minulla ei toimi chatti jo neljättä päivää. sivu jää lataamaam mutta ruutuun ei ilmesty mitään keskustelua / nimimerkkejä jne. käyt'n chromea. ei toimi ees firefoxilla. tällä koneella pääse kyllä muuten muille nettisivuille. en ymmärrä miksei suomi24 chat toimi. neuvoja?
chatti ei toimi
8
979
Vastaukset
- Paha palomuuri
Mulla ainakin kun päivitti F-securen viirustorjunnan uuden ominaisuuden niin loppui chat samalla tavalla. Kun sammutin asetuksista viirustorjunnan niin taas pääsi. Eli omista palomuureista ja sellasista se todennäköisesti on kiinni, ei suomi24:stä
F-secure teki tepposet minullekin. Seuraavat ohjeet auttaa.
Ota F-secure auki, Computer security -> asetukset -> palomuuri -> klikkaa pois kohta "älä anna sovellusten ladata haitallisia tiedostoja"
Homma toimii.- sanitintti
Miten voi poistaa tuollasta kohtaa "älä anna sovellusten ladata haitallisia tiedostoja".Ei tuo ole mielestäni järkevä teko.Koska silloinhan silloinhan koneeseen tulee haitallisia tiedostoja jne kaikkee muuta ei toivottua.Mulla sama ongelma,eli tulee texti lataaaaa..
Saahan asetukset palautettua normaaleiksi kun poistuu sätistä. niin minä teen
- raili4
mulla oli f sekuren ongelma kanssa ja poistin joka kieltää lataamasta hitaan sivun se on osa palomuuria
- chatissa aina
Chat toimi joskus ei mitään ongelmia, kuka tään pilasi?
nykyisin toimii vaikka ruksi on siinä kohdassa
never mind :) oliki noin vanha juttu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4255673Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1901974Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671874- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51024- 28951
- 76848
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60844Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55733- 37724