGin 226 puolesta. YK-aikana oli semmoinen palvelusaseenani, ja oli selvästi parempi kuin FN:ät. Hakkasi myös nykyisen Smitikkani.

    • lipas-lepo-lipas

      Käväse vaikka HSC:llä kokeilemassa eri vehkeitä. Jos ase on tarkka eikä käy käteesi, niin yhdistelmästä tulee epätarkempi kuin omaan käteesi käyvästä aseesta millä on "huonompi" käynti kuin aiemmalla.

      Aseen käyntiin vaikuttaa monta tekijää. Suurin tekijä on korvien välissä. Patruunoillakin on iso merkitys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe