minulla ei toimi chatti jo neljättä päivää. sivu jää lataamaam mutta ruutuun ei ilmesty mitään keskustelua / nimimerkkejä jne. käyt'n chromea. ei toimi ees firefoxilla. tällä koneella pääse kyllä muuten muille nettisivuille. en ymmärrä miksei suomi24 chat toimi. neuvoja?
chatti ei toimi
8
1014
Vastaukset
- Paha palomuuri
Mulla ainakin kun päivitti F-securen viirustorjunnan uuden ominaisuuden niin loppui chat samalla tavalla. Kun sammutin asetuksista viirustorjunnan niin taas pääsi. Eli omista palomuureista ja sellasista se todennäköisesti on kiinni, ei suomi24:stä
F-secure teki tepposet minullekin. Seuraavat ohjeet auttaa.
Ota F-secure auki, Computer security -> asetukset -> palomuuri -> klikkaa pois kohta "älä anna sovellusten ladata haitallisia tiedostoja"
Homma toimii.- sanitintti
Miten voi poistaa tuollasta kohtaa "älä anna sovellusten ladata haitallisia tiedostoja".Ei tuo ole mielestäni järkevä teko.Koska silloinhan silloinhan koneeseen tulee haitallisia tiedostoja jne kaikkee muuta ei toivottua.Mulla sama ongelma,eli tulee texti lataaaaa..
Saahan asetukset palautettua normaaleiksi kun poistuu sätistä. niin minä teen
- raili4
mulla oli f sekuren ongelma kanssa ja poistin joka kieltää lataamasta hitaan sivun se on osa palomuuria
- chatissa aina
Chat toimi joskus ei mitään ongelmia, kuka tään pilasi?
nykyisin toimii vaikka ruksi on siinä kohdassa
never mind :) oliki noin vanha juttu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin
Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän622838Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella
👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h1222506Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on81752Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi151469En tiedä mitä olet mulle
Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa601389Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.
Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.2971301Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli11288On mullakin
Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi711154- 221111
- 791059