Mikä on paras ampua ja osumaltaan palveluspistooleista.
Tarkin palveluspistooli?
8
505
Vastaukset
- S.A.45
Itse olen ampunut seuraavilla "palveluspistooleilla" :
Colt m. 1911 .45 acp.
Glock m.17 9 mm
Springfield armory m. 1911 A1 .45 acp.
Colt Government 9mm
Sig Sauer P226 9mm
Mikään näistä aseista ei ollut huono ammuttava, mutta paras/sopivin minulle
oli Sig Sauer P226.Sillä ammuin pienimmät kasat ko.aseista.Sen kahva on
pulleahko, mutta istui minun käteeni, lisäksi pidin se tähtäimistä(vakio). - --------------------
Tarkka ja palveluspistooli eivät yleensä ole esillä samassa yhteydessä.
Mutta jos tässä nyt tarkoitetaan asetta jota ei ole alunperin tehty kilpakäyttöön, niin luultavasti yksi tarkimpia / tarkin suoraan paketista on Sphinxin SDP Standard.
Ase ei ole vielä laajassa myynnissä, mutta kyseessä on sama pistooli kuin saatavilla oleva SDP Compact, erona viiden tuuman piippu.
http://www.sphinxarms.com/index.php/sdp-standard-line/sdp-standard-alpha-line/sdp-standard-alpha - ceetzet
Voi olla hyvä pistooli mutta ellei ole myynnissä paha ostaaa! Ei ainakaan google löytänyt suomalaista myyjää.
Ei näkynyt testituloksia esimerkiksi 25m ja 50m matkalta.- fasfasfasfasfas
Sphinx SDP Standard on myynnissä ja lähin myyjä on Ruotsissa.
Myös suomalainen asekauppias sen kyllä voi tilata. - ceetzet
fasfasfasfasfas kirjoitti:
Sphinx SDP Standard on myynnissä ja lähin myyjä on Ruotsissa.
Myös suomalainen asekauppias sen kyllä voi tilata.Ei google ainakaan Ruotsista löytäny tätä asetta.
- S.A.45
Unohdin listastani yhden pistoolin jolla olen myös ampunut, ja myös omistanut,
kuten muutkin listassani olevat, eli olen niillä kaikilla ampunut enemmän kuin vain
kokeillut niitä.
Tämä yksi unohtunut on Walther P99 9mm.
Se ei juurikaan jäänyt jälkeen kehumastani Sig Sauer P226 :sta.
Käsiteltävyys ja ergonomia olivat hyvät, 3kpl vaihdettavia kahvapaloja kahvan
takaosaan, siis erikokoisia. Tarkkuus melkein yhtä hyvä kuin P226 :ssa.
Ei yhtään lataushäiriötä, tosin ei ollut juuri muissakaan.
Jos nyt olisin itse hankkimassa "palveluspistoolia", Walther olisi yksi kolmesta
joista tekisin valinnan. Nämä ovat myös käyttäjäkohtaisia asioita. - Liputan tuon
SIGin 226 puolesta. YK-aikana oli semmoinen palvelusaseenani, ja oli selvästi parempi kuin FN:ät. Hakkasi myös nykyisen Smitikkani.
- lipas-lepo-lipas
Käväse vaikka HSC:llä kokeilemassa eri vehkeitä. Jos ase on tarkka eikä käy käteesi, niin yhdistelmästä tulee epätarkempi kuin omaan käteesi käyvästä aseesta millä on "huonompi" käynti kuin aiemmalla.
Aseen käyntiin vaikuttaa monta tekijää. Suurin tekijä on korvien välissä. Patruunoillakin on iso merkitys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83296MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758