12/32 hoi!

ghjhöh

Kannattaa lukea tuo keskustelu "Onko trollaaminen psykopaattista?"

36

125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet provo !

      Täällä ei ole muita psykoja kuin sinä.

    • selvä tapaus

      Minun mielestä provojen kirjoittajat kärsivät huomionhakuisesta persoonallisuushäiriöstä. Jonkinlainen narsismi on myös niillä, jotka uskovat omiin provoihinsa.

      • 12/32

        Minun mielestäni taas trolleja on nämä jotka itsestään selvää asiaa vastaan itkevät kun eivät muka tajua tai muuten vain ja siksi trollaavat ketjuja joiden aihe ns. osuu Juhaa leukaan. Totuuden kertominen ei ole trollausta, mutta totuuksista katkerana itkeminen ja faktan puhuminen epäfaktaksi on trollausta. Psykopaattejahan nämä lisääntymisadiktioa sairastavat ovat tai jotain narsisteja. Eivät tajua tilanteen vakavuutta/ totuutta itsestään.


      • oh boy
        12/32 kirjoitti:

        Minun mielestäni taas trolleja on nämä jotka itsestään selvää asiaa vastaan itkevät kun eivät muka tajua tai muuten vain ja siksi trollaavat ketjuja joiden aihe ns. osuu Juhaa leukaan. Totuuden kertominen ei ole trollausta, mutta totuuksista katkerana itkeminen ja faktan puhuminen epäfaktaksi on trollausta. Psykopaattejahan nämä lisääntymisadiktioa sairastavat ovat tai jotain narsisteja. Eivät tajua tilanteen vakavuutta/ totuutta itsestään.

        Kuka on Juha?
        Taas tekstisi ovat jotenkin outoja.


      • Olet lesta?
        oh boy kirjoitti:

        Kuka on Juha?
        Taas tekstisi ovat jotenkin outoja.

        Eikö lesta ole katsonut Kummelia?
        Kukahan tässä on outo?


      • gjjljk
        Olet lesta? kirjoitti:

        Eikö lesta ole katsonut Kummelia?
        Kukahan tässä on outo?

        Ai nyt haukut palstalla jo eri uskonnon edustajia. Onkohan tuo nyt ihan oikein lain mukaan, taidan tehdä ilmoituksen ylläpitoon ja en ole tuo edellinen. Kummeli on tullut televisiosta joskus -93, joten aika vanhat jutut sulla.


      • Olet sinä selkeästi
        gjjljk kirjoitti:

        Ai nyt haukut palstalla jo eri uskonnon edustajia. Onkohan tuo nyt ihan oikein lain mukaan, taidan tehdä ilmoituksen ylläpitoon ja en ole tuo edellinen. Kummeli on tullut televisiosta joskus -93, joten aika vanhat jutut sulla.

        Kummelia on tullut sen jälkeenkin. Lesta sinä olet! Tee ilmoitus myöskin omasta lahkostasi ja itsestäsi pedofilian tukijana ja yhteiskunnan tukien kuppaajana. 90- luku on kuin eilistä päivää. Olet ylimielinen lestatrolli!

        http://m.youtube.com/watch?v=RFvMU2vqvF0


      • eräs tuttava
        Olet sinä selkeästi kirjoitti:

        Kummelia on tullut sen jälkeenkin. Lesta sinä olet! Tee ilmoitus myöskin omasta lahkostasi ja itsestäsi pedofilian tukijana ja yhteiskunnan tukien kuppaajana. 90- luku on kuin eilistä päivää. Olet ylimielinen lestatrolli!

        http://m.youtube.com/watch?v=RFvMU2vqvF0

        Tiedätkö 12/32, tunnistan sinut kirjoitustyylistäsi. Tiedän nimesi, haluatko siis pysyä sen takana mitä täällä olet kirjoitellut?


      • oh boy
        Olet sinä selkeästi kirjoitti:

        Kummelia on tullut sen jälkeenkin. Lesta sinä olet! Tee ilmoitus myöskin omasta lahkostasi ja itsestäsi pedofilian tukijana ja yhteiskunnan tukien kuppaajana. 90- luku on kuin eilistä päivää. Olet ylimielinen lestatrolli!

        http://m.youtube.com/watch?v=RFvMU2vqvF0

        Siis kaikki ovat lestoja jotka eivät ole kanssasi samaa mieltä? Millä lailla sen perustelet? Minä en katso kummelia. Minusta se oli jokseenkin tylsä ohjelma.

        Jos siis minä olen lesta, tuo edellinen on lesta ja se joka sai tarpeekseen oli lesta, niin eikö tässä sinulla heitä päästä noine lestahöpinoinesi.

        Kyllä sinä valitettavasti olet outo. Sinulle on varmaan siitä mainittu useita kertoja aiemminkin. Enkä yhtään ihmetele vaimosi pettämistä ja lasten huostaanottoa.


      • Näen sen
        oh boy kirjoitti:

        Siis kaikki ovat lestoja jotka eivät ole kanssasi samaa mieltä? Millä lailla sen perustelet? Minä en katso kummelia. Minusta se oli jokseenkin tylsä ohjelma.

        Jos siis minä olen lesta, tuo edellinen on lesta ja se joka sai tarpeekseen oli lesta, niin eikö tässä sinulla heitä päästä noine lestahöpinoinesi.

        Kyllä sinä valitettavasti olet outo. Sinulle on varmaan siitä mainittu useita kertoja aiemminkin. Enkä yhtään ihmetele vaimosi pettämistä ja lasten huostaanottoa.

        Kaksi alimmaista samasta ip:stä!


      • 12/32
        eräs tuttava kirjoitti:

        Tiedätkö 12/32, tunnistan sinut kirjoitustyylistäsi. Tiedän nimesi, haluatko siis pysyä sen takana mitä täällä olet kirjoitellut?

        Et sinä näköjään tunnista yhtään mitään. Mutta kerro nimeni, olen ehdottomasti kirjoitusteni takana. Oletko sinä?


      • oh boy
        Näen sen kirjoitti:

        Kaksi alimmaista samasta ip:stä!

        Äläpä valehtele. Yrität esittää tietäväsi, mutta minä olen minä, en kukaan muu kirjoittaja. Lyökö se niin luonnolle, että meitä muka lestoja on useampiakin... Sehän tarkoittaa sitä, että useamman ihmisen mielestä sinä olet väärässä.

        Ja muka samasta ip:stä hah hah. Koska olemme erit ihmiset meillä on erit ip:kin. Ja sinä taas et näe kenenkään ip:ä. Mutta hyvä yritys (joskin lapsellinen).


      • jlhkö
        12/32 kirjoitti:

        Et sinä näköjään tunnista yhtään mitään. Mutta kerro nimeni, olen ehdottomasti kirjoitusteni takana. Oletko sinä?

        Hieno juttu eli saamme nyt puhua julkisesti siitä että olet "hullu".


      • 12/32
        jlhkö kirjoitti:

        Hieno juttu eli saamme nyt puhua julkisesti siitä että olet "hullu".

        Hullu? Miksi? Siksikö, kun et kestä totuuksiani?
        Kerro jo se minun nimi, odotan innolla.


      • jckbbh
        12/32 kirjoitti:

        Hullu? Miksi? Siksikö, kun et kestä totuuksiani?
        Kerro jo se minun nimi, odotan innolla.

        Kyllä MT-ongelmat heijastuu vahvasti 12/32 kirjoituksissa. Lääkitys päälle!


      • 12/32
        jckbbh kirjoitti:

        Kyllä MT-ongelmat heijastuu vahvasti 12/32 kirjoituksissa. Lääkitys päälle!

        Niinkö toivoisit? Olisihan se aika hommaa, jos hullukin tietäisi tämän totuuden että 12/32 on se minimi :) Mutta ei, minä olen täysin terve fyysisesti ja henkisesti. Oletko sinä? -Tuskin.


      • 12/32
        12/32 kirjoitti:

        Niinkö toivoisit? Olisihan se aika hommaa, jos hullukin tietäisi tämän totuuden että 12/32 on se minimi :) Mutta ei, minä olen täysin terve fyysisesti ja henkisesti. Oletko sinä? -Tuskin.

        Julkaise muuten se minun nimi, kiitos.


      • oh boy
        12/32 kirjoitti:

        Julkaise muuten se minun nimi, kiitos.

        Niin mikä se minun ip muuten oli ;)

        Ja kaikki tällä palstalla tietää sinun ongelmista. Niistähän on kirjoitettu täällä.
        Minäkin haluan tietää nimen. Vuodan se joka kuviteltavissa olevaan paikkaa sinun tekstiesi kera... Työnantaja, sukulaiset, päiväkotiin, sosiaalitoimeen niitähän riittää.


      • Älä ruoki trollia
        oh boy kirjoitti:

        Niin mikä se minun ip muuten oli ;)

        Ja kaikki tällä palstalla tietää sinun ongelmista. Niistähän on kirjoitettu täällä.
        Minäkin haluan tietää nimen. Vuodan se joka kuviteltavissa olevaan paikkaa sinun tekstiesi kera... Työnantaja, sukulaiset, päiväkotiin, sosiaalitoimeen niitähän riittää.

        Sinähän tuota olet ottanut itseesi 12/32:n sanomiset ja aioit julkaista hänen nimensä, kun sen muka tiedät. Julkaise nyt!? Motiivisi: Sinä koet henkilökohtaisesti 12/32:n sanomiset loukkaavina ja siksi esiinnyt muka monena. Antaisit asian jo olla ja keskittyisit muuhun.

        Kun 12/32 kertoi totuuden ja ihmiset sen sisäistävät, niin vauvakuume eli "sosiaalinen paine" hellitti monella. Siksi tällä palstalla sinä, yksi ja sama yksinäinen hullu taistelet 12/32:ta vastaan yksin esiintyen monena. Kuten sanottua: anna olla, totuudet ovat totuuksia!


      • oh boy
        Älä ruoki trollia kirjoitti:

        Sinähän tuota olet ottanut itseesi 12/32:n sanomiset ja aioit julkaista hänen nimensä, kun sen muka tiedät. Julkaise nyt!? Motiivisi: Sinä koet henkilökohtaisesti 12/32:n sanomiset loukkaavina ja siksi esiinnyt muka monena. Antaisit asian jo olla ja keskittyisit muuhun.

        Kun 12/32 kertoi totuuden ja ihmiset sen sisäistävät, niin vauvakuume eli "sosiaalinen paine" hellitti monella. Siksi tällä palstalla sinä, yksi ja sama yksinäinen hullu taistelet 12/32:ta vastaan yksin esiintyen monena. Kuten sanottua: anna olla, totuudet ovat totuuksia!

        En se minä ollut. Etkö katso kuka kirjoittaa. Ai minä koen :) Eikö tyyppi ole sitten loukkaava...

        Olisiko sinulla linkkiä nettisivuille joissa tieteellisesti todetaan tämä 12/32 sotku todeksi.. Sitä on pyydetty muttei ole näkynyt, joten se siitä totuudesta sitten. 12/32:lla on suuruuskuvitelmia omasta vaikutusvallasta. Hän luulee, että ihmiset tottelevat hänen mulkunkuula, löysävittu, siiderivalas ym. asiallisia juttuja joita hän tänne kirjoittaa.

        Selvästi sinä kuvittelet, että yksi ja sama ihminen näitä kirjoittaa. Olet minun laskujeni mukaan haukkunut lestaksi näillä palstoilla lukuisia eri nikkejä. Mikä tuo lestaharha on?? Ovatko kaikki eri mieltä olevat, joita riittää, lestoja..Kuinka seonnut voit olla.

        Jos totuudet ovat totuuksia, laita ne linkit. Muuten kaikki tietävät, että 12/32 on täyttä paskaa, jota sairas ihminen provoaa, koska haluaa niin epätoivoisesti jonkun huomiota.

        Ei millään pahalla.


      • qwert+
        Älä ruoki trollia kirjoitti:

        Sinähän tuota olet ottanut itseesi 12/32:n sanomiset ja aioit julkaista hänen nimensä, kun sen muka tiedät. Julkaise nyt!? Motiivisi: Sinä koet henkilökohtaisesti 12/32:n sanomiset loukkaavina ja siksi esiinnyt muka monena. Antaisit asian jo olla ja keskittyisit muuhun.

        Kun 12/32 kertoi totuuden ja ihmiset sen sisäistävät, niin vauvakuume eli "sosiaalinen paine" hellitti monella. Siksi tällä palstalla sinä, yksi ja sama yksinäinen hullu taistelet 12/32:ta vastaan yksin esiintyen monena. Kuten sanottua: anna olla, totuudet ovat totuuksia!

        Minunkin mielestä olet väärässä, joten on meitä ainakin kaksi :)

        Ja sinulle tiedoksi, että odotan :)


      • 12/32
        qwert+ kirjoitti:

        Minunkin mielestä olet väärässä, joten on meitä ainakin kaksi :)

        Ja sinulle tiedoksi, että odotan :)

        Siis kuka on väärässä?

        Minä olen lähettänyt linkit joista 12/32-faktan voi todeta totuudeksi, mutta jos ette osaa lukea ja ette tajua, niin se on voi voi. En jaksa niitä enää linkittää tyhmille.
        Jokainen Suomen sosiaalipolitiikkaa, historiaa ja psykologiaa vähänkään lukenut tietää miksi perheet voivat maassamme huonosti: Syynä on liian nuorena sosiaalisiin paineisiin lisääntyminen. Sodan ajan rooliodotuksiin vastataan, vaikka on mahdollista valita. Myöskin oma huono lapsuus koitettaisiin elää lasten kautta tai halutaan aikuistua pois turvattomaata lapsuudesta. Onneksi näitä em. riskiryhmiä on vähemmän, mutta kouluttamattomat jä järjenköyhät katastrofaaliset ryypit lisääntyy entiseen tapaan huonoa ainesta.

        Tuossa ylsi linkki ohi mennen: http://www.hs.fi/m/ulkomaat/a1362125696720

        Niin ja voisiko sen minun nimen jo julkaista, kiitos? :)


      • oh boy
        12/32 kirjoitti:

        Siis kuka on väärässä?

        Minä olen lähettänyt linkit joista 12/32-faktan voi todeta totuudeksi, mutta jos ette osaa lukea ja ette tajua, niin se on voi voi. En jaksa niitä enää linkittää tyhmille.
        Jokainen Suomen sosiaalipolitiikkaa, historiaa ja psykologiaa vähänkään lukenut tietää miksi perheet voivat maassamme huonosti: Syynä on liian nuorena sosiaalisiin paineisiin lisääntyminen. Sodan ajan rooliodotuksiin vastataan, vaikka on mahdollista valita. Myöskin oma huono lapsuus koitettaisiin elää lasten kautta tai halutaan aikuistua pois turvattomaata lapsuudesta. Onneksi näitä em. riskiryhmiä on vähemmän, mutta kouluttamattomat jä järjenköyhät katastrofaaliset ryypit lisääntyy entiseen tapaan huonoa ainesta.

        Tuossa ylsi linkki ohi mennen: http://www.hs.fi/m/ulkomaat/a1362125696720

        Niin ja voisiko sen minun nimen jo julkaista, kiitos? :)

        Ei tämä linkki kerro mistään tutkimuksista. Se on artikkeli väestönkasvusta ulkomailla... Siis miksi laitat "todisteita", jotka eivät todista mitään. Haluan ihan oikeita todisteita sinun 12/32 teoriasta. Onko sellaisia? Tieteellinen tutkimus siitä, että pitää odottaa ainakin 12 vuotta ennen kuin hankkii lapsen.

        Ja minä ainakaan en ole koskaan väittänyt tietäväni sinun nimeä. Sinä taas olet väittänyt tietäväsi minun ip osoitteen. Mikä oli pelkkää valetta, eikö niin.


      • Tsuptsuptsup
        oh boy kirjoitti:

        Ei tämä linkki kerro mistään tutkimuksista. Se on artikkeli väestönkasvusta ulkomailla... Siis miksi laitat "todisteita", jotka eivät todista mitään. Haluan ihan oikeita todisteita sinun 12/32 teoriasta. Onko sellaisia? Tieteellinen tutkimus siitä, että pitää odottaa ainakin 12 vuotta ennen kuin hankkii lapsen.

        Ja minä ainakaan en ole koskaan väittänyt tietäväni sinun nimeä. Sinä taas olet väittänyt tietäväsi minun ip osoitteen. Mikä oli pelkkää valetta, eikö niin.

        Teiltä ihmiset hyvät puuttuu selvästikin sisälukutaito. Onko 12/32 väittänyt edellisessä viestissään olevaa linkkiä todisteeksi 12/32-totuuteen? -No ei! Hän lähetti sen "ohimennen" ja on siis selvästi lukumiehiä.
        Kyllä täällä on joskus ollut kysymäsi linkit kuitenkin esillä. Minä satunnaisena kävijänä olen ne lukenut. Itse sinun pitää tietosi hakea!
        Artikkeleilla on aina lähteet.


      • oikea kiusan henki
        12/32 kirjoitti:

        Et sinä näköjään tunnista yhtään mitään. Mutta kerro nimeni, olen ehdottomasti kirjoitusteni takana. Oletko sinä?

        12/32 terve! tuo kirjoittaja on sama kiusaaja, joka kiusaa kaikkia ihmisiä netissä, on oikea kiusan henki. eikä jätä rauhaan, vaikka kuinka kauniisti pyytäisi.


      • oh boy
        Tsuptsuptsup kirjoitti:

        Teiltä ihmiset hyvät puuttuu selvästikin sisälukutaito. Onko 12/32 väittänyt edellisessä viestissään olevaa linkkiä todisteeksi 12/32-totuuteen? -No ei! Hän lähetti sen "ohimennen" ja on siis selvästi lukumiehiä.
        Kyllä täällä on joskus ollut kysymäsi linkit kuitenkin esillä. Minä satunnaisena kävijänä olen ne lukenut. Itse sinun pitää tietosi hakea!
        Artikkeleilla on aina lähteet.

        Olen etsinyt tutkimusta. Ei ole löytynyt. Jos 12/32 ei laita todisteita sehän tarkoittaa sitä ettei niitä ole. On hän sen verran innokas valistaja, että luulisi olevan innoissaan, kun joku haluaa tietää asiasta lisää :)

        Koko artikkeli oli täysin eri asiasta, joten lähteillä ei ole merkitystä. Sinä "satunnaisena kävijänä" voit laittaa linkin ketjuun jossa hän laittoi todisteet.
        Olen todella kiinnostunut tutustumaan tieteelliseen aineistoon, jossa todetaan 12/32 systeemin olevan ainoa oikea.


      • 12/32
        oh boy kirjoitti:

        Olen etsinyt tutkimusta. Ei ole löytynyt. Jos 12/32 ei laita todisteita sehän tarkoittaa sitä ettei niitä ole. On hän sen verran innokas valistaja, että luulisi olevan innoissaan, kun joku haluaa tietää asiasta lisää :)

        Koko artikkeli oli täysin eri asiasta, joten lähteillä ei ole merkitystä. Sinä "satunnaisena kävijänä" voit laittaa linkin ketjuun jossa hän laittoi todisteet.
        Olen todella kiinnostunut tutustumaan tieteelliseen aineistoon, jossa todetaan 12/32 systeemin olevan ainoa oikea.

        En tiedä oletko tuore kävijä, ainakin esität selaista, mutta linkit on olleet esillä. Katsele vanhoista viesteistä, vai pitääkö sinulle ahterikin valmiiksi muiden pyyhkiä?
        -Varmaan, mutta se selittääkin ajatusmaailmaasi.

        Tee nyt niin, että etsi itsellesi puolustavaa tietoa ja sitten tulet pois mukavuusalueeltasi ja kyseenalaistat itseäsi. Etsit itseäsi vastaan olevaa tutkimustietoa. Sitten summa summarum: plussat ja miinukset paperille ja lasketaan plussat ja miinukset. suomen historia, sosiologia ym. tieteet kannattaa ottaa luuppiin. Sieltä etsit syyt perheleikeistä kariutumiseen ja pohdit miten voisimme välttää em. runsaat ilmiöt. Psykologiasta sitten tietoa ajatusmallistasi ja siitä miksi olet tuollainen. Jos haluat, käy juttelemassa jonkun puolueetoman ammattilaisen kanssa.

        Itse sinä tietosi haet olipa se sinun puolella tai sinua vastaan.


      • 12/32
        oh boy kirjoitti:

        Olen etsinyt tutkimusta. Ei ole löytynyt. Jos 12/32 ei laita todisteita sehän tarkoittaa sitä ettei niitä ole. On hän sen verran innokas valistaja, että luulisi olevan innoissaan, kun joku haluaa tietää asiasta lisää :)

        Koko artikkeli oli täysin eri asiasta, joten lähteillä ei ole merkitystä. Sinä "satunnaisena kävijänä" voit laittaa linkin ketjuun jossa hän laittoi todisteet.
        Olen todella kiinnostunut tutustumaan tieteelliseen aineistoon, jossa todetaan 12/32 systeemin olevan ainoa oikea.

        Hakusanoja sinulle ESIM: aikuisuus, etuotsalohkojen kehitys, milloin ihminen kykenee tekemään järkeviä päätöksiä jne jne..ja silmät auki ja arkielämässä empiiristä tietoa.


      • 12/32
        oikea kiusan henki kirjoitti:

        12/32 terve! tuo kirjoittaja on sama kiusaaja, joka kiusaa kaikkia ihmisiä netissä, on oikea kiusan henki. eikä jätä rauhaan, vaikka kuinka kauniisti pyytäisi.

        Niin se näyttää olevan :)


      • oh boy
        12/32 kirjoitti:

        En tiedä oletko tuore kävijä, ainakin esität selaista, mutta linkit on olleet esillä. Katsele vanhoista viesteistä, vai pitääkö sinulle ahterikin valmiiksi muiden pyyhkiä?
        -Varmaan, mutta se selittääkin ajatusmaailmaasi.

        Tee nyt niin, että etsi itsellesi puolustavaa tietoa ja sitten tulet pois mukavuusalueeltasi ja kyseenalaistat itseäsi. Etsit itseäsi vastaan olevaa tutkimustietoa. Sitten summa summarum: plussat ja miinukset paperille ja lasketaan plussat ja miinukset. suomen historia, sosiologia ym. tieteet kannattaa ottaa luuppiin. Sieltä etsit syyt perheleikeistä kariutumiseen ja pohdit miten voisimme välttää em. runsaat ilmiöt. Psykologiasta sitten tietoa ajatusmallistasi ja siitä miksi olet tuollainen. Jos haluat, käy juttelemassa jonkun puolueetoman ammattilaisen kanssa.

        Itse sinä tietosi haet olipa se sinun puolella tai sinua vastaan.

        Ne linkit joita olet lähettänyt eivät todista mitään. Haluan päteviä tieteellisiä tutkimuksia ei mitään artikkeleita, jotka eivät liity asiaan. Jos niitä ei löydy teoriasi on valetta.

        Kenen puoluettoman ammattilaisen kanssa sinä olet jutellut näistä ajatusmalleistasi, miksi olet tuollainen. Ihan hyvää hyvyyttäni kysyn.


      • oh boy
        12/32 kirjoitti:

        Hakusanoja sinulle ESIM: aikuisuus, etuotsalohkojen kehitys, milloin ihminen kykenee tekemään järkeviä päätöksiä jne jne..ja silmät auki ja arkielämässä empiiristä tietoa.

        Empiirinen tieto ei ole tieteellisesti pätevää. Eikä siihen voi perustaa luotettavia ja uskottavia tutkimuksia. Noilla hakusanoilla ei löytynyt teorioitasi tukevaa aineistoa. Sinä todennäköisesti haluat uskoa vain niin.


      • oh boy
        12/32 kirjoitti:

        Niin se näyttää olevan :)

        Kaikkia ihmisiä netissä... siis miljardeja ja yhtä aikaa?? Jopa sinun höpinöiksi outoa..

        En kiusaa ketään. En ole esim. haukkunut läskiperseiksi, mulkunkuuliksi, isovituiksi, siiderivalaiksi, lestoiksi ym. ym. En ole niin lapsellinen.

        ;)


      • Jatka etsimistä
        oh boy kirjoitti:

        Empiirinen tieto ei ole tieteellisesti pätevää. Eikä siihen voi perustaa luotettavia ja uskottavia tutkimuksia. Noilla hakusanoilla ei löytynyt teorioitasi tukevaa aineistoa. Sinä todennäköisesti haluat uskoa vain niin.

        Kukahan tässä taas EI halua uskoa omien suunnitelmien olevan tuhoon tuomittuja? ;) Etkö voisi jo ottaa toisten virheistä opiksi ja jättää lisääntymisen kuten 12-32 sanoi, kun ei sinulla ole oikeaa rakastakaan vielä, vaan joku korvike jonka kanssa aiot hankkia lapsia kun muillakin on.

        Empiirinen tieto tuettuna tutkimustiedolla on FAKTA!


      • oh boy
        Jatka etsimistä kirjoitti:

        Kukahan tässä taas EI halua uskoa omien suunnitelmien olevan tuhoon tuomittuja? ;) Etkö voisi jo ottaa toisten virheistä opiksi ja jättää lisääntymisen kuten 12-32 sanoi, kun ei sinulla ole oikeaa rakastakaan vielä, vaan joku korvike jonka kanssa aiot hankkia lapsia kun muillakin on.

        Empiirinen tieto tuettuna tutkimustiedolla on FAKTA!

        Ja missä se tutkimustieto on?

        En ole liikaa pyytänyt.


      • Iso kone päälle
        oh boy kirjoitti:

        Ja missä se tutkimustieto on?

        En ole liikaa pyytänyt.

        Se on netissä. Etsi se ja rakenna - ylsi syy johtaa toiseen - summa summarum. Ei sinulle kukaan viitsi alkaa kännykästä valmiiksi etsimään. Käytä aivojasi, suuntaa energiasi oikein. Te henkisesti sairaat ja itsekkäät suuntaatte energianne aina itsenne oikeuttamiseksi ja muiden syyttämiseksi.


      • Voi pikku-pojua
        Iso kone päälle kirjoitti:

        Se on netissä. Etsi se ja rakenna - ylsi syy johtaa toiseen - summa summarum. Ei sinulle kukaan viitsi alkaa kännykästä valmiiksi etsimään. Käytä aivojasi, suuntaa energiasi oikein. Te henkisesti sairaat ja itsekkäät suuntaatte energianne aina itsenne oikeuttamiseksi ja muiden syyttämiseksi.

        Jaa-aa taas alkoi haukkuminen. Kumma kun et muuta osaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      16
      1216
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1149
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      3
      1149
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe