Component must have a valid peer

PuhuvatBanaanit

Hei!

Mulla tuli tälläinen virhe ilmoitus:

Exception in thread "Display" java.lang.IllegalStateException: Component must have a valid peer
at java.awt.Component$FlipBufferStrategy.createBuffers(Unknown Source)
at java.awt.Component$FlipBufferStrategy.(Unknown Source)
at java.awt.Component$FlipSubRegionBufferStrategy.(Unknown Source)
at java.awt.Component.createBufferStrategy(Unknown Source)
at java.awt.Canvas.createBufferStrategy(Unknown Source)
at java.awt.Component.createBufferStrategy(Unknown Source)
at java.awt.Canvas.createBufferStrategy(Unknown Source)
at dragonEscape.Level1.render(Level1.java:37)
at dragonEscape.Level1.run(Level1.java:154)
at java.lang.Thread.run(Unknown Source)

Mun Level1 Classin sisältö:

package dragonEscape;

import java.awt.Canvas;
import java.awt.Color;
import java.awt.Dimension;
import java.awt.Graphics;
import java.awt.Image;
import java.awt.event.KeyAdapter;
import java.awt.event.KeyEvent;
import java.awt.image.BufferStrategy;
import java.awt.image.ImageObserver;

import javax.swing.ImageIcon;
import javax.swing.JFrame;

public class Level1 extends Canvas implements Runnable {

static GameLoop gl = new GameLoop();

public static int x = gl.getX();
public static int y = gl.getY();

public static boolean jumpping = gl.jumpping;
public static boolean falling = true;
public static double forward = 1;

public Image MetalBlock = new ImageIcon(this.getClass().getResource("MetalBlock.png")).getImage();
public Image Charracter = new ImageIcon(this.getClass().getResource("Poro.png")).getImage();
public void update() {
System.out.println("Leveys: " x " Korkeus: " y);

}

public void render() {
BufferStrategy bs = getBufferStrategy();
if(bs == null) {
createBufferStrategy(3);
return;
}

Graphics g = bs.getDrawGraphics();
Color bgcolor = new Color(169,169,169);
g.setColor(bgcolor);
g.fillRect(0, 0, 1000, 1000);
g.drawImage(MetalBlock, -5, 430, this);
g.drawImage(MetalBlock, -5, 376, this);
g.drawImage(MetalBlock, -5, 322, this);
g.drawImage(MetalBlock, -5, 430, this);
g.drawImage(MetalBlock, -5, 430, this);
g.drawImage(MetalBlock, -5, 430, this);
g.drawImage(MetalBlock, 43, 268, this);
g.drawImage(MetalBlock, 91, 268, this);
g.drawImage(MetalBlock, 139, 268, this);
g.drawImage(MetalBlock, 187, 268, this);
g.drawImage(MetalBlock, 235, 268, this);
g.drawImage(MetalBlock, 283, 268, this);
g.drawImage(MetalBlock, 331, 268, this);
g.drawImage(MetalBlock, 379, 268, this);

g.drawImage(MetalBlock, 427, 268, this);
g.drawImage(MetalBlock, 475, 268, this);
g.drawImage(MetalBlock, 523, 268, this);

g.drawImage(MetalBlock, 571, 268, this);
g.drawImage(MetalBlock, 619, 268, this);
g.drawImage(MetalBlock, 715, 268, this);
g.drawImage(MetalBlock, -5, 268, this);
g.drawImage(MetalBlock, 43, 430,
this);
g.drawImage(MetalBlock, 91, 430, this);
g.drawImage(MetalBlock, 139, 430, this);
g.drawImage(MetalBlock, 139, 376, this);
g.drawImage(MetalBlock, 187, 430, this);
g.drawImage(MetalBlock, 235, 430, this);
g.drawImage(MetalBlock, 283, 430, this);
g.drawImage(MetalBlock, 331, 430, this);
g.drawImage(MetalBlock, 379, 430, this);
g.drawImage(MetalBlock, 427, 430, this);
g.drawImage(MetalBlock, 475, 430, this);
g.drawImage(MetalBlock, 523, 430, this);
g.drawImage(MetalBlock, 571, 430, this);
g.drawImage(MetalBlock, 619, 430, this);
g.drawImage(MetalBlock, 715, 430, this);
g.drawImage(MetalBlock, 763, 430, this);
g.drawImage(MetalBlock, 811, 430, this);

g.drawImage(MetalBlock, 811, 52, this);
g.drawImage(MetalBlock, 811, -2, this);
g.drawImage(MetalBlock, 859, 160,this);
g.drawImage(MetalBlock, 859, 106, this);


g.drawImage(Charracter, x, y, this);
g.dispose();
repaint();
bs.show();
}

public static int width = 916;
public static int height = 487;
public static int scale = 3;

private Thread thread;
private JFrame frame;
private boolean running = false;





public synchronized void start() {
running = true;
thread = new Thread(this, "Display");
thread.start();

}

public synchronized void stop() {
running = false;
try
{
thread.join();
}catch (InterruptedException e) {
e.printStackTrace();
}
}

public void run() {

while (running){
update();
render();
jump();
fall();


}


}

}
Kiitos jos voitte auttaa :) Kumitin tosta jotain turhaa koska kaikki ei mahu!

2

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • foobarfoo

      internertti ehdottelee että tuo poikkeus lentää tästä getBufferStrategy(), kun et ole asettanut mitään komponenttia näkyväksi (setVisible(true)).

      • foobarfoo 2

        Ja poista nuo rivit, unohdin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2703
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2290
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2040
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      14
      1775
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1701
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1676
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. 92
      1602
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe