Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

raskaana ja 11kk vauva mukana egyptiin

jomppa

finnmatkojen makabi bay:n blue villageen marraskuussa. olen itse sillon noin 5:llä kuulla raskaana, tyttö 11kk:tta rintamaidolla luultavasti, ja suomesta sapuskat mukaan. mielipiteitä? kuulemma siisti paikka. arveluttaa vain se että jos saan itse vatsataudin, en tahtoisi raskaana ottaa mitään lääkkeitä..että onko kellään kokemuksia? olisi kiva kuulla myös paikasta jos joku käynyt. kiitos jo etukäteen..

11

2025

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MinnieM

      ... imetys, jos/kun noin pitkällä raskaana?

      Kunnon salliessa menoksi vaan, mahataudin voit saada kotisuomessakin.

      • Vaan moraalista

        Sununa jäisin kotimaahan tuollaisessa elämäntilanteessa. Olet suomalainen, joten pysy pienine lapsinesi kotimaassasi, pölkkypää.


      • Pölkkypääkö
        Vaan moraalista kirjoitti:

        Sununa jäisin kotimaahan tuollaisessa elämäntilanteessa. Olet suomalainen, joten pysy pienine lapsinesi kotimaassasi, pölkkypää.

        Tarkoitatko, että kaikkien suomalaisten on syytä pysyä suomessa vaan vain pientenlasten äitien ja raskaana olevien naisten? Matkustelemaan sitten kun lapset ovat aikuisia vai onkohan se moraalisesti oikein? Ei sovi mummonkaan lähteä ehdoin tahdoin itseään tappamaan Egyptiin. Siksipä sitä ulkomailla näkeekin ainoastaan parikymppisiä sinkkuja muiden on viisainta pysyä kotosuomessa.


    • Uskomaton ajatus

      Olet itsekäs ja vastuuntunnottomin ihminen, mitä olen koskaan kuullut. Siis vaarannat lapsesi ja tulevan läpsesi terveyden ja hengen, jotta pääset jonnekin turhanpäiväiselle ulkomaan matkalle, mikä on aivan tarpeeton.
      Tuo on jo rangaistava rikos. Toivon omatuntosi, jos sinulla on sellaista koskaan ollutkaan soivan.

      T: Lääkäri

      • hah!

        Hanki, Lääkäri, aivot ennen kuin rupeat täällä muita solvaamaan.


    • Lumikki

      Olen ollut Hurghadassa Blue Village Magawishissä alle vuoden ikäisen vauvan kanssa. Purkkiruokaa ja tuttelia oli matkalaukullinen mukana molemmat olimme terveinä koko 2 viikkoa. Kävimme myös 2 pv retken Luxorissa eikä sielläkään mitään ongelmia. Egyptiläiset ovat kovin lapsirakasta kansaa ja kohtelivat hirmu ystävällisesti meitä vauvojen kanssa liikkuvia äitejä eli muitakin hulluja ja vastuuttomia oli liikkeelä kuin minä :). Raskaana ollessa olin Bulgaariassa Sunny B:llä se oli likainen ja tautinen paikka lähes jokaisella vatstauti, mutta raskaus varmaan suojasi minua koska pysyin terveenä. Ota mukaan hiilitabletteja niitä voi tietääkseni ottaa raskaana ollessa (tarkista lääkäriltä). Juo runsaasti ja vältä helposti pilaantuvia tuotteita kuten majoneesi, jäätelö yms. Kerron mielelläni lisää jos kaipaat vielä lisätietoa.
      Hyvää matkaa ja onnea odotukseen!

    • jamppa

      Jos tämä ei ole provo (mitä toivon sen olevan) niin ihmetellä täytyy.. on se kumma että oman edun pitää mennä kaiken edelle ja lähdetään raskaana ja raahaamaan vauvaakin matkalle. Kohteena sentään superhygieeninen Egypti, onnea vaan pöpöjen kera ja muutenkin.

    • Morka

      Ei tietenkään ole hyvä lähteä minnekään kotoa, jos on raskaana tai olet lasten äiti. Ehkä sitten 30:n kuluttua voit matkustaa jonnekin, kun lapsesi ovat muuttaneet pois kotoa.

      • raskaana

        Olin itse safarilla 3 päivää ja autolla ajettiin 2500 km, siis raskaana 7kk:lla, ei ongelmia! Tämä edellyttää tietysti ettei ole ollutkaan ongelmia raskaudessa. Mukana meidän pienokainen, 1v4kk ja hyvin meni ja mukavaa oli!


      • hallanvaara
        raskaana kirjoitti:

        Olin itse safarilla 3 päivää ja autolla ajettiin 2500 km, siis raskaana 7kk:lla, ei ongelmia! Tämä edellyttää tietysti ettei ole ollutkaan ongelmia raskaudessa. Mukana meidän pienokainen, 1v4kk ja hyvin meni ja mukavaa oli!

        Huoletta reissuun vaan, kuulemma yhdeksännelle kuulle asti voi mennä niin kuin lystää ja huvittaa. Suositeltavimpia maita mm. Bulgaria, Egypti, Romania, Vietnam ja Sri Lanka. Ja ilman muuta ne pikkunassikat ja vauvakääröt mukaan, oppivat jo pienestä pitäen maailmankansalaisiksi. Uusia Häkkisiä ja Erjoja kaivataan!


      • mitään häkkisiä ja erjoja, ...
        hallanvaara kirjoitti:

        Huoletta reissuun vaan, kuulemma yhdeksännelle kuulle asti voi mennä niin kuin lystää ja huvittaa. Suositeltavimpia maita mm. Bulgaria, Egypti, Romania, Vietnam ja Sri Lanka. Ja ilman muuta ne pikkunassikat ja vauvakääröt mukaan, oppivat jo pienestä pitäen maailmankansalaisiksi. Uusia Häkkisiä ja Erjoja kaivataan!

        Paskaa jauhat, pysykää poissa ulkomailta niin ei tule tarttuvia ja piileviä tauteja ulkopuolisille, jotka voivat johtaa pahimmassa tapauksessa kuolemaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2278
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1974
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      87
      1783
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1618
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      39
      1359
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1341
    Aihe